ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 10 клас Інформатика

    Інформатика 10 клас. Завдання на період дистанційного навчання. Сторінка оновлюється щотижня (2021-2022н.р )
    31.01.2022, 01:12

    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 16.05. до 20.05.2022)

    1. Уважно перегляньте відео

    2. Перейдіть за покликанням https://naurok.ua/start та виконайте завдання конкуру «До Дня Європи в Україні».

    Якщо потрібно, перегляньте "Покрокова інструкція реєстрації на конкурси На Урок"

    Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.

    Свої нагороди додайте на свій сайт, сторінка "Нагороди / Сертифікати".






    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 09.05. до 13.05.2022)

    1. Уважно перегляньте відео 

    2. Перейдіть за покликанням https://naurok.ua/start та виконайте завдання конкуру «Stand with Ukraine».

    Виконуючи завдання конкурсу, ви дізнаєтеся багато цікавинок про благодійні заходи та акції підтримки в різних куточках світу, про країни і людей, які і словами, і справами допомагають українцям у боротьбі.

    Якщо потрібно, перегляньте "Покрокова інструкція реєстрації на конкурси На Урок"

    Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.

    Свої нагороди додайте на свій сайт, сторінка "Нагороди / Сертифікати".







    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 02.05. до 06.05.2022)

    1. Уважно перегляньте відео

    2. Перейдіть за покликанням https://naurok.ua/start та виконайте завдання конкуру «Ми з України».

    Всеукраїнський конкурс «Ми з України». Конкурс, присвячений нашій Батьківщині та її людям. Його мета — розповісти учням про унікальність України та українців, якими варто пишатися.

    Якщо потрібно, перегляньте "Покрокова інструкція реєстрації на конкурси На Урок"

    Якщо ви забули свій пароль, надішліть вчителю інформатики повідомлення про це в електронний щоденник або на електронну адресу 1012sv90@gmail.com , і отримаєте свій пароль.

    Свої нагороди додайте на свій сайт, сторінка НАГОРОДИ / Сертифікати.

    3. Доробити свої сайти-портфоліо: Зразок сайту-портфоліо






    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 25.04. до 29.04.2022)

    1. Уважно опрацюйте матеріали цієї сторінки: Авторські права та ліцензії у веб-середовищі

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 7958205 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 29.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Оцінки з’являться в електронному щоденнику в кінці тижня. Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону. Тест можна проходити багато разів. Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест

    Зразок оформлення учнівського портфоліо (сайту)

    Рухомий рядок.


    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 18.04. до 22.04.2022)

    1. Уважно переглянь відео 

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 2639911. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 22.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Оцінки з’являться в електронному щоденнику в кінці тижня. Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону. Тест можна проходити багато разів. Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест.


    По можливості, завдання виконати упродовж тижня (з 11.04. до 15.04.2022)

    1. Уважно переглянь відео, та матеріал html теґ <video>

     

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 4384790. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 15.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). 
    Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест).


    По можливості, завдання виконати протягом тижня (з 04.04.до 08.04.2022)

    1. Уважно переглянь відео: 

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 2333776 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 08.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Тест можна проходити багато разів (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону).


    Завдання на період з 28.03.2022.по 01.04.2022

    1. Уважно перегляньте відео. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: За матеріалами відео створіть текстовий документ та свій блог та надішліть документ та покликання на цей блог ел.адресу 1012sv90@gmail.com

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 5214689 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 01.04.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест)


    Завдання на період з 21.03.2022.по 25.03.2022

    1. Уважно перегляньте відео

    2. Продовжуємо працювати над створенням свого сайту. Надішліть папку з файлами на ел.адресу 1012sv90@gmail.com

    3. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 5062973 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 25.03.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Тест можна проходити багато разів. (Якщо оцінка не висока треба: уважно переглянути правильні відповіді; і знову пройти тест)

    КОРОТКИЙ ДОВІДНИК З ТЕГІВ HTML / КОНСПЕКТ З HTML. ЧАСТИНА 1

    Підручник Інформатика 10 (11) клас (рівень стандарту) Морзе 2018


    Завдання на період з 21.03.2022.по 25.03.2022

    1. Уважно переглянь відео та опрацюй текстовий матеріал Практична робота №2

    2. Продовжуйте працювати над створенням своїх веб-сайтів (з трьох-чотирьох сторінок). Веб-сторінки, об'єднані однією темою, придуманою вами. Папку зі створеними матеріалами завантажити на свій Диск Google і надати доступ вчителю: 1012sv90@gmail.com

    3. Це завдання для тих, в кого немає можливості створити веб-сайт.
    Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 
    5062973. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 25.03.2022 (включно). Результати тесту надсилати вчителю не треба, вони будуть надходити автоматично. Тест можна проходити багато разів (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). 


    Завдання на період дистанційного навчання з 14.03.2022 по 18.03.2022

    1. Уважно перегляньте відеоурок.

    2. Уважно прочитайте текст: 

    Історія HTML, версії HTML

    Мова гіпертекстової розмітки HTML разом з протоколом HTTP запатентував Тім Бернсом-Лі (Tim Berners-Lee) з 1991 по 1993 рік. Паралельно з цим, незалежно від Тіма, ідею гіпертексту запропонував Роберт Кайо, в своїх розробках CERN. Ці технології лягли в основу концепції всесвітньої мережі інтернет та використовуються до сьогодні. Спочатку мова HTML був задумано для обміну інформацією в електронному вигляді, між вченими університетів різних ВНЗ. Однак в результаті стала основою для всесвітньої мережі інтернет і отримала більший успіх, ніж міг очікувати Тім.

    Вивчаючи мову HTML, ми повинні засвоїти основні поняття:

    Тег - це одиниця коду HTML, яка складається з "команди", поміщеної у кутові дужки < >

    Теги бувають відкриваючими та закриваючими

    Закриваючі теги починаються зі знаку /

    Документи починаються і закінчуються тегами, які позначають його початок та кінець: <HTML> та </HTML>

    В межах документу виділяються дві області - заголовок та власне "тіло документу".

    Заголовок оголошується тегами <HEAD> та </HEAD>

    Структура веб-документа

    <HTML>

    <HEAD>

    <TITLE>  Заголовок сторінки</TITLE>

    </HEAD>

    <BODY>

     Текст сторінки

    </BODY>

     </HTML>

    Зверніть увагу!

    Кількість відкритих тегів має дорівнювати кількості закритих

    Атрибути – це додаткові ключові слова, які відокремлюються від ключового слова, що визначає дескриптор, пропуском і розміщуються до символу « > ».

    3. Створити (або продовжити створення хто вже розпочав) сайту з трьох-чотирьох сторінок. Веб-сторінки, об'єднані однією темою, придуманою вами. 

    4. Папку зі створеними матеріалами завантажити на свій Диск Google і надати доступ вчителю: 1012sv90@gmail.com

    Хто не може виконати практичне завдання можна виконати тест.
    найдіть в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 2299660. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua . Тест відкрито до 18.03.2022 (включно). Результати тесту надсилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. Тест можна пройти не тільки з комп'ютера, а і з будь-чийого телефону. Проходити тест можна багато разів. Оцінка з'явиться в електронному щоденнику в кінці тижня

    Завдання на наступний тиждень (з 21.03.2022-25.03.2022): Вебтехнології. Текстові елементи вебсторінки. Гіперпосилання та списки на вебсторінках. Практика №2


    Завдання на період карантину з 07.01.2022 по 11.02.2022

    1. Уважно перегляньте відеоурок.

    2. Завдання. Створити найпростішу веб-сторінку мовою html (пояснення у відеоуроці).  Завдання тут: https://docs.google.com/document/d/1HmMwPuJeRVOYQQUJ-SJ8gpkmdPbHZjz52Y843dOtSnc/edit


    Завдання на період карантину з 31.01.2022 по 04.02.2022.

    1. Уважно перегляньте відеоурок.

    2. Дооформити сторінку свого сайту, що ми розпочали на уроках інформатики. Надіслати на ел.адресу вчителя: 1012sv90@gmail.com 

    Матеріали тут:  Поняття пошукової оптимізації та просування вебсайтів 10 кл

     ІНСТРУКЦІЯ СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ДОШКИ PADLET 

    Створення віртуальних дошок Padlet

    Як працювати в Google малюнку? (Використати для рисунку "Стратегії просування сайту")

    Віртуальна дошка 10 клас 

    Зроблено в Padlet

    Категорія: 10 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 294 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [41]
    2 клас Інформатика [305]
    3 клас Інформатика [357]
    4 клас Інформатика [370]
    5 клас Інформатика [582]
    6 клас Інформатика [512]
    7 клас Інформатика [575]
    8 клас Інформатика [595]
    9 клас Інформатика [642]
    10 клас Інформатика [611]
    11 клас Інформатика [745]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [59]
    Цифрова та медіаграмотність [92]
    Академічна доброчесність [11]
    Медіатворчість [20]
    Проекти / Вправи [203]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [17]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7