ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Актуально / Нові підручники

    Профіль учителя в соціальній мережі
    Профіль учителя в соціальній мережі
    На сьогоднішній день для більшості людей соціальні мережі є невід’ємною частиною їхнього життя. Багато вчителів мають свою сторінку у соціальних мережах чи блог в Інтернеті.

    Учитель займає у суспільстві особливе місце та повинен відповідально ставитися до змісту матеріалів, розміщених онлайн, бути прикладом поведінки і відносин у соціальних мережах.

    Важливою у цьому плані та корисною для користувачів Інтернету є стаття Росса Морісона МакГіла, який працює заступником директора школи в Північному Лондоні. Росс Морісон - автор одного з найпопулярніших блогів для вчителів у Британії @Teacher Toolkit, призер багатьох нагород, зокрема, у 2015 році увійшов до топ-500 найбільш впливових британців. Часто виступає на національних конференціях щодо розвитку освіти, постійно дає коментарі у різноманітні газети стосовно освітньої політики.

    У своїй роботі Росс Морісон дотримується «Стандартів роботи для вчителів», які використовуються в Англії з 2012 року:

    Вчитель повинен демонструвати високі стандарти особистої і професійної поведінки не лише поведінки в реальному житті, але й в соціальних мережах:

    ставитись до учнів з гідністю, будуючи стосунки на взаємоповазі і постійно зберігаючи належну дистанцію, яка відповідатиме професійній позиції вчителя;

    дбати про добробут учнів, відповідно до положень законодавства;

    проявляти терплячість і повагу до прав інших осіб;

    не підривати фундаментальні британських цінності, включаючи демократію, верховенство закону, свободу особистості і взаємоповагу, і толерантне ставлення до усіх, незалежно від їхніх поглядів та переконань;

    переконуватись у тому, що особисті погляди жодним чином не впливають на учнів та не змушують їх порушувати закон.

    Росс Морісон дає 10 порад для вчительської онлайн-сторінки:

    1. Захистіть свої особисті профілі.

    2. Ведіть загальнодоступні сторінки професійно.

    3. Загальнодоступно чи приватно? Перед тим, як щось опублікувати, подумайте, як би ви на це відреагували, якби були татом чи мамою одного з учнів?

    4. Покажіть своїм учням приклад поведінки онлайн.

    5. Чітко вказуйте інформацію про себе та свою мету. Якщо ви хочете ділитися ідеями, матеріалами та інтересами з іншими вчителями, то вкажіть в себе на сторінці: «Я працюю в початковій школі… і т.д.».

    6. Вибирати і ретельно розділяти загальнодоступні та приватні фотографії., але обирайте їх мудро.

    7. Захистіть свої паролі (не дозволяйте учням користуватися свої комп’ютером чи мобільними пристроями).

    8. Стежте за своїми «підписниками» та «друзями». Регулярно переглядайте їхні сторінки. Ви можете не змінювати свій профіль, але на нього може бути сторонній вплив.

    9. Зробіть свої профілі «приватними», щоб їх змогли переглядати лише ваші «друзі» або ті, кому ви надаєте доступ.

    10. Попросіть друзів та родичів не позначати вас на тому, що може скомпрометувати вас як професіонала. Будьте уважні.  

    Оригінал статті

    Категорія: Актуально / Нові підручники | Додав: SvetlanaCh (14.12.2016)
    Переглядів: 700 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7