Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Всього матеріалів в каталозі: 1816 Показано матеріалів: 1421-1430 |
Сторінки: « 1 2 ... 141 142 143 144 145 ... 181 182 » |
Психологи провели ряд экспериментов и выяснили, что дети начинают лгать с целью получения выгоды к 3,5 годам.
Гейл Хейман (Gail Heyman) из Калифорнийского университета в Сан-Диего (США) и ее коллеги наблюдали за детьми в процессе игры. Юным участникам эксперимента предлагали на выбор два стаканчика, в одном из которых была спрятана конфета. Экспериментатор закрывал глаза, пока ребенок прятал конфету, а затем спрашивал, в каком из двух перевернутых стаканчиков она находится. Если ребенок говорил правду, то угощение получал взрослый, а чтобы конфету получил ребенок, ему нужно было обмануть экспериментатора.
|
1. Загальні положення
1.1. Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації української освіти.
1.2. Положення містить вимоги щодо оформлення календарно-тематичного планування вчителя.
1.3. Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кожний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).
Скачати приклад бланку Календарно-тематичного планування |
Критичне мислення – це один з тих вражаючих термінів, над якими люди часто ламають голову. Чи є критичне мислення новим видом мислення? Які його особливості? Чи можуть батьки навчити своїх дітей критично мислити?
Критичне мислення – це, по суті, певний підхід до мислення; це набір навичок, який включає в себе використання різних способів розумової діяльності (операцій мислення), таких як аналіз і синтез, порівняння й абстрагування та інші, що застосовуються для формулювання обґрунтованих висновків та оцінок. |
Часто батьки роблять вибір за свою дитину. Зрозуміло, виключно з кращих міркувань. Але навчання самостійності в прийнятті рішень – дуже важливий етап виховання. В іншому випадку дитина зіштовхнеться з безліччю проблем у майбутньому. |
Залучення педагогів до знання рідної культури, історії рідного міста, підвищення авторитету народознавчих засобів у становленні особистості дошкільника. |
Мнемотехніка (від грецької – пам’ять і мистецтво) – це спосіб покращення нової інформації шляхом утворення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних методів і прийомів.
«Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
Дай спробувати – і я зрозумію» |
Без тестів сьогодні не обходиться жоден викладач, будь то шкільний учитель чи професор. Вибір варіанту з декількох – не єдина можливість: в опитування можна вставляти картинки і відео, змінювати формати завдання майже до безкінечності. Ось декілька сервісів, які полегшать підготовку і проведення тестування. |
|
|