ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    У 50 школах України запустять пілотний проект з медіаграмотності

    вчителям, директорам, учням

    420

    0

    •  
    • 43

    З нового навчального року у школах Дніпра, Маруіполя, Тернополя та Чернігова почнуть викладати предмети з елементами інформаційно-медійної грамотності.

    Про це повідомляє Media Sapiens.

    У лютому Лілія Гриневич презентувала програму “Вивчай та розрізняй”. Міністр наголосила, що медіаграмотність має пронизувати різні шкільні дисципліни.

    Поки це – пілотний проект, у якому беруть участь ЗОШ, кілька ліцеїв та спеціалізованих шкіл, що мають не менше двох паралелей 8-9 класів. Вчителі обраних навчальних закладів вже пройшли базовий тренінг з медіаграмотності.

    Наприкінці літа вчителі пройдуть ще один тренінг, де їм запропонують нові матеріали для уроків та нову методику.

    Відтак, у першому семестрі зміняться навчальні матеріали з української мови та літератури (8 клас), історії (8 клас) та мистецтва (9 клас).

    У змінених програмах будуть впроваджені такі елементи медіаграмотності:

    • методи критичного аналізу;
    • інструменти верифікації інформації;
    • використання медіадискурсу як предмету аналізу для різних дисциплін.

    Приміром, на заняттях із мистецтва вчителі навчать учнів опановувати програму з перевірки фотографій, пошуку в соціальних мережах. На уроках до теми “Телебачення” розглядатимуть роль інвесторів, значення реклами, державне фінансування, поняття цільової аудиторії.

    Коли проект закінчиться, експерти оцінять якість проведеної роботи, виміряють успішність учителів та їхніх учнів. В майбутньому проект планують розширити.

    Фото: автор – TheDigitalArtist, Pixabay

    Категорія: Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Додав: SvetlanaCh (11.07.2018)
    Переглядів: 774 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7