ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Як працює мозок?

    У категорії матеріалів: 114
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 ... 11 12 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Залучити увагу учнів під час лекційних частин класу буває особливо нелегко у дистанційному навчанні. Як ми можемо стимулювати їх зацікавленість?

    Розглянемо правила використання візуальних матеріалів, що базуються на когнітивних принципах навчання:

    1. Не покладаємося лише на текстові презентації та самостійне читання. Замість цього шукаємо або створюємо медіафайли, чергуючи відео, аудіо, графіку та текст. Даємо учням можливість обробляти наш контент принаймні двома-трьома органами почуттів. Дозволяємо їм читати, чути, говорити, писати, бачити, малювати, думати, діяти та відчувати новий матеріал, залучаючи до свого навчання якомога більше частин мозку. Шукайте, що може залучити учнів як емоційно, так і когнітивно.

    2. Включаємо графічні зображення (наприклад, малюнки, фотографії, діаграми, блок -схеми, анімації, відео, концептуальні карти, карти розуму), щоб максимально ілюструвати явища, принципи, приклади, процеси, процедури, а також причинно -наслідкові та концептуальні зв’язки. Супроводжуйте їх відповідними мітками та описами.

    3. Уникаємо щільного тексту на слайдах. Залишаємо слайди для того, що потрібно побачити учням, наприклад для малюнків, фотографій, діаграм, блок-схем та інших наочних зображень. Використовуємо актуальні та цікаві зображення.

    4. Пояснюємо графіку вербальним описом або письмовим текстом, але не обома. Заохочуємо учнів або слухати аудіозапис, або читати текст, але не обидва одночасно (робимо обидва формати доступними).

    5. Відео, які ми створюємо або шукаємо для учнів, мають бути з видимим оратором, який використовує неформальний, розмовний стиль.

    6. У своїх записах, якщо ми їх створюємо для учнів, змінюємо свої міміку, голосові інтонації, темп промови та рухів, наскільки це дозволяє технологія.

    7. Створюємо відео або подкасти своїх лекцій короткими частинами або вибираємо аналогічно короткі відео з інших джерел (студенти переглядають до шести хвилин). Довші відео використовуємо для показу великих, достовірних та професійних відеороликів (наприклад, TED talks, які тривають не більше вісімнадцяти хвилин).

    Ще багато корисного про подачу матеріалу ми розповімо студентам нашого курсу «Мистецтво навчати»!

    Долучайтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty

    Сучасні технології навчання | Переглядів: 45 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.10.2021 | Коментарі (0)

    Рефлексія | Переглядів: 53 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.10.2021 | Коментарі (0)

    "How learning happens" — це книжка Пола Кіршнера та Карла Гендріка освітніх досліджень та їх висновки про те, як ми вчимося та що нам потрібно, щоб навчатися ефективно, ефективно та приємно. Багато з цих робіт надихнули дослідників та вчителів у всьому світі та залишили слід у тому, як ми викладаємо сьогодні.
    Пропонуємо вам 10 цікавих правил ефективного навчання, що виявили Пол Кіршнер та Карл Гендрік:

    1. Власної мотивації недостатньо для навчання; необхідна робоча пам'ять і зусилля!
    Студенти не стають незалежними, саморегульованими учнями, залишаючись без нагляду вчителя. Їм потрібна велика кількість керованої практики.

    2. Мотивація не веде до досягнень; досягнення породжують мотивацію.

    3. Пов’язування навчання з попередніми знаннями має важливе значення для глибокої обробки.

    4 “Стилі навчання" не підтверджуються дослідженнями. Однак існує теорія подвійного кодування (або мультимедійного навчання), яка говорить, що використання декількох видів подачі інформації (наприклад візуальне + текстове) покращує навчання.

    5. Цілі опанування (навчання) стоять вище за цілі виконання (оцінки або результати тестів).

    6. Учні, які навчаються, отримують послідовний, конкретний, корекційний відгук, навчаються краще.

    7. Повторення — це дійсно мати навчання. Переходячи від простих до складних та від конкретних до абстрактних творів, учні вчаться засвоювати інформацію у вигляді когнітивних схем.

    8. Дуже важливо регулярно проводити тестування на перевірку розуміння матеріалу учнями.

    9. Найкращі методи навчання — це практика та практичні тестування. Виділення та підведення підсумків не настільки ефективні, головним чином тому, що студенти не знають, як правильно їх виконувати, і їх потрібно навчати.

    10. Не слід використовувати технології в навчанні лише заради використання. Зосереджуємося на якості та способі подачі інформації.

    Більше цікавого про навчання ми ще розповімо на курсі "Мистецтво навчати". Приєднуйтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty !

    Психологія / Педагогіка | Переглядів: 45 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.09.2021 | Коментарі (0)

    Активное восприятие, память, работа с информацией: современные методики  https://directacademia.ru/page1600039...

    Як працює мозок? | Переглядів: 40 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.09.2021 | Коментарі (0)

    Існують деякі особливості мозку, які можуть зробити учня успішним. Які саме? Читайте у нашому матеріалі! #наурок

    https://naurok.com.ua/.../taemnici-diyalnosti-mozku-pro...

    Таємниці діяльності мозку, про які варто знати вчителям

    NAUROK.COM.UA

    Таємниці діяльності мозку, про які варто знати вчителям

    Особливості 

    Як працює мозок? | Переглядів: 72 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.05.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [259]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [25]
    Актуально / Нові підручники [67]
    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [210]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [5]
    Психологія / Педагогіка [183]
    Методичні рекомендації [47]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [19]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [18]
    Кабінет інформатики [13]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [32]
    Сучасні технології навчання [237]
    Інструментальна цифрова дидактика [8]
    Хмарні технології в освіті [77]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [57]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [15]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [8]
    Змішане навчання [6]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [22]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [24]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [95]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [9]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [11]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [29]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [23]
    ФІЛОСОФІЯ [45]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [141]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7