ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 8
    Гостей: 8
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 5 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 586
    Показано матеріалів: 541-550
    Сторінки: « 1 2 ... 53 54 55 56 57 58 59 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    2 клас Інформатика | Переглядів: 916 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 31.01.2019 | Коментарі (0)

    Запрошуємо школярів 8-11 класів, учнів професійно-технічних ліцеїв та студентів коледжів на онлайн-урок на YouTube каналі Спільноти Програми Академій Cisco в Україні.

    Початок заходу о 12-30, тривалість 45 хвилин. Також можна буде прослухати подію в запису.

    Тематика виступів експертів:... Показати більше...

    Світлина від Cisco Networking Academy Ukraine.

    Пам’ятка

    Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям

    1. Не давайте нікому своїх паролів.
    2. Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
    3. Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
    4. Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
    5. Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
    6. Не діліться своїми фото з незнайомцями.
    7. Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
    8. Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.
    9. Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
    10. Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
    11. Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).
    12. Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

    Цю інформацію можна використати у якості роздаткового матеріалу у процесі проведення виховної години.

    Інструктажі БЖД / Правила БЖД | Переглядів: 768 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 17.01.2019 | Коментарі (0)

    Учні класу

    5 клас Інформатика | Переглядів: 254 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.01.2019 | Коментарі (0)

    ПАМ’ЯТАЙ! Безпечна робота з комп'ютером

    Завдання. Проаналізуйте сайт "ДЖІЛЬ", використовуючи критерії оцінювання матеріалів з Інтернету (просто для себе (усно) потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок) матеріал «Далекий близький космос». Після аналізу виконайте практичне завдання.

    1. Аналізуємо Зміст сайту
      • Для кого призначений даний сайт?
      • Яка мета Інтернет-сторінки?
      • Яку інформацію вона містить?
      • Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
      • Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
      • Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
      • Коли був створений сайт або документ?
      • Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
      • Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
      • Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
      • Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
      • Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
      • У чому цінність інформації даного сайту?

    Читати ДАЛІ...

    5 клас Інформатика | Переглядів: 232 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 715 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.12.2018 | Коментарі (0)

    Дід Мороз на Картах Google цього року забарився.

    SANTATRACKER.GOOGLE.COM Містечко Діда Мороза — Google Де Дід Мороз

    Стежте за святковою навколосвітньою подорожжю Діда Мороза на Картах Google.

    2 клас Інформатика | Переглядів: 733 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.12.2018 | Коментарі (0)

    Онлайн-платформа для детей 5-12 лет. Развитие логики, мышления, памяти, внимания и математических способностей

    LOGICLIKE.COM Онлайн-платформа LogicLike

    Лучший образовательный медиапроект 2017 года!

    2 клас Інформатика | Переглядів: 235 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.11.2018 | Коментарі (0)

    Наше опитування Сайт Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7


    В мережі дуже і дуже багато інформації, і кожного дня вона збільшується. В міру неможливості контролювати наплив інформації багато є неякісної та не перевіреної. Тому на сьогоднішньому уроці ми маємо навчитись  критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.

    Не забувайте про правила поведінки на уроці.

    • Повторення раніше вивченого матеріалу
    1. Що таке авторське право?
    2. Чи правильне твердження, що інформація в мережі вся корисна?
    3. Які небезпеки можуть очікувати нас в мережі?

    Вивчення нового матеріалу

    1.  Мережа Інтернет - це неосяжне джерело ресурсів та нажаль дуже небезпечне джерело. В мережі завдяки швидкості напливу інформації та вільності її розповсюдження багато даних є не перевірені, не якісні, що в наслідок чого не надійні.

    2. До частих помилок є граматичні, фактично неточні матеріали та спотворені.

    3. Чому так стається? Із-за вільності викладу та доступності в розміщенні матеріалів більшість даних просто відображають думку автора, його ставлення до проблеми. Для більш емоційної подачі даних часто додумують різні «доповнення» до фактів, щоб інформація стала більш захопливою, емоційною та краще запам’ятовувалась. Автор блогу бажає, щоб з його думками ознайомилась більша кількість людей, щоб один одному розповідали його блок. В результаті людина прислідує не донесення фактів, розширення власної слави та монетизації свого сайту чи відео блогу. Чим більше людей даного блогера відвідують тим більше він заробить. Звичайно є люди, які якісно старають донести факти. І буває дуже складно сказати до якого типу відноситься та чи інша людина, сайт, компанія.

    4. Оцінку даних потрібно поділити на 2 етапи:

    1. Критичне оцінювання матеріалу (повне, змістовне, незалежне)
    2. Аналіз джерела розповсюдження (популярний довірений сайт, чи тільки створений блог)

    5. Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):

    1. Зміст сайту
      • Для кого призначений даний сайт?
      • Яка мета Інтернет-сторінки?
      • Яку інформацію вона містить?
      • Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
      • Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
      • Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
      • Коли був створений сайт або документ?
      • Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
      • Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
      • Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
      • Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
      • Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
      • У чому цінність інформації даного сайту?
    5 клас Інформатика | Переглядів: 778 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.11.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [42]
    2 клас Інформатика [307]
    3 клас Інформатика [358]
    4 клас Інформатика [372]
    5 клас Інформатика [586]
    6 клас Інформатика [516]
    7 клас Інформатика [581]
    8 клас Інформатика [603]
    9 клас Інформатика [651]
    10 клас Інформатика [618]
    11 клас Інформатика [752]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [60]
    Цифрова та медіаграмотність [96]
    Академічна доброчесність [11]
    Медіатворчість [21]
    Проекти / Вправи [203]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [17]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7