ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?

    У категорії матеріалів: 33
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? | Переглядів: 204 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.08.2018 | Коментарі (0)

    Що таке ключові компетентності? Компетентність у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. Компетентна в певній сфері людина має відповідні знання та здібності, що дозволяють їй обґрунтовано судити про цю сферу й ефективно діяти в ній

    У методиках навчання окремими предметами компетентності використовуються давно, наприклад, лінгводидактичні компетентності застосовуються в мовах, комунікативні - в інформатиці. В останні роки поняття «компетентність» вийшло на загальнодидактичний і методологічний рівень. Це пов'язано з його системно-практичними функціями й інтеграційною метапредметною роллю в загальній освіті. Посилення уваги до цього поняття обумовлене також рекомендаціями Ради Європи, що стосуються відновлення освіти, її наближення до замовлення соціуму. Необхідність формування школою ключових компетентностей відзначена в концептуальній модернізації вітчизняної освіти.


    1. 
    Что такое компетенции?

    Компетенция — это способность и готовность человека успешно решать определённый класс задач на основе внутренних ресурсов (знаний, умений и навыков) и внешних ресурсов в различных сферах деятельности, в том числе в нестандартных ситуациях. 


    2.
    Чем компетенции отличаются от навыков?


    У ПОЛТАВУ ЗАВІТАВ ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ДМИТРО ЗОЛОТУХІН

    Дмитро Золотухін

     


    РЕДАКТОР  ·

    Стаття містить основні аспекти необхідності впровадження розвиваючого навчання на уроках інформатики. Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.

    • Автор: Ведмідська Наталія Миколаївна
    • Заклад: Прилуцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель інформатики
    • Тема: Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
    • Спрямування: викладання інформатики

    Одним з основних завдань української школи є необхідність виховання творчої особистості, яка володіє творчими уміннями, здатністю вирішувати нестандартні завдання. З цією метою мають бути створені максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для самовизначення і самореалізації.


    17 січня 2018 року схвалено оновлену редакцію ключових компетентностей для навчання впродовж життя - рекомендація 2018/0008 (NLE) Європейського Парламенту та Ради (ЄС)


    Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей учнів,  підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність


    В. Бєлий: компетентісна освіта? Так! І це просто

    Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

    Проходя мимо знаний - возьми.
    Соломон

     


    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [260]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [32]
    Актуально / Нові підручники [67]
    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [211]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [5]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [184]
    Методичні рекомендації [48]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [21]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [18]
    Кабінет інформатики [13]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [33]
    Сучасні технології навчання [238]
    Інструментальна цифрова дидактика [9]
    Хмарні технології в освіті [78]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [58]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [15]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [8]
    Змішане навчання [6]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [22]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [24]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [95]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [9]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [11]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [29]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [45]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [131]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7