ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 26
    Гостей: 26
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?

    Лекція заступника Міністра інформ.політики

    У ПОЛТАВУ ЗАВІТАВ ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ДМИТРО ЗОЛОТУХІН

    Дмитро Золотухін

    Дмитро Золотухін

    Сьогодні за головування заступника Міністра інформаційної полфтики України Дмитра Золотухіна зранку відбулась публічна лекція, пізніше — прес-конференція щодо питань інформаційної безпеки України та впровадження медіаграмотності в освіту.

    Питання медіаосвіти і медіаграмотності — робота на покоління. Щоб досягти ефекту, в цій сфері розробляють спеціальні освітні програми, які впровадять ще з дитячих садочків. 

    Мета: інформування молодшого покоління щодо захисту себе в інформаційному просторі. Як результат — здорове суспільство, яке готове до маніпуляцій. 

    — На публічну лекцію ми запросили освітян: переважно заступників директорів з виховної роботи. Це ті люди, які безпосередньо зайняті формуванням ціннісного світу дітей і підлітків. Ми переконані, що критичне мислення, передбачене новою українською школою, формується через засоби медіаосвіти, — розповів ректор Полтавського обласного інституту післядипломної освіти Віталій Зелюк.

    Віталій Зелюк

    Віталій Зелюк

    Про напрямки роботи Міністерства та необхідність підвищення медіаграмотності у навчальних закладах освітянам розповіли на лекції, а журналістам — на прес-конференції.

    Міністерство інформаційної політики України займається інформбезпекою, впровадженням стратегічних комунікацій, моніторингом і припиненням розповсюдження неправдивого контенту, комунікацією між владою і суспільством.

    — У першу чергу, дякую полтавцям за запрошення відвідати Інститут післядипломної освіти. Щасливий, бо приїхав тепер вже викладати, а не вчитися. Питання, які сьогодні розглянули, це імплементації впровадження технологій медіаграмотності інформаційної безпеки у систему середньої освіти, — поділився заступник Міністра інформаційної політики України Дмитро Золотухін. 

    За його словами, Міністерство інформаційної політики — один з основоположних інструментів, яким можна боротися проти небезпеки і загроз пропаганди, дезінформації, фейкових новин, фальсифікації інформації тощо.

    Медіаграмотність — засіб, інструмент для пояснення людям та молодшому поколінню, яким чином споживати інформацію, новини та працювати з ними. Таким чином можна кожного захистити від можливих загроз, ризиків та маніпуляцій. 

    — Зараз ми думаємо над тим, яким чином розробляти механізми, інструменти впровадження цих технологій в середню освіту. Для того, щоб прийдешнє покоління підготувати до зустрічі з викликами і загрозами, до життя в новому інформаційному світі, який постійно змінюється, — наголосив Дмитро Золотухін.

    Дмитро Золотухін

    Дмитро Золотухін

    У середньому, дитина отримує гаджет у віці одного року: батьки, щоб її заспокоїти, дають смартфон. Таким чином, вона долучена до інформаційного світу. Тому у Міністерстві планують працювати з батьками дітей дошкільного віку. 

    За словами Дмитра Золотухіна, зараз немає усталених підходів до цього питання, їх вирішують у дискусії. Тому він сьогодні завітав до Полтави, щоб обговорити проблеми медіаграмотності. 

    — Напрямок медіаосвіти і медіаграмотності спрямований не на заборону перебувати в соціальних мережах і розвиток страху. А на те, щоб діти не боялися такої інформації, на вміння критично аналізувати інформацію. Ми навчаємо дітей бути на плаву інформації. Не боятися, не тікати, не ховатися в мушлю, а бути грамотним і робити свій вибір, — наголосила методист центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО Катерина Муліка.

    Прес-конференція

    Прес-конференція

    Медіаосвіта сьогодні є новою для світу: вона не передбачена державними документами чи стандартами. Це такий напрямок, який не обов’язковий. Його впроваджують експериментальні заклади, які погодилися брати участь у цій роботі. 

    — Медіаосвітні технології спрямовані на критичне мислення. Це вже не той урок, коли учителі пишуть конспекти. Ці технології є дуже важкими, але в той же час і цікавими. Тому такі лекції, як сьогодні, спонукають до опанування нового. І це важливо, бо про це кажуть вже й представники влади та керівництво,— підсумувала Катерина Муліка. 

    ПОІППО за матеріалами Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА

    Категорія: Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? | Додав: mirgorodschoolseven (02.02.2018)
    Переглядів: 243 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [233]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7