ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка

    7 детских головоломок, которые проверят вашу логику

    Умение обнаруживать закономерности и логичность — это ваши главные достоинства? Давайте проверим. Эта статья поможет не только отшлифовать уже имеющиеся таланты, но и позволит посоревноваться со своим внутренним ребенком в разгадывании занимательных головоломок.

    Мы в AdMe.ru собрали для вас, на первый взгляд, детские задачки, над которыми придется поломать голову даже взрослым.

    1.

    Представьте, что видите эту детскую пирамидку сверху.

    • Какой вид сверху соответствует действительности?

    2.

    Это осколки с буквами. Ранее они были словами на стеклянной доске.

    • Составьте слова из букв и найдите лишнее слово. Почему оно лишнее?

    3.

    Внимательно посмотрите на фигуру.

    • Какой из вариантов ответов лишний?

    4.

    Это числовой ряд с определенной закономерностью.

    • Какое число будет следующим? Почему?

    5.

    Здесь зашифрованы фамилии известных людей.

    • Расшифруйте их и укажите лишнюю.

    6.

    • Какое число должно стоять на месте вопросительного знака? Почему?

    7.

    Ответы

    1.

    Правильный вариант — 4.

    2.

    Получились слова: «бекон», «сладость», «любовь». Лишнее слово под № 1 — «бекон». Потому что остальные 2 слова заканчиваются на «ь».

    3.

    Если перевернуть все фигуры, они образуют заданные, но только в одной из них недостает красного квадрата. И эта лишняя фигура — С.

    4.

    Следующее число — 23. Закономерность заключается в том, что каждый раз сумму, которая получается между предыдущими числами, увеличиваем на 1.

    • 5 = 7; 7 + 1 = 8
    • 5 + 8 = 13; 13 + 1 = 14
    • 8 + 14 = 22; 22 + 1 = 23

    5.

    Получились такие фамилии: Айвазовский, Григ, Менгс, Буонарроти. Лишнее слово — Григ, т. к. он единственный композитор из представленных художников.

    6.

    Число-ответ — количество пересечений прямых линий.

    7.

    Единственная ошибка на картинке — само слово «ошибка».

    Какая из загадок вам показалась самой интересной? А какие вы еще знаете головоломки с закономерностями?



    Источник: https://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/7-detskih-golovolomok-kotorye-nauchat-nahodit-zakonomernost-1793115/ © AdMe.ru

    Категорія: Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Додав: SvetlanaCh (06.06.2018)
    Переглядів: 232 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7