ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    Нова освітня програма для магістрів «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Нова освітня програма для магістрів «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Поділитися12

    Київський університет імені Бориса Грінченка пропонує нову інноваційну магістерську програму «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі  Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі

     

    Завершення навчання за цією програмою дозволить працювати:

    • помічником директора професійного закладу освіти чи школи з проектування та розвитку відкритого освітнього електронного середовища;
    • консультантом керівника бізнес-компанії з питань електронного навчання співробітників новим навичкам;
    • фасилітатором і коучем з упровадження технологій Flipped class/перевернутий клас, blended learning/змішане навчання, case study тощо.

    Навчаючись за новою інноваційною магістерською програмою Ви набудете компетентностей:

    • використання сервісів Веб 2.0 та Веб 3.0, сучасних мережних та мультимедіа технологій;
    • використання різних ІК-інструментів для сторітейлінгу, гейміфікації, формувального оцінювання, методу проектів, інтерактивного відео;
    • підбору «правильних» комп’ютерних пристроїв для дітей, підлітків та студентів;
    • проектування ІТ-інфраструктури навчального закладу;
    • вирішення питань електронного управління навчальним закладом;
    • використання систем електронного документообігу;
    • створення сучасних електронних курсів на платформі EdX та LMS Moodle;
    • оцінювання якості навчального курсу та підтримки позитивної мотивації до навчання на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

    А також сформуєте фундаментальні знання та практичні навички з таких дисциплін:

    • інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті;
    • управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи;
    • інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання;
    • проектування та експертиза інформаційного освітнього середовища;
    • проектний менеджмент.

    Долучайтесь до нової інноваційної магістерської програми «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

     

     

    Київський університет імені Бориса Грінченка чекає на Вас!

    Адреса Університету: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, каб. 116 (М. Мінська)

    Телефон приймальної комісії: (044) 428 34 07

    E-mail: abiturient@kubg.edu.ua

    Адреса порталу: http://kubg.edu.ua/

    Категорія: Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Додав: SvetlanaCh (02.07.2018)
    Переглядів: 215 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7