ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ

    ВИМОГИ  до оформлення випускної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації за дистанційною та очно-дистанційною формами навчанням

     

    Додаток  №1

    до наказу ПОІППО

                                                                                                    28.01.2020р. № 01-01/25-ОД

     

    ВИМОГИ 
    до оформлення випускної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації за дистанційною та очно-дистанційною формами навчання

    І. Загальні положення

    Ці Вимоги розроблені відповідно наказу ПОІППО «Про затвердження Положення про організацію освітнього процесу в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського» № 01-01/339-ОД від 28.10.2019 р., наказу ПОІППО «Про затвердження порядку організації курсів підвищення кваліфікації за дистанційною та очно-дистанційною формами навчання в ПОІППО ім. М. В. Остроградського» №01-01/437-ОД від 27.12.2019 і визначають структуру та правила оформлення випускної (залікової) роботи.

    Випускна робота з фаху готується кожним слухачем курсів підвищення кваліфікації (далі слухач) особисто. Слухачі під час дистанційної сесії готують випускну роботу, оформляють її згідно даних Вимог та завантажують на платформу дистанційного навчання ПОІППО (http://dl2.poippo.pl.ua/) для перевірки згідно графіку за фахом, з якого підвищується кваліфікація.

    Слухач може отримати консультацію щодо підготовки випускної роботи попередньо зв’язавшись з тьютором групи засобами електронного зв’язку або телефоном, через повідомлення на платформі дистанційного навчання ПОІППО. Випускні роботи, виконані з порушенням цих вимог, до захисту не допускаються. Захист випускних робіт проводиться у формі публічного виступу з подальшим обговоренням.

    ІІ. Структура випускної роботи

    Випускна робота повинна мати такі основні структурні елементи:

    • титульний аркуш;
    • зміст;
    • перелік умовних позначень (за необхідності);
    • основна частина;
    • список використаних джерел;
    • додатки.

    Кожен з цих елементів, а також розділи основної частини та додатки мають починатися з нової сторінки

    ІІІ. Вимоги до структурних елементів

    1. Титульний аркуш оформляється за формою, наведеною у додатку 1 до цих Вимог.

    2. Зміст повинен містити назви всіх структурних елементів, заголовки та підзаголовки (за їх наявності) із зазначенням нумерації та номери їх початкових сторінок (додаток 2).

    3. Перелік умовних позначень, символів, одиниць вимірювання, скорочень подається за необхідності у вигляді окремого списку. Додатково їхнє пояснення наводиться у тексті при першому згадуванні. Скорочення, символи, позначення, які повторюються не більше двох разів, до переліку не вносяться.

    4. Основна частина випускної роботи має містити:

    • вступ;
    • теоретичний розділ (критичний аналіз літератури за обраною темою);
    • практичний розділ (опис досвіду реалізації теоретичних положень, опис власного досвіду або іншого досвіду, що вивчається);
    • висновки.

    Обсяг основного тексту випускної роботи вираховується авторськими аркушами.

    5. У вступі подається загальна характеристика випускної роботи, а саме враховується фах, за яким підвищується кваліфікація, розкривається актуальність, ставиться мета та завдання роботи, формулюються методи їх вирішення, зазначається наукова новизна та практичне значення роботи або рекомендації щодо її практичного використання, особистий внесок, анонсується структура роботи.

    6. У ТЕОРЕТИЧНОМУ РОЗДІЛІ подається огляд сучасної літератури (7-10 джерел) за темою, розкривається зміст теми, розділу курсу педагогіки та психології, які є предметом випускної роботи та подається критичний огляд існуючих досліджень, розробок за темою.

    У разі використання  наукових результатів, ідей, публікацій, матеріалів інших авторів у тексті обов’язково повинні бути посилання на публікації цих авторів. Фрагменти оприлюднених (опублікованих) текстів інших авторів (цитати) можуть включатися до тексту виключно із посиланням на джерело. Наприклад, посторінкові посилання (виноски), коли на сторінці цитується джерело, то внизу цієї сторінки під основним текстом наводиться бібліографічний опис літературного джерела і вказується сторінка, або посилання на літературне джерело у квадратних дужках, де вказується його порядковий номер у списку використаних джерел, сторінка, де наводиться цитата, наприклад [3, с. 17].

    7. У ПРАКТИЧНОМУ РОЗДІЛІ аналізуються особливості реалізації досліджуваних автором випускної роботи теоретичних положень на практиці, описується та узагальнюється досвід, подаються висновки і рекомендації.

    8. Розділи випускної роботи можуть поділятися на підрозділи (нумерація складається з номера розділу і порядкового номера підрозділу, відокремлених крапкою), пункти (нумерація - з номера розділу, порядкового номера підрозділу і порядкового номера пункту, відокремлених крапкою), підпункти (нумерація - з номера розділу, порядкового номера підрозділу, порядкового номера пункту і порядкового номера підпункту, відокремлених крапкою). Розділи, підрозділи, пункти і підпункти нумеруються арабськими цифрами (наприклад, другий підрозділ першого розділу – 1.2.).

    9. Найменування розділів мають бути короткими, відповідати змісту і записуватися у вигляді заголовків великими літерами. Найменування підрозділів і пунктів записуються у вигляді заголовків малими літерами.

    10. При нумерації формул і рисунків за наявності посилань на них у тексті випускної роботи проставляються через крапку номер розділу та номер формули (рисунка). Формула, що нумерується, наводиться посередині нового рядка (нумерація - з правого боку в дужках). Номер та назва рисунка наводяться знизу/з правого боку рисунка. (наприклад, рис. 1.1 або рис. 2.3).

    11. Цифровий матеріал оформлюється у вигляді таблиць. Вони повинні бути пронумеровані арабськими цифрами протягом усього документа. Над верхнім правим кутом таблиці розташовується напис: «Таблиця 2». Слово «таблиця», при наявності тематичного заголовка, пишеться над ним. На всі таблиці повинні бути посилання в тексті, при цьому слово «таблиця» в тексті пишеться повністю, якщо таблиця не має номера, і скорочено, якщо має номер (наприклад: табл. 1).

    12. ВИСНОВКИ містять короткі резюме за кожним розділом і рекомендації щодо практичного використання результатів роботи.

    13. Список використаних джерел формується в кінці роботи за вибором одним із таких способів:

    • у порядку появи посилань у тексті;
    • в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків;
    • у хронологічному порядку.

    Бібліографічний опис списку використаних джерел у випускній роботі укладається з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання». Приклади оформлення бібліографічного опису використаних джерел наведені в додатку 3.

    При складанні бібліографічного опису необхідно використовувати скорочення, подані в ДСТУ 3582:2013 "Бібліографічний опис. Скорочення слів і словосполучень українською мовою", ДСТУ 7093:2009 "Бібліографічний запис. Скорочення слів і словосполук, поданих іноземними європейськими мовами" (ГОСТ 7.11-2004, МОD) та ГОСТ Р 7.0.12–2011 "Библиографическая запись. Сокращение слов и словосочетаний на русском языке".

    Бібліографічний опис використаного джерела може обмежуватися обов’язковою інформацією, необхідною для однозначної ідентифікації цього джерела.

    12. До ДОДАТКІВ може включатися допоміжний матеріал, необхідний для повноти сприйняття роботи:

    • методичні розробки для закладів освіти (розробка уроку, позакласного заходу, стенд, планшет, виріб, набори дидактичного матеріалу тощо),
    • ілюстративна частина (креслення, плакати, таблиці, інші ілюстрації) за необхідністю,
    • протоколи та акти випробувань, впровадження, розрахунки економічного ефекту тощо;
    • інструкції та методики, описи і тексти комп’ютерних програм вирішення задач за допомогою електронно-обчислювальних засобів;
    • ілюстрації допоміжного характеру;
    • інші дані та матеріали.

    14. Текст випускної роботи викладається державною мовою, як виняток, учителі іноземних мов.

    15. Обсяг основного тексту випускної роботи становить до 1 ум. друк. аркуша, що дорівнює 40 тис. друкованих знаків, враховуючи цифри, розділові знаки, проміжки між словами і становить 15–18 сторінок друкованого тексту (формату А-4 (210х297)) при оформленні випускної роботи за допомогою комп'ютерної техніки з використанням текстового редактора:

    • шрифт – Times New Roman,
    • розмір шрифту – 14 рt,
    • вирівнювання «За шириною»;
    • міжрядковий інтервал 1,5 Lines;
    • абзацний відступ 1,25 см;
    • поля: ліве – не менше 20–25 мм, праве – не менше 10 мм, верхнє – не менше 20 мм, нижнє – не менше 20 мм.

    Нумерація сторінок має бути наскрізною. Порядковий номер сторінки позначають арабською цифрою і проставляють у внизу сторінки. Титульний аркуш включається до загальної нумерації сторінок випускної роботи, але номер сторінки на титульному аркуші не проставляють.

     

    Додаток 1 
    до Вимог до оформлення випускної роботи 
    (пункт 1 розділу ІІІ)

     

    Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    ім. М.В. Остроградського

     

    Центр практичної психології і соціальної роботи

    (Центр методології та методики формування цінностей)

    (Відділ дошкільної, початкової та спеціальної освіти)

    (Відділ гуманітарних та мистецьких дисциплін)

    (Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій)

     

                                                                                 

    Випускна робота

    Тема

     

     

     

    Виконав(ла):  Прізвище, ім’я, по батькові,

    місце роботи (район, школа, посада),

    спеціальність, з якої підвищується кваліфікація

     

     

     

     

    ПОЛТАВА

    2020

     

    Подпись: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ім. М.В. Остроградського

Центр практичної психології і соціальної роботи
(Центр методології та методики формування цінностей)
(Відділ дошкільної, початкової та спеціальної освіти)
(Відділ гуманітарних та мистецьких дисциплін)
(Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій)
 
 
Випускна робота
Тема



Виконав(ла): Прізвище, ім’я, по батькові,
місце роботи (район, школа, посада), 
спеціальність, з якої підвищується кваліфікація 




ПОЛТАВА 
2020
 
Зразок оформлення титульної сторінки роботи

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Додаток 2 
    до Вимог до оформлення випускної роботи 
    (пункт 2 розділу ІІІ)

     

     

                    Зразок оформлення плану випускної роботи

     

    ВСТУП .......................................................................................................................   3

    Розділ 1. НАЗВА РОЗДІЛУ.....................................................................................   5

    1.1. Назва підрозділу..................................................................................................5

    1.2. Назва підрозділу...................................................................................................

    1.2.1 Назва пункту   ...................................................................................................

    Розділ 2. НАЗВА РОЗДІЛУ......................................................................................

    2.1. Назва підрозділу...................................................................................................

    2.2. Назва підрозділу...................................................................................................

    ВИСНОВКИ...............................................................................................................

    СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..............................................................

    ДОДАТКИ..................................................................................................................

     

     

     

    Додаток 3 
    до Вимог до оформлення дисертації 
    (пункт 13 розділу ІІІ)

     

    Приклади оформлення бібліографічного опису у списку джерел

     

     

     

    Категорія: ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ | Додав: SvetlanaCh (26.08.2020)
    Переглядів: 186 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [16]
    САМООСВІТА [67]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [29]
    Портфоліо [10]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7