ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 1812
    Показано матеріалів: 1651-1660
    Сторінки: « 1 2 ... 164 165 166 167 168 ... 181 182 »

     
    Брейн-ринг | Переглядів: 819 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

     
    Брейн-ринг | Переглядів: 260 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

     
    Брейн-ринг | Переглядів: 236 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

    ЗМІСТ

    Вступ

    Розділ 1. Значення, суть, структура та класифікація ігор.

    1. Історичний погляд.
    2. Сучасне значення гри.
    3. Структура та кластфікація ігор.

    Розділ 2. Вплив дитячих ігор на формування життєвої  позиції.

    1. Cоціальні функції рухливих ігор.
    2. Процес набуття суспільного досвіду в сюжетно-рольових іграх.

    Розділ 3. Практичне керівництво поведіною дітей у ході гри.

    3.1 інструктквання дітей на початку гри та керівництво поведінкою у ході гри.

    3.2 значення оцінювання і аналіз поведінки дітей у ході гри.

    Висновки.

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 255 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

    А.С.Макаренко писав: “Треба зазначити, що між грою і роботою немає великої різниці. В кожній грі є насамперед робоче зусилля думки”.

    Залежно від конкретної педагогічної мети уроку, його змісту, індивідуальних психологічних особливостей дітей та рівня їхнього розвитку, можна проводити сюжетно-рольові ігри з одним учнем, групою або всіма учнями класу. Ці ігри організовують тоді, коли необхідно на практиці показати, як правильно застосовувати знання.

    У процесі проведення ігор у багатьох учнів підвищується інтерес до навчального предмету. Навіть пасивні на уроках діти хочуть вступити в гру. Ігри повніше реалізують підготовку учнів до практичної діяльності, привчають до колективних форм роботи.

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 230 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 225 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

    Історично склалися три типи педагогічних сфер. Вони визначаються типом змісту, що транслюється, і залежать від того, що ми хочемо одержати як кінцевий результат: досвід попереднього покоління, світ знань або світ миследіяльності. Відповідно, зараз існує поділ на педагогіку зразка, педагогіку знання й ігрову педагогіку.

    Історично склалися три типи педагогічних сфер. Вони визначаються типом змісту, що транслюється, і залежать від того, що ми хочемо одержати як кінцевий результат: досвід попереднього покоління, світ знань або світ миследіяльності. Відповідно, зараз існує поділ на педагогіку зразка, педагогіку знання й ігрову педагогіку.

    Педагогіка зразка побудована на введенні в досвід попереднього покоління - учень копіює вчителя - або досвід майстра. Педагогіка знання складається як форма трансляції досвіду в умовах недосяжності зразків. Їхнє місце займають: розпорядження, методика, система знань. Ігрова педагогіка формується в ситуації масової підготовки і дефіциту зразків, але насиченості «семіотичного оточення» людини.

    До ігрової педагогіки можна віднести достатнє різноманіття існуючих зараз форм: різного типу ігри (імітаційні, інноваційні, ділові, рольові), дебатну технологію, моделювання, організаційно-діяльнісні, організаційно-розумові ігри тощо.

    Ігрова педагогіка | Переглядів: 267 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.06.2016 | Коментарі (0)

    Стаття «Хмарні технології в освіті. Новітні тенденції у створенні презентацій»

    У роботі наводяться основні характеристики програмного забезпечення як послуги мережі Інтернет для освіти провідних компаній. Описуються деякі онлайн-сервіси, даються адреси відео-уроків, які дозволяють вчителям оволодіти хмарними сервісами для підвищення рівня професійної діяльності

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 232 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.06.2016 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [292]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [51]
    Методичний кейс [1659]
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [53]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [161]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7