Мета – дати учням уявлення про сучасні вимоги до мультимедійних технологій, тенденції їх еволюції. Забезпечити учнів знаннями, які необхідні для розуміння і визначення завдань, послідовність їх вирішення, які пов’язані з мультимедійними технологіями
Завдання – розглянути сучасний стан розвитку мультимедійних технологій, тенденції розвитку, новітні дослідження. Вивчити етапи історії розвитку мультимедіа, вивчити складові мультимедіа. Учні повинні засвоїти поняття “звук”, “процесор”, “відео”, “тест”, “інтерактив”, "зображення" та інші. Показати приклади використання, ознайомити з відповідним програмним забезпеченням. Дати уявлення про роботу систем мультимедіа
У результаті вивчення навчального курсу студент повинен
знати:
- сучасний стан розвитку мультимедійних технологій;
- поняття про мультимедіа та їх роль у сучасному світі;
- поняття про технології Вікі-Вікі;
- призначення, склад та основні функції мультимедійних проектів;
- технології використання тексту;
- технології використання графіки;
- технології використання звука;
- технології використання відео;
- систему законодавчо-правових актів у галузі мультимедіа.
вміти:
- орієнтуватися у складових сучасних мультимедіа;
- розміщувати інформацію у різних форматах на Вікі-сайтах;
- налаштовувати власне оточення на Вікі-сайтах;
- спілкуватися з іншими користувачами Вікі-сайта;
- використовувати інструменти оформлення тексту в документі та презентації;
- використовувати засоби роботи з графічними файлами;
- використовувати засоби роботи з звуковими файлами різних форматів;
- використовувати засоби роботи з відео файлами;
- планувати підготовку та реалізацію мультимедійних проектів;
- розміщувати мультимедійні матеріали проекту в мережі інтернет;
- користуватися сучасними веб-сервісами для розміщення мультимедіа;
- визначати типи файлів, що захищені авторським правом;
- добирати мультимедійні продукти з правової точки зору.
|