ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » ІНФОРМАТИКА » Scratch

    У категорії матеріалів: 211
    Показано матеріалів: 201-210
    Сторінки: « 1 2 ... 19 20 21 22 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
    Scratch | Переглядів: 481 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.03.2019 | Коментарі (0)

    Scratch | Переглядів: 245 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.02.2019 | Коментарі (0)

    Scratch | Переглядів: 587 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 15.02.2019 | Коментарі (0)

     SCRATCH.AELIT.NET Программирование игр в Scratch — Scratch.AELIT

    Видео-уроки обучения программированию игр в Scratch для вундеркиндов 6-7 лет и детей от 8 до 15 лет, а также их родителей, учителей и всех…

    Scratch | Переглядів: 783 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 15.02.2019 | Коментарі (0)

    Scratch | Переглядів: 903 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 15.02.2019 | Коментарі (0)

    Scratch | Переглядів: 240 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 15.02.2019 | Коментарі (0)

    Переглянути інструкцію з використання середовища Scratch та установче заняття запосиланням.

     

    Урок 1. Загублені в космосі

    Завдання: Створити анімацію космічної подорожі.

    Спробувати

    Урок 6. Лабіринт

    Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.

    Спробувати

    Урок 8. Кіт і пес

    Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.

    Спробувати

    Урок 11. Ловець кульок

    Завдання: Розробити гру, в якій ми зможемо лопати кульки, які будуть з’являтись на екрані нашого комп’ютера.

    Спробувати

    Урок 2. Кіт та миша

    Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.

    Спробувати

    Урок 4. Пінг-понг

    Завдання: Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.

     

    Спробувати

    Урок 7. Нахабний краб

    Завдання: Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.

     

    Спробувати

    Урок 9. Кажан

    Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.

    Спробувати

    Завантажити всі уроки

    Урок 3. Magic Ball

    Завдання: Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.

    Спробувати

    Урок 5. Полювання на відьом

    Завдання: Створити гру, в якій необхідно влучати у відьом, що з’являються на екрані.

     

    Спробувати

     

    Урок 10. Змійка

    Завдання: Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.

    Спробувати

    Додаток: проекти для mBot

    Scratch | Переглядів: 505 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.02.2019 | Коментарі (0)

    Цикли і графіка у Lazarus

    Маленька практична для учнів 8 класу з теми "Циклічні алгоритми" у поєднанні із побудовою зображень за допомогою Canvas

    Детальніше »

    Опубліковано о  

    Scratch | Переглядів: 890 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2019 | Коментарі (0)

    Вимірюємо кути транспортиром у Scratch

    Привіт! Сьогодні хочу продемонструвати маленький проект-тренажер у якому можна потренуватись вимірювати кути за допомогою транспортира. Тренажер буде корисний п’ятикласникам та усім тим хто призабув як вимірюються кути. А ще звичайно ж вчителям інформатики та математики для своїх уроків. Як завжди тренажер нескінченний. Успіхів!

    ЯК ПРАЦЮЄ ТРЕНАЖЕР?

    Після запуску Вам потрібно ввести число, що відповідатиме кількості секунд які Ви будете вимірювати кут. Коли закінчиться час введіть число, що відповідає градусній мірі кута. Тренажер спрощений, але надалі будемо ускладнювати його можливості.

    ЯК ВИМІРЮВАТИ КУТИ?

    Для вимірювання кутів підведіть червону цятку (початок відліку транспортира) до вершини кута. При цьому зверніть увагу, що одна сторона кута вже співпадає з стороною транспортира (це Вам маленьке полегшення від мене). Інша сторона побудованого кута вкаже Вам на значення на транспортирі. Це й буде відповіддю. Подивіться приклад на малюнку нижче.

    ЯК РУХАТИ ТРАНСПОРТИР?

    Транспортир можна рухати мишкою (у версії 1.4), або клавішами керування курсором. Якщо Вам не вистачило часу - не біда. Навіть в режимі очікування відповіді клацінть мишкою по транспортиру та стрілочками з максимальною точністю виставте центр транспортира у вершину кута.

     

    Сам проект можна побачити на офіційній сторінці Scratch

     

    Сподобався проект? Вимкніть AdBlock та клацніть по рекламі  у правій колонці.

    Дякую за цікавість до моєї роботи.

    Опубліковано о  

    Scratch | Переглядів: 783 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2019 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Історія комп’ютера [180]
    Комп’ютер і здоров’я [48]
    Апаратне та програмне забезпечення [58]
    Клавіатура [28]
    Перші кроки [10]
    ОС [29]
    Android [3]
    Служби Інтернету [37]
    Інтернет та Безпека [172]
    Основи інформаційної безпеки [9]
    OpenOffice [0]
    Office 365 [1]
    Microsoft Office [8]
    Текстовий процесор [29]
    Комп’ютерні презентації [44]
    Скрайбінг [8]
    Movie Maker [7]
    Табличний процесор [65]
    СУБД [15]
    Документообіг [3]
    Основи веб розробки [1]
    Основи інформаційної безпеки [3]
    ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ [51]
    Цифрова та медіаграмотність [10]
    Google для навчання [88]
    Google Drive [21]
    Google Презентації [11]
    Google таблиці [12]
    Формы Google [7]
    Google фото [4]
    Пошта Gmail [28]
    Google Plus [5]
    Google sites / Сайти WordPress /... [27]
    Google малюнки [35]
    Google Classroom [12]
    Google Keep [3]
    Blogger від Google [3]
    Google Maps [1]
    YouTube відеохостінг [36]
    Інформаційні технології у навчанні [3]
    ThingLink [4]
    Астрономія - Готові плакати [1]
    Інформатика - Готові плакати [5]
    Онлайн-сервіси [2]
    SlideShare [1]
    SvitPPT [2]
    MyShared [2]
    Астрономія - Готові презентації [0]
    Ментальні карти в навчальному процесі [16]
    Ментальні карти [14]
    MindМeister [6]
    XMind [3]
    Стрічка часу [16]
    Архівація даних [2]
    Комп’ютерна графіка [50]
    Графічні редактори [57]
    Macromedia Flash [2]
    VideoScribe [3]
    Photoshop [34]
    GeoGebra [1]
    Алгоритмізація та програмування [57]
    Scratch [211]
    Робототехніка [2]
    Lazarus [16]
    Python [95]
    Delphi [6]
    HTML [28]
    Створення сайтів [8]
    Створення сайтів на uCoz [10]
    Довідники [1]
    Facebook [10]
    Відеоредактори [5]
    SketchUp - моделювання [1]
    Веб-технології [1]
    Інтернет речей [1]
    Комп'ютерне моделювання [7]
    Inkscape [1]
    Сторителлинг [1]
    Хмара слів [4]
    Інфографіка [8]
    Canva [16]
    Документообіг [0]
    learningapps.org [1]
    Робототехніка [0]
    ШІ [88]
    Replit [4]
    Бобер [3]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7