План-конспект уроку «___»__________ 20___ року
Урок №8.
Цілі:
- навчальна: закріпити вивчені правила поведінки в комп’ютерному класі та за комп’ютером;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- повторення, систематизації й узагальнення вивченого
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: «Сходинки до інформатики»
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Подумайте та пригадайте, яких правил ви намагались дотримуватись найбільше в минулому навчальному році? А які правила порушували? Чи будемо ми порушувати правила поведінки цього року?
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
ІV. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Перевіримо вивчені вами правила за допомогою тестів на комп’ютері. А допоможе в цьому нам навчальна гра-програма «Сходинки до інформатики). Для проходження тесту нам потрібно відкрити вкладку «5-6 клас» та вибрати пункт «Як поводитися за ПК: тестування».
Натиснемо клавішу «Розпочати тестування»
Додатково!
Уважно розгляньте малюнок. Визначіть чи все на ньому правильно, оберіть відповідь так або ні та натисніть кнопку «Наступний малюнок».
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору на Шкільному сайті
V. Підбиття підсумків уроку
- Бесіда за питаннями (Слайд39)
- Опишіть правила поведінки в ситуації коли ви заходите в кабінет інформатики, але вчитель ще не прийшов?
- Спробуйте перелічити повторені та вивчені на сьогоднішньому уроку правила?
VІ. Домашнє завдання
Повторити та дотримуватись правил поведінки в класі інформатики
|