ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2018 » Лютий » 03

    РЕДАКТОР  ·

    Стаття містить основні аспекти необхідності впровадження розвиваючого навчання на уроках інформатики. Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.

    • Автор: Ведмідська Наталія Миколаївна
    • Заклад: Прилуцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель інформатики
    • Тема: Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
    • Спрямування: викладання інформатики

    Одним з основних завдань української школи є необхідність виховання творчої особистості, яка володіє творчими уміннями, здатністю вирішувати нестандартні завдання. З цією метою мають бути створені максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для самовизначення і самореалізації.

    Методична тема, над якою я працюю в школі – «Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики».  Сьогодні ця тема актуальна в педагогіці, так як вона має на увазі пошук нестандартних методів навчання, де визнавались би індивідуальні можливості кожної дитини та їх зміни у процесі навчання. Модель розвиваючого навчання розрахована на вдосконалення розумових процесів з урахуванням можливостей кожної дитини.

    Моє педагогічне кредо: “Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини”.

    Свої уроки інформатики намагаюсь проводити не по стандартному шаблону, практикую різні прийоми, щоб сформувати в дітей критичне, логічне, творче мислення. Постійно намагаюсь використовувати на уроці інноваційні методи навчання, а саме: ігрові технології навчання та роботу в групах. Особливу увагу приділяю створенню проектам, які є цікавими і для самих учнів. Оскільки мій предмет безпосередньо пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій, то ж до більшості своїх уроків готую презентації, працюю з інтерактивною дошкою. Під час роботи з інтерактивною дошкою в школі учень засвоює інформацію не тільки через аудіальний та візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний канал, який майже не використовується в сучасній педагогіці. Існує безліч видів і форм роботи, які можна використовувати за допомогою інтерактивних дошок.

    Намагаюся використовувати різні прийоми та методи на уроках, серед яких мені найбільше подобаються «Мозковий штурм», «Коло ідей» (Порівняння двох операційних систем Linux і Windows), «Навчаючись учу». Розв’язуючи задачу, даю такі завдання – змінити умову таким чином, щоб вона розв’язувалась іншим способом. Вважаю також корисним перетворення простих задач у складні. Саме такі інноваційні методи сприяють більш високому рівню засвоєння матеріалу учнями.

    Мій досвід роботи показує, для того  щоб розвивати пізнавальні здібності, мислення, просторову уяву, фантазію, пам’ять, увагу дітей, вмінням аналізувати, порівнювати, узагальнювати, проявляти кмітливість і винахідливість, доцільно проводити такі уроки як: урок-змагання; урок-вікторина, урок “круглий стіл”; урок-гру, під час якої використовую розвиваючі ігри, хвилинки-цікавинки, подорож до казки, цікаві ребуси, логічні завдання, головоломки, складання пазлів.

    Під час проведення таких нестандартних уроків спостерігається велика зацікавленість учнів, вони активні, уважні, працюють із задоволенням.

    Якщо взяти до уваги специфіку викладання інформатики в молодших класах, то важливим завданням для вчителя є використання комп’ютера як інструменту для розвитку творчих здібностей учнів. Для цього я використовую такі завдання, як «Склади пазли», «Знайди відмінності», «Половинки», «Склади блок-схему». Проводжу уроки в ігровій діяльності, де часто учні подорожують у казку разом з казковими героями, виконуючи різноманітні завдання.

    Якщо це старша школа, то під час уроків я намагаюся до кожного уроку готувати навчальні презентації, використовую різноманітні кросворди, розвиваючі ігри. Для перевірки знань, мені подобається використовувати різноманітні тести. Для того, щоб їх створити, існує на сьогодні багато програм. Пропоную вам ознайомитися і з програмою MyTest. Ця програма зручна в користуванні. Вона допомагає створювати різного типу запитання. Для роботи в цій програмі ви працюєте із трьома файлами. У першому файлі, котрий має назву MyTestEditor ви безпосередньо створюєте свій тест. Другий файл MyTestServer передбачає собою ваш журнал тестування, у якому фіксується прізвище учнів, кількість пройдених питань та бал за тест. І третій файл має назву MyTestStudent, який отримує безпосередньо учень і проходить його.

    Як рефлексію, для учнів старших класів,  використовую ство ... Читати далі »

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 946 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 03.02.2018 | Коментарі (0)

    Цифровой перекрой образования

    К 2030 году существующие модели обучения прекратят существование, а глобальные изменения наступят уже через 5-7 лет.


    © СС0 Public Domain

    Если разрыв между темпами развития образования и темпами развития экономики продолжит расти, это выльется для России в серьезную социальную проблему, считают эксперты. Каким будет образование завтра, обсудили участники Гайдаровского форума.

    На горизонте 5-7 лет цифровая революция полностью перекроит структуру и содержание образования, считает ректор ВШЭ Ярослав Кузьминов.

    С одной стороны, системе придется подстроиться под новые требования рынка труда. Перестать пичкать детей фактами, и начать учить их самостоятельно искать информацию, выбирать ту, которой можно доверять, принимать решения, работать в команде, презентовать себя — всему тому, что даже после цифровой революции останется в руках людей.

    С другой — образованию придется как-то адаптироваться к проникновению новых технологий. Это может оказаться куда сложнее, и привести к полной структурной перестройке отрасли.

    Технологии, с которыми скоро нам всем придется считаться, Кузьминов разделил на четыре направления.

     

     

    Первое — самообучающийся искусственный интеллект. По словам эксперта, это уже реальность, но пока еще слишком дорогая. «Однако, по оценкам крупнейших компаний-разработчиков, таких как Google, Microsoft, IBM, у нас осталось всего 5-7 лет до того, как искусственный интеллект окончательно вытеснит бумажный учебник. Он станет доступным и сломает всю методику общеобразовательной школы в подавляющем большинстве стран (очевидно, речь идет об обеспеченных странах). Уже в обозримом будущем учитель не будет знать, задачу решил Петя или его смартфон. Причем, смартфон сможет предложить на выбор несколько вариантов решения, подробно объяснить, что и как он сделал, написать эссе, сочинение. То есть, 70% той рутины, которая есть сегодня в образовательных методичках, „схлопнется“. Школе придется перестраиваться», — отметил Кузьминов.

    Искусственный интеллект позволит по-настоящему подстроить программу под каждого. Зашитый в электронный учебник, он сможет разглядеть, в каком виде ребенок лучше воспринимает информацию, что у него получается, а что — нет, над чем нужно поработать подольше.

    Второе — онлайн-курсы и модули. В отличие от искусственного интеллекта, они уже существуют и доступны. Кстати, Россия удерживает 5-7% международного онлайн-рынка, наши ведущие вузы в числе лидеров на международных платформах.

    Появление онлайн-курсов Кузьминов сравнил с революцией Гуттенберга. «Лекции и интерактивы с лучшими профессорами страны и мира теоретически уже доступны студентам, где бы они ни находились. Причем — недорого», — отметил эксперт.

    Онлайн-курсы вытеснят собой рядовых преподавателей, которые не занимаются исследованиями и не претендуют на креатив. Вузы смогут неплохо на этом сэкономить.

    Третье — симуляторы и виртуальная реальность. Пока они слишком дороги и применяются в основном в обучении летчиков, но скоро начнут появляться в других сферах. Симуляторы смогут создавать вокруг человека среду. С их помощью можно будет не только поработать на заводском станке, но и попробовать себя в роли портье.

    Четвертое — компьютерные игры, которые вскоре тоже придут в образование. Их обучающий элемент, по словам Кузьминова, дает огромные возможности, которые сложно переоценить.

     

     

    «Школа никуда не уйдет. Ни одно общество такого не допустит. Но в борьбе с „айчитингом“, когда ответ на любой вопрос, решение любой задачи можно нагуглить, школа должна будет перестроиться на другой формат занятий: учебные проекты или игры, где есть элемент соревнования», — отметил ректор ВШЭ.

    По его словам, выход образования в онлайн привлечет в эту сферу новых коммерческих игроков: провайдеры онлайн-курсов, образовательные консультанты и коучи. При этом онлайн-формат выведет новые образовательные элементы из-под государственного регулирования.

    Развитие сетевых образовательных платформ приведет к глобализации. «Чисто российского рынка образования не будет уже через пять лет. Через 10 лет тенденция резко усилится. К тому времени с большой вероятностью на рынок выйдет ИИ-переводчик, который будет обеспечи ... Читати далі »

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 763 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 03.02.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Цитата дня [115]
    Новини сайту [55]

    Вхід на сайт

    Календар

    «  Лютий 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728

    Пошук

    Архів записів

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7