ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 57
    Гостей: 57
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2884
    Показано матеріалів: 51-60
    Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 288 289 »

    1 клас Інформатика | Переглядів: 33 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.02.2024 | Коментарі (0)

    Вивчення інформатики є важливим для сучасного світу, оскільки ця наука допомагає нам розуміти технології, які оточують нас, а також навчає нас розв'язувати проблеми за допомогою комп'ютерів.

    Однією з основних причин вивчення інформатики є те, що це допомагає нам розвивати навички раціонального мислення, логічного аналізу та розв'язання проблем. Вивчення програмування, наприклад, навчає нас розуміти логіку та послідовність дій, які потрібно виконати для досягнення певної мети.

    Крім того, інформатика допомагає нам розуміти технології, які ми використовуємо щодня. Вона навчає нас розуміти, як працюють комп'ютери, мобільні пристрої, інтернет, соціальні мережі та інші технології. Це допомагає нам бути більш компетентними користувачами техніки та захищати себе від можливих загроз в інтернеті.

    Також вивчення інформатики важливе для розвитку сучасного суспільства. Вона допомагає нам створювати нові технології, розвивати програмне забезпечення, а також впливає на розвиток науки, медицини, економіки та інших галузей.

    Отже, вивчення інформатики є важливим для розвитку особистості, розуміння сучасних технологій та розвитку суспільства в цілому.

    5 клас Інформатика | Переглядів: 24 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    Задача 3

    Для знаходження активності ізотопу Na, можна скористатися формулою для розпаду радіоактивного матеріалу:

    A = λ * N

    де A - активність, λ - константа розпаду, N - кількість атомів ізотопу.

    Ось програма на мові програмування Python, яка знаходить активність ізотопу Na:

    def isotope_activity(lmbda, N):
     activity = lmbda * N
     return activity
    
    lmbda = float(input("Введіть константу розпаду (в 1/с): "))
    N = float(input("Введіть кількість атомів ізотопу: "))
    
    result = isotope_activity(lmbda, N)
    print("Активність ізотопу: ", result, " Бекерель")
    

    Ця програма спочатку запитує користувача ввести константу розпаду та кількість атомів ізотопу, а потім обчислює активність ізотопу за допомогою введених даних та виводить результат.

     

    9 клас Інформатика | Переглядів: 22 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    Сила земного тяжіння може бути знайдена за допомогою формули:

    F = G * (m1 * m2) / r^2

    де F - сила земного тяжіння, G - гравітаційна постійна (6.67430 * 10-11 N(m/kg)2), m1 та m2 - маси об'єктів, які взаємодіють, r - відстань між цими об'єктами.

    Ось програма на мові програмування Python, яка знаходить силу земного тяжіння:

    def gravitational_force(m1, m2, r):
     G = 6.67430 * (10 ** -11)
     force = G * (m1 * m2) / (r ** 2)
     return force
    
    m1 = float(input("Введіть масу першого об'єкта (в кілограмах): "))
    m2 = float(input("Введіть масу другого об'єкта (в кілограмах): "))
    r = float(input("Введіть відстань між об'єктами (в метрах): "))
    
    result = gravitational_force(m1, m2, r)
    print("Сила земного тяжіння: ", result, " Ньютона")
    

    Ця програма спочатку запитує користувача ввести маси об'єктів та відстань між ними, а потім обчислює силу земного тяжіння за допомогою введених даних та виводить результат.

    9 клас Інформатика | Переглядів: 19 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    Інформатика 8 клас

    РОЗДІЛ: Кодування даних та апаратне забезпечення.

    1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
    2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
    3. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
    4. Архітектура комп’ютера. 
    5. Історія ЄОМ. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.
    6. Практична робота: Збираємо ЄОМ.

    РОЗДІЛ: Опрацювання текстових даних.

    1. Системи опрацювання текстів.
    2. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки.
    3. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі.
    4. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.
    5. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі.
    6. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців.
    7. Формати файлів текстових документів.
    8. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів.

    Розділ : Створення та публікація веб-ресурсів.

    1. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
    2.  Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. 
    3. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). 
    4. Створення і використання спільних електронних закладок.
    5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
    6. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.
    7. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів.
    8. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
    9. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці.
    10. 11.12. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів .

    Розділ: Опрацювання об’єктів мультимедіа.

    1. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа, історія аудіо відео.
    2. Програми для редагування аудіо- та відеоданих.
    3. (Два уроки). Створення відеокліпу.
    4.  (Два уроки).Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.

    Розділ: Алгоритми та програми

    8 клас Інформатика | Переглядів: 20 | Завантажень: 0 | Додав: chuhyys | Дата: 31.01.2024 | Коментарі (0)

    5 клас Інформатика | Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2024 | Коментарі (0)

    2 клас Інформатика | Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2024 | Коментарі (0)

    11 клас Інформатика | Переглядів: 18 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2024 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [42]
    2 клас Інформатика [307]
    3 клас Інформатика [358]
    4 клас Інформатика [372]
    5 клас Інформатика [586]
    6 клас Інформатика [516]
    7 клас Інформатика [581]
    8 клас Інформатика [603]
    9 клас Інформатика [651]
    10 клас Інформатика [618]
    11 клас Інформатика [752]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [60]
    Цифрова та медіаграмотність [96]
    Академічна доброчесність [11]
    Медіатворчість [21]
    Проекти / Вправи [203]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [17]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7