ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    Страх виступів: 10 порад, як впоратися з сором’язливістю і стати керівником

    Своїм досвідом ділиться розробник штучного інтелекту Microsoft Софія Веластегі


    Автор: Крістіна Левчук

    Сором’язливість – не помічник на кар’єрному шляху. Це на власному досвіді довела менеджер Софія Веластегі, встигнувши попрацювати у IT-гігантів Apple і Google.

    У грудні вона обійняла посаду генерального менеджера підрозділу з розроблення продуктів на базі штучного інтелекту в корпорації Microsoft. Усе це їй вдалося досягти, подолавши страх перед публічними виступами.

    Лаври і овації: 10 порад, як підготуватися до публічного виступу

    На початку кар’єрного шляху Веластегі працювала в американській компанії Applied Materials, що займається виробництвом програмного забезпечення. Начальник запропонував їй презентувати звіт про роботу команди. Серед слухачів мав бути присутнім віце-президент компанії, що нажахало екс-співробітницю.

    «Публічні виступи були для мене справжньою фобією», – згадує Софія.

    Софія Веластегі. businessinsider.com

    Однак менеджер не відступила і презентувала звіт, усвідомивши просту істину: «Без практики досконалості не досягнеш». Цей принцип вплинув на її подальший кар’єрний шлях.

    Менеджер вступила в Toastmasters – некомерційну організацію, що допомагає розвивати навички публічного виступу. На практичних заняттях Софія почала вільніше спілкуватися з незнайомими людьми і зрештою істотно розширила свою мережу бізнес-контактів, звідки і отримала пропозиції про роботу в Apple і Google.

    «Щоб стати кращим, необхідно багато практикуватися і йти на ризик», – упевнена Веластегі

    Генеральний менеджер Microsoft дотримується правил, які допомогли позбутися зайвої сором’язливості й досягти успіху на кар’єрному шляху. Ось вони:

    1

    Заздалегідь вибирати майбутніх співрозмовників, щоб подолати страх спілкування з незнайомими людьми. Наприклад, переглянути список учасників і спікерів заходу. Софія зазвичай вибирає п’ять осіб.

    2

    Наперед обмірковувати тему для початку розмови. Наприклад, знайти інформацію у профілях в LinkedIn або на інших ресурсах.

    3

    Пропонувати спілкування заздалегідь. Надіслати повідомлення в тому самому LinkedIn.

    4

    Запам’ятатися співрозмовнику, щоб у нього виникло бажання зустрітися знову.

    5

    Підтримувати спілкування з контактами мережі. Достатньо 4-5 разів на місяць або раз на тиждень.

    Shutterstock

    6

    Розглядати мережу як ще один робочий проект. «Мережа бізнес-контактів не менш важлива, ніж мої робочі проекти», – наголошує Веластегі.

    7

    Розширювати мережу контактів усередині й за межами робочої компанії.

    8

    Створювати рівні умови для учасників мережі.

    9

    Відвідувати щонайменше два заходи на місяць для пошуку нових контактів.

    10

    Урізноманітнити свою мережу людьми з різними фахами і кругозором.

    Джерело: Business Insider

     

    Читайте також: Бачу ціль: 5 кроків до кар’єри в міжнародних організаціях
    Категорія: Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Додав: SvetlanaCh (04.03.2018)
    Переглядів: 207 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7