ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 13
    Гостей: 13
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    Зразки характеристики учнів допоможуть класному керівнику 4, 9,11 класів.

    Зразки характеристики учня

    Бібліотека  Класному керівникові  Виховна робота

    Про матеріал

    Зразки характеристики учнів допоможуть класному керівнику 4, 9,11 класів. Характеристика учня обов'язково додається до особової справи учня. Тому дані зразки значно полегшать роботу педагогам.

    Залишити відгук до розробки

    Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

    Середня оцінка розробки

    Структурованість  4.5

    Оригінальність викладу  4.3

    Відповідність темі  4.5

    Загальна:  4.4

    Всього відгуків: 4

    Оцінки та відгуки

    1. Тимошенко Олена Вікторівна

      Тимошенко Олена Вікторівна 02.07.2018 в 14:23

      Дякую

      Загальна:  4.0

      Структурованість  4.0

      Оригінальність викладу  4.0

      Відповідність темі  4.0

    2. Іванович Світлана

      Іванович Світлана 02.07.2018 в 10:00

      Дякую

      Загальна:  5.0

      Структурованість  5.0

      Оригінальність викладу  5.0

      Відповідність темі  5.0

    3. Желєзнова Тетяна

      Желєзнова Тетяна 02.07.2018 в 08:58

      Дякую!

      Загальна:  4.7

      Структурованість  5.0

      Оригінальність викладу  4.0

      Відповідність темі  5.0

    Показати ще 1 відгук

    Підпишіться на розсилку
    Ми надсилатимемо наші цікаві та дуже корисні статті щоп’ятниці

     

    Перегляд файлу

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учениці 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Мідзьохи Марії Василівни

     

    Мідзьоха Марія Василівна, народилася 17.01.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з тіткою Тишковець Галиною Іванівною, яка є її опікуном.

    Оскільки дівчина, не має батьків, вона потребує особливої уваги. Яку стараються їй приділити рідні, вчителі, однокласники.

    Мідзьоха Марія навчається у 9 класі Карасинської ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є веселою, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

    Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки помічника старости. Марія - дівчина вихована, доброзичлива.

    Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, полюбляє куховарити, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

    Самооцінка в нормі, але на уроках чи виховних заходах, дівчина час від часу соромиться, не вміє висловити свою думку. Тип темпераменту – змішаний. Як і в інші підлітки, має нестійкий настрій, проте у спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учениці дається нелегко, вона має недовготривалу пам’ять, не зусереджену увагу, неактивне мислення та не досить розвинену уяву. Тому навчання Марії дається нелегко. До того ж вона не має стійкого інтересу і не зацікавлена у ньому. Домашнє завдання старається готувати, проте на уроках не дуже активна. До цього всього, цього року пропустила багато занять, але з поважних причин. Тому ще й  і ця обставиитинина, вплинула на рівень успішності школярки.

    Тишковець Галина Іванівна являється опікуном Мідзьохи Марії Василівни. Тітка старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами Марії. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Марія відповідає тітьці взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Мідзьоха Марія Василівна, у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Як і всі підлітки, має нестійкий настій, проте, це не виходить за межі дозволенного. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Марія планує у майбутньому освоїти професією кухаря – кондитера. Тітка поважає дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно, підтримують та допомагають Марії.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

     

     

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учениці 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Василець Вікторії Вікторівни

     

    Василець Вікторія Вікторівни , народилася 09.05.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з багатодітною сім’єю.

    Вікторія  навчалася 9 класі у Карасинській ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є спокійною, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

    Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі відповідала за чистоту у класі. Вікторія - дівчина вихована, доброзичлива.

    Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася бісероплетінням, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

    Самооцінка в нормі, але на уроках чи виховних заходах, дівчина час від часу соромиться. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учениці дається досить добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образне мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання Вікторії дається досить добре, але дівчина не використовує свій потенціал належним чином. Домашнє завдання старається готувати, проте на уроках не дуже активна.

    Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Вікторія відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Василець Вікторія Вікторівна , у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Має спокійний характер. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Вікторія планує у майбутньому продовжити навчання у 10-11 класах. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учениці 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Яковець Альони Ігорівни

     

    Яковець Альона Ігорівни, народилася 05.04.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з сім’єю.

    Альона  навчалася 9 класі у Карасинській ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є спокійною, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

    Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки інформатора. Альона - дівчина вихована, доброзичлива.

    Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася бісероплетінням, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

    Самооцінка в нормі. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учениці дається добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образне мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання учениці дається досить добре, але дівчина не використовує свій потенціал у повному обсязі. Домашнє завдання виконує старанно, вчасно.

    Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Альона відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Яковець Альна Ігорівна , у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Має спокійний характер. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Альона планує у майбутньому продовжити навчання в ліцеї за фізико-математичним спрямуванням. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учениці 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Шкодич Олени Вікторівни

     

    Шкодич Олена Вікторівна, народилася 25.01.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з багатодітною сім’єю.

    Олена  навчалася 9 класі у Карасинській ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є дружелюбною, позитивною юнкою. Серйозних конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

    Активно бере участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки старости . Олена - дівчина вихована, доброзичлива.

    Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася  читанням, любить слухати музику, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

    Самооцінка в нормі. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учениці дається добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образно-творче мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання Олені дається добре. Домашнє завдання старається готувати належним чином, вчасно з творчим підходом.

    Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Вікторія відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Шкодич Олена Вікторівна, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, дружелюбною. Вона вихована, ввічлива. Має нестійкий характер.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Олена планує у майбутньому продовжити навчання у 10-11 класах, в ліцеї. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учня 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Михайлицького Дмитра Сергійовича

     

    Михайлицький Дмитро Сергійович, народилася 01.04.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з багатодітною сім’єю.

    Дмитро навчалася 9 класі у Карасинській ЗОШ І – ІІ ст. Школяр добре товаришує з учнями класу, є спокійним, позитивним юнаком. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мав.

    Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки фізорга. Дмитро – хлопець вихований, доброзичливий.

    Як і всі сучасні підлітки, учень не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася технікою.

    Самооцінка загалом в нормі, подеколи занижена. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учню дається досить добре,але він має нестійку пам’ять, не досить зусереджену увагу, проте образне мислення та хорошу уяву. Тому навчання Дмитру дається добре, але тільки якщо він прикладає багато зуситль, проте, хлопець не використовує свій потенціал належним чином. Домашнє завдання старається готувати вчасно, належним чином, але на уроках не дуже активний.

    Сім’я хлопця старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за його навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає хлопцю морально та фізично. Дмитро відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Михайлицький Дмитро Сергійович, не використовує своїх можливостей належним чином, оскільки має набагато більший навчальний потенціал. Але є доброзичливим, комунікабельним, у знайомому  колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Має спокійний характер. Він неагрессивний, ввічливий, трохи сором’язливий.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Дмитро планує у майбутньому навчатися у коледжі за технологічним спрямуванням. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ХАРАКТЕРИСТИКА

    учня 9 класу

    Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

    Клесівської селищної ради

    Сарненського району, Рівненської області

    Мартинюка Михайла Михайловича

    Мартинюк Михайло Михайлович, народилася 08.09.2002 р., і на даний момент проживає у с.Карасин, Клесівської селищної ради, Сарненського району, Рівненської області, з багатодітною сім’єю.

    Михайло навчалася у Карасинській ЗОШ І – ІІ ст. з 5 класу. Школяр добре потоваришував з учнями класу. Серйозних конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мав.

    Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі відповідав за господарський сектор. Михайло – хлопець вихований, доброзичливий, проте ці риси не завжди проявляє.

    Як і всі сучасні підлітки, учень не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості.

    Самооцінка в нормі. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

    Сприйняття навчальної інформації учню дається не досить добре, він має нестійку пам’ять, не досить зусереджену увагу, загальне мислення та довільну уяву. Тому навчання Михайлу дається не досить добре. Хлопець не використовує свій потенціал належним чином. Домашнє завдання виконує, але на уроках не дуже активний.

    Сім’я хлопця старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за його навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає хлопцю морально та фізично. Михайло часто, відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

    Отже, Мартинюк Михайло Михайлович, не використовує своїх можливостей належним чином, оскільки має набагато більший навчальний потенціал. Але є доброзичливим, комунікабельним, дружелюбним. Має позитивний характер. Він неагрессивний.

    Оскільки, Карасинська ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Михайло планує у майбутньому продовжити навчання у ВПТУ. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

     

     

     

     

                                                                                          Балинський І.О          

    (дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

     

     

     

    Читайте в журналі

    Категорія: Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Додав: SvetlanaCh (02.07.2018)
    Переглядів: 887 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [233]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7