ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Як працює мозок?

    ЧОГО І НАВІЩО ВАРТО ВЧИТИСЯ ПІСЛЯ 45, 55, 65?
    Вік живи вік учись!

    З'ясувалося, що рівень компетенції людей нерівномірно розподіляється за віковими групами. Здавалося б, чим людина старша, і чим довше вона займається своєю професією, тим вищою повинна бути компетенція, кращими результати і "голоснішим" успіх?
     

    Однак, таке спостерігається далеко не у всіх професіях. Можливо, тільки в деяких сферах мистецтва - в живописі, музиці, скульптурі, літературі, частково режисурі, в ремеслах, в єдиноборствах, але за умови безперервної практики та активної залученості в реальну індустрію.
     

    У всіх інших професіях спостерігається зовсім інший розподіл компетенцій за віковими групами, коли пік припадає на період між 30 і 40 роками. У цей період люди активно занурені в реальні проекти, і в меншій мірі займаються управлінням.
       

    Чи варто продовжувати навчання після 45, 55, 65? 1/1

    capital-moments.com
     

    Після 40 років багато хто переходить від безпосередньо професійної діяльності до управлінської, що неминуче знижує компетенцію. Люди віком 30-35 років створюють свій бізнес, переходять у фріланс, в результаті чого доводиться "прокачувати" маркетинг, продаж, облік, організацію бізнесу. На професійне зростання залишається менше часу.
     

    Індивідуально цей віковий діапазон розподілу компетенцій сильно залежить від галузі. Є галузі, наприклад, розробка ПО, де швидкість змін настільки висока, що пік компетенцій припадає на діапазон від 25 до 35 років і не сильно зростає, тому що відбувається активна зміна технологій, інструментів і т.д. Є галузі, де швидкість змін нижча, тому пік компетенцій зміщується ближче до 40-45, іноді до 50, що вже рідкість.
     

    Але так чи інакше, є значна кількість людей, старших 45, 50, 55, які мають серйозну проблему: вони змінили багато професій, але всі ці вони в тій чи іншій мірі застаріли. В результаті, такі люди перебувають у свого роду, ілюзії.
     

    Вони продовжують думати, що все ще залишаються професіоналами в цих галузях. У порівнянні з початківцями-дилетантами - так, але для вимог сучасного ринку, вже ні!
     

    Це означає, знову в школу! 45-50-55-65 - це той діапазон, коли можна і потрібно здобувати нову професію, відкривати нові горизонти і можливості. Навіщо це потрібно?

    Спочатку погані новини

    Якщо ви професійно неліквідні, то вас чекає неприємна перспектива. Ви можете продовжувати обслуговувати все більш прості процеси і, швидше за все, протягом 10-15 років потрапите під скорочення. Вам важко, і майже неможливо витримувати конкуренцію з наступним поколінням в діапазоні віку 35-45. Тим більше роботи вже майже тут.
     

    Чи варто продовжувати навчання після 45, 55, 65? 1/1

    zeenews.india.com
     

    Тому ми надалі не будемо обговорювати, навіщо це потрібно - це і так зрозуміло. Давайте поговоримо про вигоди отримання нової професії.

    Хороші новини - їх багато є у нас!

    Як не дивно, люди з віком не дурніють, а розумнішають! Це доведений факт, котрий означає, що ви можете вчитися в 10-20 разів швидше, особливо, освоювати комплексні предмети і навички. Так, підлітки і школярі обженуть вас у комп'ютерних стрілялках, але вони навіть близько не зрозуміють складні концепції, які ви інтуїтивно зрозумієте миттєво. Чому? Тому що ваша ерудиція, контекстні простори, здатність оперувати категоріями і пов'язувати поняття в кілька разів перевищують їхні, саме в цьому віці. І далі вони будуть зростати, якщо ви заздалегідь подбаєте про це.
     

    Ви швидше читаєте, але найголовніше, ви швидше розумієте. Якщо молодій людині потрібно кілька років, щоб увійти в професію - вам потрібно всього кілька місяців, якщо ви будете робити це з однаковою інтенсивністю. Багато людей старше 45 бояться вчитися, тому що звикли думати, що це дуже довго.

    Це діти вчаться довго, а дорослі вчаться в 100 і 200 разів швидше. Тепер можете не бояться.

    Ви швидше бачите нові можливості, коли з'єднуєтеся з новими знаннями. Чому? Тому що можливості - це зворотний бік проблем, а вже їх ви бачите і вмієте розпізнавати більше і краще саме тому, що ви більш досвідчені. Проблема стартаперів-початківців полягає в тому, що вони швидко отримують експертизу в технологіях, але у них немає знання життя і розуміння проблем. Тому вам нове знання буде давати в 10-20 разів більше можливостей, ніж молодим людям.
     

    Чи варто продовжувати навчання після 45, 55, 65? 1/1

    elestadonoticias.com
     

    Ви оновлюєте ваш мозок, і він починає працювати в 3-5 разів ефективніше, тому, що мозок, як і будь-який орган, працює тим краще, чим частіше нимкористуватися. А навчання і рішення нових проблем - найкращий спосіб оновлення.
     

    Інтенсивне навчання кардинально знижує ймовірність вікової деменції, про яку до 40 думати рано, а після 55 ще не пізно.
     

    Нове навчання - це нові контакти, нові горизонти, нові сенси, нові країни. Діти і побутові проблеми в минулому.

    Настала друга молодість - час відкривати світ, отримувати нові відчуття, новий досвід - все тільки починається.
     

    Відчуйте себе знову молодим, знову учнем, покиньте роль досвідченої людини, яка сковує вас. Досвід потрібен, щоб допомагати вам, а не обмежувати можливості зростання.
     

    Чи варто продовжувати навчання після 45, 55, 65? 1/1

    oboi.me

    Чого навчатися?

    Загальний підхід спирається на два простих критерія:

    Критерій №1: Що подобається, до чого є пристрасть?

    Тут часто люди роблять помилку №1 - вам приносять задоволення багато речей, про які ви вже знаєте або якось з ними стикалися. Але є ще багато всього, чого ви не знаєте і що, можливо, принесло б вам набагато більше задоволення. Щоб не здійснювати цю помилку - більше читайте різної галузевої преси, відвідуйте заходи в різних сферах, далеких від вашої повсякденності.

    Помилка №2 - коли люди обирають професію. Це невірно, і я поясню чому. Професія - це лише інструмент досягнення і реалізації ваших бажань, уявлень про успіх. Тому спочатку варто зрозуміти, як виглядає картинка того успіху, того досвіду, якого ви хочете досягнути. Як виглядає та роль, яку ви хочете зіграти. Щойно ви це зрозумієте, все стане набагато простішим і вибір професії в тому числі.
     

    Критерій №2: Що є перспективним та інтенсивно розвиватиметься впродовж 5-8 років?

    Розрахунок простий - 5-7 місяців піде на навчання, приблизно 7-9 місяців на вхід у нову сферу і вихід на вістря (пам'ятаєте, що ви робите це в 20 разів швидше, ніж молодь), і приблизно 5 років необмеженого професійного, соціального і фінансового зростання. Потім, швидше за все, або перехід на більш високий рівень - управління і бізнес, або знову зміна напрямку.

    (via)

    Категорія: Як працює мозок? | Додав: SvetlanaCh (06.04.2017)
    Переглядів: 190 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7