Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Всього матеріалів в каталозі: 1759 Показано матеріалів: 1661-1670 |
Сторінки: « 1 2 ... 165 166 167 168 169 ... 175 176 » |
Мета шкільної педагогіки — виховати в кожному випускникові особистість, надати йому можливість стати успішним та реалізованим у житті. Проте, як цього добитись? Певні орієнтири надає Концепція загальноосвітньої школи, в якій зазначається, що вчитель має розв’язати важливу проблему розвитку в учнів «уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопі знання і самореалізації особистості у різних видах творчої діяльності, вмінь і навичок, необхідних для життєвого і професійного вибору». Для вчителя самих орієнтирів замало — йому потрібні методика та технологія.
|
Чи можна проводити відео, фото зйомки в приміщеннях комунальних підприємств без їх згоди?
Правові засади відеозйомок. Частина 1
Люди беруть свої камери з собою в різні місця і фотографують або знімають на відеокамеру все, що бачать навколо – природу, тварин, людей. Фотографуючи певні події, пейзажі чи пам’ятки архітектури ми ніколи не звертаємо увагу на людей, які зовсім випадково потрапляють до об’єктивів наших камер.
На вулицях міст все більше з'являється різної оптичної техніки: від камер на фасадах будинків до систем відеоспостереження за дорожнім рухом. Більш того, за багатьма стежать вже і на роботі. Та й самі українські компанії застосовують відеозйомку не тільки з метою збереження майна або охорони порядку, але і для превентивних заходів щодо представників влади. Зараз вже не здивуєш різні контролюючі органи, робота яких у приміщенні суб’єктів, які перевіряються фіксується на носії інформації. Тобто процес набирає глобальних масштабів.
|
Раніше вчені вважали, що структура мозку складно організована і незмінна. Пацієнти з ушкодженнями мозку рідко повністю виліковувалися, а мікроскопічні процеси мозку ніколи не спостерігалися. Широко була поширена думка, що мозок – це «машина», що здатна на багато речей, але яка не змінюється і не росте
|
Сучасне інформаційне суспільство становить перед школою завдання підготовити випускників здатних:
- Гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно здобуваючи необхідні знання, уміло застосовуючи їх на практиці;
- Самостійно критично мислити, уміти бачити проблеми, що виникають в реальній дійсності і шукати шляхи їх раціонального вирішення;
- Бути комунікабельними, контактними, уміти працювати спільно в різних соціальних групах;
- Самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культурного рівня;
- Грамотно працювати з інформацією.
|
|
|