ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ГУРТКОВА РОБОТА » Цифрова та медіаграмотність / Я у медіапросторі

    У категорії матеріалів: 22
    Показано матеріалів: 11-20
    Сторінки: « 1 2 3 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Цифрова та медіаграмотність / Я у медіапросторі | Переглядів: 807 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.12.2018 | Коментарі (0)

    Василь Сухомлинський. Оповідання для дітей. Малюнки Л. В. Белякової та К. В. Самойлова.

    Василь Сухомлинський

    А СЕРЦЕ ТОБІ НІЧОГО НЕ НАКАЗАЛО? 

    Андрійко прийшов зі школи і побачив заплакану! - матір. Він поклав книжки й сів за стіл. Чекає обіду.
    —    А тата відвезли в лікарню, — каже мати. Занедужав батько.
    Вона чекала, що син занепокоїться, стривожиться. Та син був незворушний, спокійний.
    Мати великими очима дивилась на Андрійка.
    —    А нам завтра до лісу йти, — каже Андрійко. — Завтра ж неділя. Учителька наказала, щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку.
    —    То куди ж ти підеш завтра? — запитала мати.
    —    До лісу... Як наказала вчителька.
    —    А серце тобі нічого не наказало? — спитала мати й заплакала.


    Проект «На Урок» запрошує кожного прогресивного та сучасного педагога України на інтернет-конференцію 


    Програма курсу за вибором "Цифрова та медіаграмотність" для 1-9 класів має гриф МОН для використання в закладах освіти. 
    Посилання на саму програму: https://goo.gl/tzZomS
    Календарні за нами, Сергій Якуба?

    Світлина від Наталії Саражинської.


    В рамках исследования «Будущее трудоустройства» были опрошены руководители, занятые у более чем 350 работодателей в девяти отраслях в 15 крупнейших по размеру экономики странах мира. Цель опроса — спрогнозировать, в каком направлении технологические достижения подтолкнут развитие рынков труда. Вот 10 навыков, которые, по мнению опрошенных, будут наиболее востребованы к 2020 году.

    10. Когнитивная гибкость

     


    Головна > Рекомендуємо > Позакласна робота: скільки мають платити керівникам гуртків?

    Позакласна робота: скільки мають платити керівникам гуртків?

     Лисак    270

    Этот материал вы можете прочитать на русском языке

    Окрім відвідування уроків учні часто записуються у різні гуртки. Хто може обіймати посаду керівника гуртка та яким є порядок начислення заробітної плати?

    ПОСАДА КЕРІВНИКА ГУРТКА
    Численність посад та їх номенклатура визначається Методичними рекомендаціями із порядку формування штатів ЗНЗ.

    Посада керівника гуртка вводиться в усіх школах з такого розрахунку:

    – за наявності у школі від 5 до 15 класів – 0,5 штатної одиниці;

    – за наявності у школі від 16 до 30 класів – 1 штатна одиниця;

    – за наявності у школі 31 і більше класів – 1,5 штатної одиниці.

    На гурткову роботу з допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання передбачається додатково 0,5 посади керівника гуртка.

    СКІЛЬКИ МАЮТЬ ДОПЛАЧУВАТИ?
    Педпрацівникам за проведення позакласної роботи з фізичного виховання учнів у ЗНЗ усіх типів і найменувань (крім шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування) здійснюється доплата у таких розмірах:

    – при кількості класів від 10 до 19 –10% посадового окладу (ставки заробітної плати);

    – при кількості класів від 20 до 29 – 20% посадового окладу (ставки заробітної плати)

    – при кількості класів від 30 і більше – 30-40% посадового окладу (ставки заробітної плати).

    Педпрацівникам за проведення позакласної роботи з фізичного виховання учнів у школах-інтернатах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячих будинках для дітей шкільного віку та дитячих будинках інтернатного (змішаного) типу здійснюється доплата у розмірі 30% посадового окладу незалежно від кількості класів (груп).

    ХТО МОЖЕ ВЕСТИ ГУРТКИ ТА ЯКЕ НАВАНТАЖЕННЯ?

    Керівні працівники закладів освіти, керівники фізичного виховання центрів допризовної підготовки можуть вести викладацьку роботу чи заняття з гуртками в цьому закладі, але не більше 9 годин на тиждень (360 годин на рік), якщо вони по основній посаді отримують повний посадовий оклад (ставку).

    Інші працівники закладів освіти можуть вести викладацьку роботу або заняття з гуртківцями у цьому ж закладі освіти, але в середньому не більше 12 годин на тиждень (480 годин на рік), якщо вони по основній роботі отримують повний посадовий оклад (ставку).

    У випадках, коли вищезгадані працівники отримують по основній посаді 0,5 посадового окладу (ставки), їм дозволяється вести викладацьку роботу в середньому не більше 18 годин на тиждень (720 годин на рік), а при виконанні цієї роботи в 1 – 4-х класах – до 20 годин на тиждень.


    Мета – дати учням уявлення про сучасні вимоги до мультимедійних технологій, тенденції їх еволюції. Забезпечити учнів знаннями, які необхідні для розуміння і визначення завдань, послідовність їх вирішення, які пов’язані з мультимедійними технологіями

    Завдання – розглянути сучасний стан розвитку мультимедійних технологій, тенденції розвитку, новітні дослідження. Вивчити етапи історії розвитку мультимедіа, вивчити складові мультимедіа. Учні повинні засвоїти поняття “звук”, “процесор”, “відео”, “тест”, “інтерактив”, "зображення" та інші. Показати приклади використання, ознайомити з відповідним програмним забезпеченням. Дати уявлення про роботу систем мультимедіа

    У результаті вивчення навчального курсу студент повинен

    знати:

    • сучасний стан розвитку мультимедійних технологій;
    • поняття про мультимедіа та їх роль у сучасному світі;
    • поняття про технології Вікі-Вікі;
    • призначення, склад та основні функції мультимедійних проектів;
    • технології використання тексту;
    • технології використання графіки;
    • технології використання звука;
    • технології використання відео;
    • систему законодавчо-правових актів у галузі мультимедіа.

    вміти:

    • орієнтуватися у складових сучасних мультимедіа;
    • розміщувати інформацію у різних форматах на Вікі-сайтах;
    • налаштовувати власне оточення на Вікі-сайтах;
    • спілкуватися з іншими користувачами Вікі-сайта;
    • використовувати інструменти оформлення тексту в документі та презентації;
    • використовувати засоби роботи з графічними файлами;
    • використовувати засоби роботи з звуковими файлами різних форматів;
    • використовувати засоби роботи з відео файлами;
    • планувати підготовку та реалізацію мультимедійних проектів;
    • розміщувати мультимедійні матеріали проекту в мережі інтернет;
    • користуватися сучасними веб-сервісами для розміщення мультимедіа;
    • визначати типи файлів, що захищені авторським правом;
    • добирати мультимедійні продукти з правової точки зору.

    1-10 11-20 21-22

    Категорії розділу

    Цифрова та медіаграмотність / Я у медіапросторі [22]
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних форм і методів в освітньому процесі. Хмароорієнтовані технології навчання

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7