ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Астрономія МЕТОДИКИ

    У категорії матеріалів: 6
    Показано матеріалів: 1-6

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    На зображенні може бути: 1 особаМіфи української освіти:

    1. "Методичні рекомендації Міносвіти є документом, обов'язковим до виконання" - листи, інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади, крім наказів, зареєстрованих Міністерством юстиції України, не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати правові норми(Закон "Про освіту", ст.2)

    2. "Календарно-тематичне планування має затверджуватися директором, з його підписом та печаткою" - календарно-тематичне планування не відноситься до переліку документів, які затверджуються директором школи, воно лише погоджується заступником директора з навчально-виховної роботи, який має перевірити його на відповідність навчальній програмі з предмету. Для 5-их класів НУШ планування уроків може бути складовою навчальної програми, яку розробляє вчитель, тож воно може бути затверджене рішенням педагогічної ради разом навчалньою програмою.

    3. "Календарно-тематичне планування має відповідати зразку (запропонованому адміністрацією, прийнятому на засіданні методичного об'єднання, тощо)" - календарно тематичне планування має містити порядковий номер уроку, тему, яка опрацьовується на уроці, дату проведення уроку та примітку, все інше - за бажанням вчителя (не адміністрації).

    4. "На аудит школи(перевірку стану викладання предмету) вчителі мають готувати розширені поурочні плани(конспекти)" - форма та спосіб підготовки поурочних планів нормативно не затверджена і є прерогативою вчителя, головне - наявність такого плану на уроці. він має містити тему уроку, яка має відповідати календарно-тематичному плануванню (навчальній програмі) та короткий план уроку, все інше - мета, завдання, способи дій учнів та вчителя не є обов'язковим.

    5. "Вчителі щоденно (або з певною періодичністю) мають надавати свої поурочні плани(конспекти) на перевірку адміністрації закладу" - відсутня будь-яка підстава, щодо такої регулярної перевірки, адміністрація МОЖЕ перевіряти наявність поурочних планів заздалегідь попередивши про це вчителів(свого часу це питання, як і питання відвідування адміністрацією уроків вирішувалося в судовому порядку).

    6. "Поурочні плани вчителя(конспекти) мають зберігатися до кінця навчального року (або 3 роки)" - поурочні плани(конспекти уроку) мають бути під час проведення уроку, жодним документом не встановлено необхідність їх зберігання протягом будь-якого часу.

    7. "Календарні плани мають зберігатися протягом 3 років (або до наступного аудиту закладу)" - календарно-тематичне планування має зберігатися до закінчення навчального року, тобто до 1 липня.

    8. "Навчальний рік закінчується 25 (28 травня)" - навчальний рік закінчується за будь-яких умов до 1 липня, навчальний процес має тривати 175 днів (протягом воєнного стану ця норма може не працювати, але планувати маємо на 175 днів)

    9. "Кількість уроків в журналі має відповідати кількості годин в навчальній програмі" - взагалі це правильно, але бувають обставини, коли через переривання навчального процесу і об'єктивні обставини цього виконати не можна, тоді директор видає наказ про ущільнення навчального матеріалу, відповідно до якого вчителі проводять корекцію своїх навчальних планів, зважаючи на те, що навіть при меншій кількості годин всі навчальні теми мають бути опрацьовані. По закінченню навчального року заступник директора перевіряє виконання програм і у випадку "ущільнення" робить в журналі робить запис - "За програмою - 70 год., фактично - 68 год, програму виконано за рахунок ущільнення відповідно до наказу № __ від _____"

    10. "Директор школи (заступник з навчально-виховно роботи) може у бідь-який час прийти на урок до вчителя" - представники адміністрації мають право і обов'язок відвідувати уроки, які проводять вчителя, але вчитель має бути про це заздалегідь попереджений, такі відвідування мають проводитися відповідно до плану внутрішкільного контролю, вчитель має знати мету відвідування його уроку. Представник адміністрації закладу має зайти до клсу до початку навчального заняття і вийти після його закінчення. Відвідування уроків представниками засновника (відділу освіти), методистів ЦПРПП та ОІППО можливе лише з дозволу та за присутності адміністрації.

    11. "Вчитель має право не допустити представника адміністрації закладу на уроку, який він проводить" - взагалі у вчителя таке право є лише у випадку позапланових відвідувань уроків адміністраціє і лише у випадку коли вчителя не повідомили заздалегідь.

    12. "Відділ освіти ОІППО) має право перевірити стан викладання навчальних предметів" - перевіряти стан викладання мають право лише представники уповноваженого органу - Державної служби якості освіти та уповноважених нею служб.

    13. "Робочий час вчителя - це 45 хвилин уроку, перерва - його особистий час" - робочий час вчителя - астрономічна година, а не академічна, тож перерва є частиною його робочого часу, яку він використовує для підготовки до уроку.

    14. "Робочий день вчителя - з 8.00 до 16.00" - робочий день вчителя визначається його тижневим навантаженням і розкладом уроків, і як правило він розпочинається не пізніше ніж за 15 хв. до початку першого його уроку в цей день і закінчується не раніше, ніж за 15 хв по закінченню останнього його уроку. Разом з тим варто пам'ятати, що вчителі можуть залучатися до чергування по школі відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку, таке чергування розпочинається за 30 хв. до початку першого уроку і закінчується за 30 хв. по закінченню уроків.

    15. "Адміністрація має складати розклад, щоб у ньому не було "вікон"/адміністрація складає розклад як забажає" - адміністрація має скласти розклад, виходячи з об'єктивних умов організації навчального процесу та раціонального використання робочого часу вчителем - щоденна кількість уроків має бути рівномірно розподіленою протягом тижня, "вікна" можуть бути, але в розумних межах - не більше одного "вікна" і "вікно" має бути не більше ніж на 1-2 уроки.

    16. "Вчитель має право вимагати від адміністрації скласти розклад відповідно до його побажань" - при складанні розклааду занять адміністрація МОЖЕ враховувати побажання вчителів, але не завжди це можливо з об'єктивних причин.

    17. "Вчитель має безоплатно завідувати кабінетами/проводити заняття навчальних гуртків/вести шкільний сайт/бути адміністратором системи "Курс-ШКОЛА"/тощо" - посадові обов'язки вчителя визначено його посадовою інструкцією, з якою педагогічного працівника мають ознаймити в день зарахування на посаду. Все інше - лише за його згоди (якщо інше не передбачено законодавством) з відповідним наказом директора і з оплатою відповідно до Інструкції про оплату праці педагогічних працівників.

    18. "Щороку вчитель має пройти не менше 30 годин підвищення кваліфікації" - вчитель зобов'язаний щорічно проходити підвищення кваліфікації і сумарна кількість годин підвищення кваліфікації за 5 років має бути не меншою ніж 150 годин, тобто щорічна кількість годин може бути різною, не обов'язково 30 годин, але за 5 років в сумі має бути не менше 150 годин.

    19. "На атестацію вчитель має підготувати презентацію та папку зі своїми досягненнями" - взагалі за вимогами Типового положення про атестацію таку "папку" має зібрати атестаційна комісія, яка вивчає діяльність педагогічного працівника.

    20. "Класний керівник несе відповідальність за збереження життя та здоров'я учнів протягом всього часу їх перебування в школі" - класний керівник несе відповідальність за своєчасне проведення бесід щодо охорони життя та безпеки життєдіяльності учнів, а за збереження життя і здоров'я - лише під час уроків та заходів, якій він проводить разом з дітьми. Черговий вчитель не може нести відповідальність за випадки з дітьми, які відбулися за межами місця, визначеного адмінітраціє закладу для проведення чергування. така відповідальність наступає лише у випадку, коли вчитель бачив можливість такого випадку і нічого не зробив щодо його попередження.

    Джерело

    Методичні рекомендації | Переглядів: 156 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.08.2022 | Коментарі (0)

    Астрономия

    VKFacebookGoogle+OdnoklassnikiРесурс

    Курс Центра педагогического мастерства.

    Вводный курс по астрономии приводит знания о космических явлениях в стройную систему, а также знакомит слушателей с современными исследованиями и важнейшими открытиями ученых.

    Профессиональных астрономов в мире совсем немного — около 15 тысяч человек, объединенных Международным астрономическим союзом. Но сотни тысяч любителей с не меньшим увлечением наблюдают и изучают космические объекты. Любознательность по отношению к механизмам Вселенной, как правило, воспитывается в юном возрасте. Поэтому сегодня астрономии совершенно справедливо отводится время во многих школах и кружках. Но везде ли эти уроки достаточно эффективны?

    Астрономія МЕТОДИКИ | Переглядів: 283 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.09.2017 | Коментарі (0)

    100 найбільших відкриттів. Астрономія

    100 найбільших відкриттів. Астрономія / 100 Величайших Открытий: Астрономия / 100 Greatest Discoveries: Astronomy (2004) TVRip [uk]


    Arsenfpu22:36, 24 марта 2010, 0:14, 25 марта 2010

    Оригінальна назва: 100 Greatest Discoveries: Astronomy
    Випущено: США
    Рік виходу: 2004
    Режисер: Майкл Фаунтейн

    Про фільм:
    Теорії Ейнштейна і Галілея, праці Арістотеля, Коперника і Кеплера, дослідження астрономів XX століття допомогли нам зрозуміти багато механізмів нашого всесвіту і картину народження нашого світу. І в наші дні учені, вдивляючись в глибини космосу, роблять сенсаційні відкриття. Але кожна нова знахідка породжує нові питання, роблячи астрономію однієї з найцікавіших наукових дисциплін нашого часу.

    1. Рух планет / The Planets Move (2000 B.C. – 500 B.C.)
    2. Рух Землі по орбіті / The Earth Moves (1543)
    3. Планетарні орбіти мають елептічеськую форму / Planetary Orbits Are Elliptical (1605 – 1609)
    4. Супутники Юпітера. Галілео Галілей / Jupiter Has Moons (1609 – 1612)
    5. Комета Галлея / Halley's Comet Has a Predictable Orbit (1705 – 1758)
    6. Чумацький шлях має форму круга / The Milky Way Is a Gigantic Disk of Stars (1780 – 1834)
    7. Загальна теорія відносності / General Relativity (1915 – 1919)
    8. Всесвіт розширюється / The Universe Is Expanding (1924 – 1929)
    9. Радіохвилі з Чумацького Шляху / The Center of the Milky Way Emits Radio Waves (1932)
    10. Космічне мікрохвильове випромінювання / Cosmic Microwave Background Radiation (1964)
    11. Гамма випромінювання / Gamma-Ray Bursts (1969 – 1997)
    12. Навколо інших зірок обертаються планети / 12. Planets Around Other Stars (1995 – 2004)
    13. Всесвіт прискорюється / The Universe Is Accelerating (1998 – 2000)

    Переклад: український професійний
    Тривалість: 00:44:34

    Якість: TVRip
    Формат: AVI
    Відео: DivX 5, 720x576, 29.970 fps, 1200 kbps
    Аудіо: MPEG Audio Layer 3, 48 kHz, 2 ch, 128 kbps
    Розмір: 428 МБ

    Астрономія МЕТОДИКИ | Переглядів: 292 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.02.2016 | Коментарі (0)

    Зірки не так близькі один до одного, як здається.  Марк Твен (Семюел Ленгхорн Клеменс)

    Астрономія МЕТОДИКИ | Переглядів: 292 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.01.2016 | Коментарі (0)

      Навчальна програма з астрономії (рівень стандарту) 11 клас 

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

    Астрономія — одна з найдавніших наук, що зародилась із практичних потреб людини й бажання пізнати довкілля. Сучасна астрономія — наука про небесні світила, про закони їхнього руху, будови й розвитку, а також про будову й розвиток Всесвіту в цілому. Астрономія є однією із важливих складових природознавства. Нині вона є всехвильовою, експериментальною й еволюційною наукою. У кожному космічному явищі й процесі можна спостерігати прояви основних, фундаментальних законів природи. У наш час на підставі астрономічних досліджень значною мірою формуються принципи пізнання матерії та Всесвіту, найважливіші наукові узагальнення. Невпинно зростає практична значимість астрономічних досліджень, які суттєво сприяють розвитку фізики, хімії, інших природничих наук, техніки й енергетики. Зв’язок астрономії з іншими науками, її вплив на розвиток культури й технологій є складним і багатогранним.... 

    Астрономія МЕТОДИКИ | Переглядів: 783 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7