ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    Віртуальна команда: 9 порад від менеджера Microsoft, як ефективно працювати онлайн

    За пару років 72% офісних працівників будуть працювати віртуально. Як до цього підготуватися?


    Автор:Анна Абліцова

    Віртуальна команда – це зручно. Компаніям не потрібно витрачатися на оренду або купівлю офісних приміщень, техніки тощо, а співробітники можуть перебувати в будь-якій точці світу. Але не все так просто, як здається на перший погляд. Співпраці онлайн також потрібно вчитися. Про це говорили у «менеджмент-кафе» в Бізнес-школі МІМ.

    За словами доцента кафедри менеджменту та економіки МІМ Олександра Сударкіна, існує два фактори, які найбільше згуртовують команди –спільна ідентичність та робочий доступ до інформації. Люди, які ведуть переговори за одним столом і разом ходять на обід, почуваються частиною команди. При віртуальному спілкуванні домогтися цього складніше складніше.

    Доповнена реальність: як віртуальні офіси змінять умови праці

    Однак кількість офлайн-вакансій буде зменшується, вважає Віце-президент Бізнес-школи МІМ В’ячеслав Покотило. Уже сьогодні близько 35% невеликих організацій, в яких працює до 10 співробітників, віддають перевагу саме віртуальним командам. До 2020 року кількість людей, які працюють віддалено, складе 72%, прогнозує керівник освітніх програм Microsoft в країнах Центральної та Східної Європи Ольга Свириденко. Вона більше трьох років працює у віртуальній команді і розробила кілька лайфаків, як успішно працювати в онлайн-колективі.

    1

    Будьте в інформаційному полі

    Щоби залишатися в курсі всіх подій, вам необхідно потрапити до всіх можливих списків доступів, розсилок. Так ви навчитеся орієнтуватися у віртуальному нетворкінгу. Це як в офісі, тільки потрібно більше «цифрових» зусиль.

    2

    Звертайте увагу на віртуальну «невербалку»

    Так, вона існує. Наприклад, зрозуміти, чи зацікавилися люди твоєї ідеєю, можна за уточнюючими питаннями або питаннями відкритого типу.

    Будьте в курсі всіх подій
    Будьте в курсі всіх подій. Shutterstock

    (Питання, що вимагають докладної відповіді, тобто спонукають до розмови, не можна обмежитися відповідями на них «так» або «ні» – K.Fund Media) . Якщо реакції мало, значить «не зайшла».

    3

    Не сидіть на онлайн-зустрічах довше за 7-8 хвилин

    Це непродуктивно. Донесіть думки, поставте потрібні питання і розходьтеся. Якщо зустріч організовуєте не ви, то не вагайтесь та йдіть, якщо відчуваєте, що більше не приносите користі.

    4

    Забудьте про мікроменеджмент

    Він зводить підлеглих з розуму. Коли наймаєте людей у віртуальну команду, є одна вимога: людина повинна бути продуктивною на самозабезпеченні.

    Тому для менеджерів важливо довіряти співробітникам, для підлеглих – бути продуктивним і автономним, незалежно від того, що тебе зараз не бачать і не контролюють.

    «Як ми це вирішуємо? Ми працюємо тільки з відкритими системами і тільки в загальному середовищі. Всі важливі документи мають одне місце життя – в хмарі. Менеджер в будь-який момент може зайти і подивитися, чи працює співробітник онлайн, чи дійсно там щось з’являється», – розповідає Ольга Свириденко.

    5

    Більше спілкуйтеся з колегами

    Часте спілкування в команді є дуже важливим, щоби тримати руку на пульсі і допомогти, де потрібно вирішити проблему. Але якщо мова йде про розширені організаційні структури, то часті онлайн-зустрічі навпаки дратують. Висновок: зі своєю командою спілкуйтеся часто, з зовнішньою – за потребою і по суті.

    6

    Радійте спільним перемогам

    Без цього робота одразу перетворюється на  безкінечну рутину.

    7

    Готуйтеся до онлайн-зустрічі заздалегідь

    На віртуальні планерки потрібно приходити підготовленими. Не вийде, як багато хто думає, відмовчатися онлайн, щоби ніхто не помітив. Непідготовленість при віртуальному спілкуванні відразу відчувається.

    На віртуальні планерки приходьте підготовленими.
    На віртуальні планерки приходьте підготовленими. Shutterstock

    8

    Перевіряйте справність техніки перед переговорами

    Якщо у вас призначено зустріч, то зайдіть онлайн на 15 хвилин раніше, переконайтеся, чи все працює. Ніхто не скасовував бізнес-етикет і здоровий глузд.

    9

    Враховуйте особливості всіх членів команди

    Працювати у віртуальному колективі складно, тому що всі співробітники мешкають в різних точках планети.

    Тому потрібно завжди враховувати час зустрічей, щоби всім було зручно

    «У мене в команді працювала дівчинка з Дубаю. Ми проводили наради по п’ятницях. А в Дубаї, виявляється, цей день вихідний. Ми про це не знали, а співробітниця так півроку пропрацювала, а потім сказала: «Я втомилася – йду». Так втратили талант», – ділиться Ольга Свириденко.

     

    Вам буде цікаво: чому компанії впроваджують у роботу комплаенс

    Категорія: Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Додав: SvetlanaCh (16.06.2018)
    Переглядів: 804 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7