ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка

    Среди опавших листьев притаился котенок

    2. А кто спрятался в этих осенних фруктах?

    3. Сколько тыкв потерялось в цветах и листве?

    Ответы на загадки вы найдете в конце статьи.

    Дети учатся, играя и разгадывая головоломки. Почему бы и взрослым не взять пример и не превратить это забавное развлечение в полезное времяпрепровождение? Благодаря подобным загадкам наш мозг всегда будет находиться в тонусе.

    Людям нравится разгадывать задачи по разным причинам. Некоторые таким образом избавляются от стресса и негативных мыслей, пытаясь вдохновиться, даже если вдруг кажется, что жизнь вообще не имеет смысла. Другие отдыхают, наводят порядок в голове. Плюс к этому, подобные разминки способны предотвратить развитие болезни Альцгеймера. Но самым популярным эффектом принято считать расслабление, избавление от тревоги и беспокойства, а также привнесение в жизнь доли здравого смысла.

    И это все-чистая правда. Согласно исследованию, решение сложных задач и логических головоломок позитивно воздействуют на мозг в долгосрочной перспективе. Они повышают его активность, обеспечивают эмоциональное удовлетворение и вызывают у человека чувство достижения успеха. Это занятие улучшает память, снижает риск развития слабоумия, улучшает внимательность да и просто избавляет от скуки.

    Но головоломки важно решать неоднотипные. Одни лишь судоку и кроссворды не принесут очевидной пользы, а только лишь помогут скоротать время. Целью является развитие новых нейронных связей при помощи разнообразных заданий.

    И, конечно, ответы на наши осенние загадки:

    1. А котенок-то совсем близко:

    2. Среди фруктов появилось чье-то лицо:

    3. Помимо всего прочего, на картинке спряталось 5 тыкв:

    Надеемся, наша подборка загадок смогла вас повеселить. Не забудьте поделиться этой статьей, если она показалась вам интересной!

    Категорія: Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Додав: SvetlanaCh (19.01.2018)
    Переглядів: 217 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7