ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 23
    Гостей: 23
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 279
    Показано матеріалів: 121-130
    Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 27 28 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? | Переглядів: 224 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 17.11.2019 | Коментарі (0)

    Неділя - саме час, щоб сфокусуватись на тому, як переосмислити певні процеси та отримувати від них задоволення.

    Перегляньте матеріал "Вище" про педагогічне колесо Алана Керрінгтона та дізнайтесь, як викладачам деталізувати освітні цілі та підібрати ефективні технології навчання. Детальніше за посиланням: http://gohigher.org/poster

    GOHIGHER.ORG Падагогічне колесо Керрінгтона


    Увага всім поціновувачкам нашої рубрики із загадками на логіку❗️
    ТОП-5 додатків для смартфона з різними задачками та ребусами 


    MAMABOOK.COM.UA 50 соціальних навичок, яким потрібно навчити кожну дитину

    Які соціальні навички прививати дитині, аби вона не лише комфортно, але й безпечно почувалася в соціумі? Як навчити спілкуватися з однолітками.


    Ви пробували для себе визначитись, що є методи, прийоми, методики і технології? Це може виявитись не так просто, особливо коли читаєш визначення: «метод проектів – це технологія…».

    Ось моя спроба розібратися, що є що :)

    Можливо вам це буде у допомогу))

    Технологія –

    Логічна схема побудови усіх складових педагогічного процесу, передбачає послідовність певних операцій в організації того чи іншого виду освітньої діяльності.

    Приклад:

    - проективно-рефлексивна технологія навчальної самоорганізації

    - виховна технологія проективного життєздійснення

    - технологія проактивного квест-тренінгу

    - технологія превентивної гармонізації особистості

     

    Методика –

    спосіб організації діяльності учасників освітнього процесу, зумовлений закономірностями та особливостями набуття певних знань, умінь, навичок та досвіду.

    Приклад:

    – методика розвивального навчання Ельконіна-Давидова

    – методика колективного творчого виховання

    – методика диференційованого навчання

    – методика командно-групової інклюзії

     

    Метод -

    систематизована сукупність кроків, які потрібно здійснити, щоб виконати певну задачу чи досягти певної мети

    Приклад:

    - метод педагогічної підтримки

    - метод навчальних проектів

    - метод пізнавальної гри

    - метод експерименту

    - метод суб’єкт-суб’єктного діалогу

    - метод інтерактивної взаємодії

    - метод евристичних досліджень

     

    Прийоми –

    елемент методу, що становить сукупність навчальних ситуацій,

    спрямованих на досягнення його проміжної мети

    Приклад:

    - прийоми проектування успіху

    § демонстрація віри

    § акцентування здібностей

    § емоційне пестування

    § спільна радість

    § еврика

    § успіх породжує успіх

     

    Форми організації різних видів освітньої діяльності – організаційна структура, яка регулюється певним, наперед визначеним розпорядком

    Приклад:

    Пізнавальна діяльність

    ***Форми щодо розширення кругозору та підвищення загального культурного рівня

    - хвилинка цікавої інформації

    - Кінолекторій

    - Пересувна виставка

    - Предметні тижні

    - Вечір відповідей і запитань

    ***Ігрові форми

    - Аукціон знань

    - Гра-мандрівка

    - Різнобій

    - Інтелектуальне казино

    ***Пошукові форми

    - Заочна експедиція

    - Складання тематичних кросвордів

    - Спостереження у природі

    - Колективна (самостійна) пошукова діяльність

     

    А наприкінці така історія:

    Учениця захищає свою дослідну роботу на районному етапі МАН, одне з завдань – розробити методику, підібрати відповідні методи, прийоми…
    Її перериває голова журі, говорить, що дівчина не може виконати таке завдання, так як не розбирається у темі, що і самі викладачі не зовсім розуміються на цьому. Учениці не дали, навіть, довести свою обізнаність (а вона таки розбиралася у питанні, ми з нею на це витратили достатньо часу, щоб вияснити усі «нюанси»). Роботу не пропустили на обласний етап. Але учениця все ж таки скористалася своєю розробкою, коли робила курсову вже у педагогічному коледжі.

     

    Так, іноді важко буває розібратися в усіх поняттях. Що ж, пробуємо це для себе зробити))


    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1007940282875288&set=gm.2462819203995698&type=3&theater

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [232]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7