Статистика |
---|
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
ТЕМИ ПИСЬМОВИХ ТВОРЧИХ РОБІТ
- Сутність та основні компоненти педагогічної майстерності.
- Гуманістична спрямованість як найголовніша характеристика майстерності вихователя (або вчителя, або керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Розвиток професійної компетентності вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Педагогічна техніка вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Майстерність педагогічного спілкування вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Сучасні уявлення про педагогічну культуру й такт вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Психологічна компетентність у структурі педагогічної майстерності вихователя (або вчителя, або керівника навчального закладу, або керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Шляхи розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу.
- Майстерність педагога в організації навчально-виховного процесу (крізь призму власного досвіду).
- Імідж педагогогічного працівника ХХІ століття (вихователя, або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Самоосвіта як чинник вдосконалення професійної майстерності вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Особливості розвитку системи саморегуляції педагогічного працівника.
- Використання педагогічної спадщини педагогів Полтавщини (А. Макаренка, Г. Ващенка, В. Сухомлинського, М. Остроградського, Г. Сковороди та ін.); передового досвіду сучасників у роботі вихователя (або вчителя, керівника навчального закладу, керівника гуртка ‑ за вибором слухача).
- Звернення до українських національних освітніх традицій у діяльності педагогічних працівників.
- Новітні освітні системи і технології в досвіді вітчизняних та зарубіжних закладів освіти (за фахом слухача).
- Творчість, креативність і новаторство у педагогічній діяльності.
- Інтерактивні технології навчання в сучасній школі.
- Характеристика інноваційних уроків у сучасній школі.
- Ділова гра як універсальний метод навчання у сучасних умовах.
- Новітні тенденції дошкільного виховання.
- Урахування особистісних особливостей учнів і вихованців у професійній діяльності педагога.
- Виявлення та психолого-педагогічний супровід розвитку обдарувань учнів різних вікових категорій.
- Розвиток творчого потенціалу учня засобами мистецтва у позашкільній діяльності.
- Попередження та вирішення конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі.
- Актуальні орієнтири виховання учнів початкової (або середньої, старшої школи – за вибором слухача) у закладах освіти .
- Сучасні підходи щодо формування здорового способу життя у дітей дошкільного (або молодшого, середнього, старшого шкільного віку – за вибором слухача).
- Соціально-психологічні аспекти роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
- Організаційно-педагогічні умови побудови співпраці з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Особливості сімейного виховання учнів дошкільного (або молодшого, середнього, старшого шкільного віку – за вибором слухача).
- Сучасні акценти у роботі педагогічного працівника з батьками.
ПРИМІТКА: слухачі курсів обрають 1 тему і самостійно готують її до заліку. |
Категорія: ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ | Додав: SvetlanaCh (16.04.2016)
|
Переглядів: 707
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|