ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті » Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?

У категорії матеріалів: 21
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Психологія / Педагогіка | Переглядів: 51 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.01.2020 | Коментарі (0)

Завдяки Інтернету світ став набагато відкритішим, стираються умовні кордони між країнами, спілкуються між собою люди з різних країн, за інтересами. І відповідно інформаційний потік стає більш насиченим і в деякій мірі хаотичним. Але, якщо знання та інформацію використати вміло, то наприклад ваш смартфон з ігрового пристрою, чи пристрою для комунікацій (його одна з головних функцій) може перетворитися у дослідницький чи науковий пристрій, який буде допомагати отримувати нові знання та вміння для учнів.

https://naurok.com.ua/vikoristannya-mobilnih-dodatkiv-u-navchalnih-cilyah-69006.html


 Журнал "Відкритий урок" 7 хв. · 

Владимир Спиваковский: будут ли учителя когда-то заменены роботами? http://osvita.ua/blogs/63162/

OSVITA.UA В. Співаковський: хороших вчителів все менше

Комп'ютер не читає нотацій: він може запам'ятовувати помилки, виправляти їх, але він не сердиться

Психологія / Педагогіка | Переглядів: 816 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 14.01.2019 | Коментарі (0)

Що таке ключові компетентності? Компетентність у перекладі з латинської competentia означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. Компетентна в певній сфері людина має відповідні знання та здібності, що дозволяють їй обґрунтовано судити про цю сферу й ефективно діяти в ній

У методиках навчання окремими предметами компетентності використовуються давно, наприклад, лінгводидактичні компетентності застосовуються в мовах, комунікативні - в інформатиці. В останні роки поняття «компетентність» вийшло на загальнодидактичний і методологічний рівень. Це пов'язано з його системно-практичними функціями й інтеграційною метапредметною роллю в загальній освіті. Посилення уваги до цього поняття обумовлене також рекомендаціями Ради Європи, що стосуються відновлення освіти, її наближення до замовлення соціуму. Необхідність формування школою ключових компетентностей відзначена в концептуальній модернізації вітчизняної освіти.


1-10 11-20 21-21

Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [139]
Актуально [50]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [153]
Олімпіади [4]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [156]
Методичні рекомендації [19]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [28]
НУШ [4]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [21]
Сучасні технології навчання [189]
Інструментальна цифрова дидактика [2]
Хмарні технології в освіті [60]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [47]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [7]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [4]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [5]
Освіта за допомогою відео [23]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [89]
Інтегроване навчання [14]
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [28]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [93]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [10]
Критичне мислення [25]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [68]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [20]
ФІЛОСОФІЯ [28]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [75]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua