Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 89 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Дивіться вебінар тут: https://youtu.be/M0Rouc0HWKU
Підготувати проект можна і на папері, але з новітніми технологіями — значно цікавіше! І це зовсім не складно. Ірина Морквян, спеціаліст вищої категорії та методист, продемонструвала у вебінарі, як виконувати кожен етап проекту за допомогою Google-форм, Google-таблиць, сервісу Kahoot, віртуальних дошок Padlet та Lino It, графічних сервісів ABCya Paint, Recite, сервісів для створення сайтів та інших ресурсів.
YOUTUBE.COM Хмарні сервіси в проектній діяльності
Інтернет-Марафон- Події Ініціативи Персони Хмарні сервіси…
|
NAUROK.COM.UA 6 способів використання QR-кодів на уроках
Прості та дієві способи, які допоможуть залучити QR-коди у навчальний процес будь-якого класу.
QR-код (від англ. Quick response – швидкий відгук): двовимірний штрих-код, розроблений японською фірмою Denso-Wave. У цьому штрихкоді кодується різноманітна інформація, що складається з символів (включаючи кирилицю, цифри і спецсимволи): адреса сайту, телефон, електронна візитка, координати розташування і так далі. Один QR-код може містити 7089 цифр або 4296 букв.
Генератори QR-кодів:
Кодування інформації у певних графічних символах дозволяє зручно і швидко зчитувати цю інформацію за допомогою спеціальних сканерів.
Сканери QR-кодів:
Як правило, QR-код зчитується додатком, встановленим на мобільний телефон, після чого мобільний пристрій діє в залежності від виду інформації, закладеної в QR-код. Якщо це адреса сайту – відкриває сайт в браузері. Якщо це електронна візитка – додає нового абонента в контакт-лист. Якщо це звичайний текст – просто виводить його на екран. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[231]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[59]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[27]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[20]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[44]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[279]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[17]
|
Хмарні технології в освіті
[89]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[18]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[17]
|
Змішане навчання
[7]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[25]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[25]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[96]
|
Інтегроване навчання
[18]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[31]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|