ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ » 2017-2018 н.р.

    Положення про календарно-тематичне планування

    1. Загальні положення

    1.1.    Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації укра­їнської освіти.

    1.2.   Положення містить вимоги щодо оформлення календарно-тематичного планування вчителя.

    1.3.   Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кож­ний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).

    Скачати приклад бланку Календарно-тематичного планування

    1.4.    Календарно-тематичне планування розробляє вчитель, роз­глядають на засіданні предметних кафедр, обговорюють на засіданні педагогічної ради, узгоджують із заступником директора з науково- методичної роботи, затверджує директор навчального закладу не піз­ніше ніж ЗО серпня.

    1.5.  Завдання календарно-тематичного планування:

    • визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі;
    • визначення взаємозв’язку між окремими уроками, темами річ­ного курсу;
    • організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.

    1.6.    Ступінь розробки календарно-тематичного планування є кри­терієм професіоналізму вчителя.

    2. Структура календарно-тематичного планування

    Календарно-тематичний план учителя передбачає такі розділи:

    • титульний лист (додаток);
    • вступна частина;
    • програмне й навчально-методичне забезпечення навчального плану;
    • основні вміння й навички, які повинні бути сформовані в учнів по закінченню курсу;
    • власне тематичне планування навчального предмета.

    3. Вимоги щодо оформлення календарно- тематичного планування

    3.1.   Титульний лист повинен містити такі відомості:

    • найменування освітнього закладу;
    • назва документа (календарно-тематичне планування);
    • назва предмета (має відповідати назві предмета в робочому пла­ні навчального закладу);
    • навчальний рік;
    • клас;
    • річна кількість годин;
    • кількість годин на тиждень;
    • планова кількість контрольних, практичних, лабораторних робіт;
    • прізвище, ім’я та по батькові вчителя.

    3.2.   На титульній сторінці мають бути записи:

    • «Розглянуто на засіданні предметної кафедри вчителів. Прото­кол № _ від      20            р.»;
    • «Обговорено на засіданні педагогічної ради. Протокол № _ від         20            р.»;
    • «Погоджено: заступник директора із навчально-виховної робо­ти»;
    • «Затверджено: директор навчального закладу, від__________ 20__ р.».

    3.3.   У вступній частині необхідно вказати:

    • найменування навчального предмета (біологія, історія та ін.);
    • мету вивчення курсу;
    • завдання (освітні, розвивальні, виховні);
    • освітні технології.

    3.4.    Природне й навчально-методичне забезпечення навчального плану передбачає такі відомості:

    • кількість годин на тиждень згідно з програмою;
    • реквізити програми;
    • навчально-методичні комплекси (НМК).

    3.5.    Розділ «Основні вміння й навички, які мають бути сформова­ні в учнів із позакласного вивчення курсу» передбачає перерахування освітніх умінь і навичок відповідно до нормативних документів Мі­ністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

    3.6.   Календарно-тематичне планування оформляють у друкованій формі, обов’язково зазначають номер і дату проведення уроку, зміст (тему) уроку, примітку.

    3.7.  Графа «Зміст (тема) уроку» включає:

    • загальні назви теми;
    • кількість годин, відведених на вивчення даної теми;
    • теми кожного уроку;
    • контроль по завершенню вивчення даної теми;
    • назву практичних, лабораторних, теоретичних робіт.

    3.8.   У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчи­телем у процесі роботи з тематичним плануванням (використання додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, нетрадиційні форми роботи на уроках, індиві­дуальна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип про­відної діяльності учнів на уроці, види уроків).

    3.9.   Зміст плану навчального курсу має відповідати змісту програ­ми, за якою організовано навчання.

    3.10.   Відмінність від змісту програми допускається не більше ніж на 10 %. Усі зміни необхідно вказати в плані й обгрунтувати (додаток).

     

    Поділитися з колегами або учнями?

    Категорія: 2017-2018 н.р. | Додав: SvetlanaCh (05.08.2017)
    Переглядів: 743 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    2 клас [22]
    3 клас [24]
    4 клас [26]
    5 клас [26]
    6 клас [30]
    7 клас [21]
    8 клас [22]
    9 клас [20]
    10 клас [23]
    11 клас [20]
    Астрономія [6]
    2017-2018 н.р. [46]
    Гаджети для освіти [6]
    Комп’ютери, смартфони, планшети, Інтернет та соціальні мережі — усе це тепер є невід’ємною частиною нашого життя.

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7