ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    Календарні плани інформатика 2-4 клас ОНОВЛЕНІ

    2 клас 

    1

    Інформація. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

    2

    Сприймання людиною інформації.

    3

    Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

    4

    Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

    5

    Пристрої для роботи з інформацією.

    6

    Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

    7

    Комп’ютери та інші пристрої. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

    8

    Увімкнення та вимкнення комп'ютера  та інших пристроїв.

    9

    Робочий стіл. Значки робочого столу.

    10

    Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.

    11

    Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

    12

    Виділення обраного тексту в середовищах для читання.

    13

    Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

    14

    Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

    15

    Інтернет. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном.

    16

    Вкладки браузера. Посилання. Закладка. Правила безпечної роботи в Інтернеті.

    17

    Підсумковий урок за І семестр

    18

    Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація.

    19

    Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

    20

    Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

    21

    Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

    22

    Графіка. Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень.

    23

    Зображення з геометричних фігур. Змінювання готових зображень.

    24

    Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

    25

    Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

    26

    Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

    27

    Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

    28

    Команди та виконавці. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

    29

    Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

    30

    Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

    31

    Порівняння двох або більше предметів.

    32

    Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

    33

    Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

    34

    Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів

    35

    Підсумковий урок за ІІ семестр

    36

    Підсумковий урок за рік

     

    3 клас 

    1.  

    Інтернет. Поняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет.

    1.  

    Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси.

    1.  

    Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

    1.  

    Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

    1.  

    Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

    1.  

    Людина та інформація. Роль інформації в житті людини.

    1.  

    Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. Перетворення інформації з одного виду в інший.

    1.  

    Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

    1.  

    Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

    1.  

    Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

    1.  

    Графіка. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

    1.  

    Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

    1.  

    Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

    1.  

    Створення та змінювання простих зображень.

    1.  

    Доповнення малюнка підписом чи коментарем.

    1.  

    Створення зображень з геометричних фігур.

    1.  

    Підсумковий урок за І семестр

    1.  

    Алгоритми і виконавці. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

    1.  

    Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

    1.  

    Порядок виконання команд виконавцем.

    1.  

    Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

    1.  

    Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

    1.  

    Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

    1.  

    Текст. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.

    1.  

    Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

    1.  

    Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. 

    1.  

    Змінювання та вдосконалення текстів.

    1.  

    Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

    1.  

    Доповнення текстів зображеннями.

    1.  

    Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

    1.  

    Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

    1.  

    Презентації. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.

    1.  

    Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

    1.  

    Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

    1.  

    Повторення вивченого в ІІ семестрі

    1.  

    Підсумковий урок за рік

     

    4 клас 

    1.  

    Графіка. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

    1.  

    Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

    1.  

    Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

    1.  

    Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

    1.  

    Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

    1.  

    Створення колажу із зображень.

    1.  

    Текст. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками.

    1.  

    Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

    1.  

    Середовище текстового редактора.

    1.  

    Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

    1.  

    Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

    1.  

    Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

    1.  

    Списки. Послідовні списки у текстах.

    1.  

    Таблиці. Доповнення готових таблиць.

    1.  

    Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

    1.  

    Підсумковий урок за І семестр

    1.  

    Співпраця в Інтернеті. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

    1.  

    Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.

    1.  

    Рівні доступу до навчальних матеріалів.

    1.  

    Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.

    1.  

    Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.

    1.  

    Алгоритми з розгалуженням і повторенням. Алгоритми з розгалуженням.

    1.  

    Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

    1.  

    Алгоритми з циклами.

    1.  

    Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

    1.  

    Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

    1.  

    Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

    1.  

    Інформація. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

    1.  

    Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. Пристрої введення та виведення інформації.

    1.  

    Зберігання інформації. Носії інформації. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

    1.  

    Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

    1.  

    Підсумковий урок за ІІ семестр

    1.  

    Підсумковий урок за рік

    Категорія: Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів | Додав: SvetlanaCh (25.09.2016)
    Переглядів: 218 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7