Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Тематичні тижні: 2016-2017 н.р. та 2017-2018 н.р. на Шкільному сайті та сайтах вчителів, учнів
Тематичні тижні: 2016-2017 н.р. та 2017-2018 н.р.
Показано 16-30 з 40 повідомлень на сайті Рибіної О.І.
+2
- 24. Богдан, 11 клас (23.01.2016 19:52) E-mail
Розпочав створювати сайт. ЦІКАВО. Можливо, після закінчення школи, буду продовжувати вести свій сайт…
Хочу розглянути 5 головних, точніше кажучи, найвідоміших теорій виникнення Всесвіту, і помістити на вкладену Астрономія
http://jerargaming.ucoz.ua/index/vizitka/0-10
|
+2
- 23. Олександр Г., 11 клас (23.01.2016 19:45) E-mail
Працював над вкладенкою АСТРОНОМІЯ. Буду продовжувати наповнювати сайт і по інших предметах. Шукаючи потрібне для розміщення на сайті, знаходжу багато нового і корисного... http://sashalife.ucoz.com/
|
+2
- 12. Ольга Миколаївна (23.01.2016 10:55) E-mail
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА з використанням ХТ
_________________________________________________________
Шановна О.І. Перегляньте, будь-ласка, у моєму методичному кейсі ЗВІТ про засідання динамічної групи. Крім створених мною, дітьми, та динам.групою інтеракт.плак. https://www.thinglink.com/scene/732231579132231682
Також самі стати творцями буктрейлера за поезією Б. Окуджави «До свидания, мальчики». Переглянути буктрейлер на шкільному каналі https://www.youtube.com/watch?v=167LfhPuub0
|
|
Категорія: Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Додав: chuhyys (22.07.2018)
|
Переглядів: 771
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[231]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[59]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[27]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[20]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[44]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[279]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[17]
|
Хмарні технології в освіті
[89]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[18]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[17]
|
Змішане навчання
[7]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[25]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[25]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[96]
|
Інтегроване навчання
[18]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[31]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|