Статистика |
---|
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Всього матеріалів в каталозі: 1816 Показано матеріалів: 1231-1240 |
Сторінки: « 1 2 ... 122 123 124 125 126 ... 181 182 » |
К 2030 году существующие модели обучения прекратят существование, а глобальные изменения наступят уже через 5-7 лет.
© СС0 Public Domain |
Запоминая новые слова и грамматику, мы используем те же виды памяти, без которых не можем обойтись в повседневной жизни.
|
У ПОЛТАВУ ЗАВІТАВ ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ДМИТРО ЗОЛОТУХІН
|
РЕДАКТОР YULIIA BEREZHKO ·
Стаття містить основні аспекти необхідності впровадження розвиваючого навчання на уроках інформатики. Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.
- Автор: Ведмідська Наталія Миколаївна
- Заклад: Прилуцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель інформатики
- Тема: Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
- Спрямування: викладання інформатики
Одним з основних завдань української школи є необхідність виховання творчої особистості, яка володіє творчими уміннями, здатністю вирішувати нестандартні завдання. З цією метою мають бути створені максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для самовизначення і самореалізації. |
Ознайомлення з художнім прийомом в живописі «пуантилізмом» та з графічним редактором TuxPaint. Малювання рибки методом «пуантилізму» та в даному редакторі.
- Автор: Адамчук Ірина Анатоліївна
- Заклад: ЗОШ І-ІІІ ст. №3 м. Жмеринка, вчитель
- Тема: Інтегрований урок інформатики та образотворчого мистецтва у 2 класі
- Спрямування: 2 клас
- МЕТА:
|
Уже традиційно: не без іронії
Мені, наприклад, подобається читати про щось ідеально-прекрасне: які ролі вчителя в школі; якими компетентностями повинен володіти педагог, як досконало повинен працювати, наскільки має любити дітей, кому і що ПОВИНЕН тощо. Під час читання ідеальних текстів мрієш хоч раз зустріти в реальності такого вчителя... Переконана, уже зовсім скоро в нашій освіті з'явиться десант ідеальних |
Педагогічна майстерність — це високе мистецтво навчання і виховання, що постійно вдосконалюється, доступне кожному педагогу, основу якого складають професійні знання, уміння і здібності.
А. С. Макаренко
Принцип наочності
Уперше сформулював та обґрунтував ще у XVII ст. Ян Амос Коменський, розуміючи наочність як компонент почуттів: «Усе, що тільки можна сприймати почуттями, а саме: видиме — для сприйняття зором, почуте — слухом, запахи — нюхом, те, що можна спробувати,— смаком, доступне дотику — шляхом дотику. Якщо які-небудь предмети одразу можна сприйняти кількома почуттями, нехай їх одразу схоплюють кілька почуттів». |
|
|