ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 105
    Гостей: 105
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    У категорії матеріалів: 189
    Показано матеріалів: 61-70
    Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 18 19 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 184 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.01.2020 | Коментарі (0)

    Більшість людей не пам’ятають свого дитинства — жодних спогадів, принаймні до третього дня народження. Причиною цього є явище, відоме як амнезія дитинства — це природна і поступова втрата спогадів за перші кілька років життя.

    Проте експерти наголошують, що батькам потрібно зосередитися на запам’ятовуванні певних моментів життя їхніми дітьми, передає 24 канал з посиланням на видання Parents.

    Насправді психологи вважають, що дитяча амнезія є нормальною частиною розвитку мозку.

    За так звані епізодичні спогади відповідає гіпокамп — частина мозку, що розташована в скроневій частці. Вона не повністю розвинена при народженні і остаточно формується лише приблизно до 4-річного віку — це, зазвичай, якраз той час, коли діти починають послідовно згадувати деякі речі.


    Так виглядає гіпокамп у мозку людини / Фото abcnews

    Ще одну причину дитячої амнезії назвала Саллі Годдард Блайт — директорка Інституту нейрофізіологічної психології у Великій Британії.

    Вона вважає, що люди не можуть пам’ятати своє дитинство через те, що ці моменти сталися з нами до того, як ми навчилися вільно говорити. Адже вербальна мова досягає стадії «достатнього вільного володіння мовою» приблизно в 3 роки дитини.

    «У дітей є такі спогади, але вони дуже швидко зникають», — наголошують експерти. Вчені вважають, що спогади з раннього дитинства починають швидко втрачатися приблизно з 7 років.

    Науковці провели дослідження: 3-річних дітей попросили поговорити зі своїми матерями про шість подій з їхнього життя. Потім їх попросили згадати ці події, коли вони стали старшими. Дослідники виявили, що у віці від 5 до 7 років діти пам’ятали понад 60 % подій, але згодом — у віці 8 та 9 років про ці події згадали менше ніж 40% дітей.

    «Вважають, що свідома пам’ять розвивається приблизно з 3-х років, але перед цим існує сенсорно-емоційний досвід, який може відродитися в подальшому житті, коли будуть подібні події чи відчуття», — говорить Блайт. Так, приємним прикладом чуттєвої пам’яті може бути особливий запах, який через багато років викликає образ або навіть відчуття присутності нашої матері.


    Запах мами дитина може пам’ятати з дитинства / Фото UaModna

    Блайт пропонує, аби батьки допомогли дітям згадати їх ранні роки, розмовляючи з ними про речі, що сталися в минулому та показуючи їм сімейні фотографії. Адже ці спогади є важливими — вони допомагають дитині дізнатися про навколишній світ.

    Автор: 

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 187 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.01.2020 | Коментарі (0)

    Что нужно ребенку в школе — строгость или свобода?
    Как определить, какая школа больше подходит конкретному ребенку?
    Что выбрать: творчество, результативность или исполнительность?

    Об этом сайте VIDEO.KOMAROVSKIY.NET Атмосфера в школе: «строгая» или «либерально-мягкая»?

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 170 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.11.2019 | Коментарі (0)

    https://coma.in.ua/28797…

    Об этом сайте COMA.IN.UA Як говорити переконливо: 25 дієвих порад

    1. Говори “і” замість “але”. Наприклад: “Це ви добре зробили, і якщо ви …”, замість: “Так, це добре, але Ви повинні …”. Тому що “але” перекреслює все, що було сказа...

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 191 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.11.2019 | Коментарі (0)

    https://olesya12142111.blogspot.com/2019/…/blog-post_7.html…

    Об этом сайте OLESYA12142111.BLOGSPOT.COM

    Покарані похвалою

    Молодець! Ти дуже добре знаєш цю тему! Геніально розв'язана задача! О, який чудовий малюнок! Це тільки декілька варіантів висловлення ...

     

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 200 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.10.2019 | Коментарі (0)

    NUS.ORG.UA Забута українська школа Сухомлинського. Уявне інтерв’ю з легендарним педагогом

    “Інженером можна стати за п’ять років, учитись на людину треба все життя” – автор всім відомої фрази Василь Сухомлинський за своє

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 185 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.09.2019 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [232]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7