ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ВИПУСКНИХ (ЗАЛІКОВИХ) РОБІТ

    Додаток № 3

    до наказу ПОІППО

    від 01.12.2015 № 352

     

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ВИПУСКНИХ (ЗАЛІКОВИХ) РОБІТ

    Випускна творча робота є заключним етапом курсів підвищення квалі­фікації педагогічних працівників, при її виконанні слухачі можуть виявити отримані знання та вміння, творчі знахідки.

    Разом з тим, слухачі набувають навичок самостійної науково-дослід­ної роботи, аналізу нових досягнень у педагогіці, вдосконалюють педаго­гічну майстерність, організацію дослідницької роботи з учнями.

    Робота повинна відповідати кваліфікаційній категорії, мати, як прави­ло, педагогічну спрямованість, включати методичні розробки для навчаль­них закладів (дошкільний заклад, школа, коледж тощо). Обов’язковими у випускній творчій роботі слухача є практична частина (розробка уроку, цикл уроків, позакласний захід, стенд, планшет, пристрій, виріб, набори дидактичного матеріалу т. ін.), ілюстративна частина (креслення, плакати, таблиці, інші ілюстрації), при виконанні яких слухач показує навички та вміння, оформлення графічної документації, здатність самостійно розв’я­зувати педагогічні проблеми.

    Теми робіт повинні бути педагогічно спрямованими.

    В окремих випадках для слухачів, які проявили себе в науковій робо­ті, можливе виконання творчих робіт на прикладну тему, яка відповідає фаху.

    У всіх випадках випускна творча робота повинна бути актуальною, містити елементи наукової новизни, мати практичну цінність.

    Випускна творча робота складається з таких розділів:

    – вступ;

    –теоретичний розділ (критичний аналіз літератури за обраною темою);

    – практичний розділ (опис досвіду реалізації теоретичних положень, м.б. опис власного досвіду або іншого досвіду, що вивчається );

    – висновки;

    – список використаних джерел (до 30);

    – додатки.

    У ВСТУПІ вказується напрям роботи, розкривається її ак­туальність, ставляться мета та завдання, формулюються методи їхнього вирішення, зазначається наукова новизна та практичне значення роботи.

    У ПЕРШОМУ РОЗДІЛІ подається огляд літератури за темою. Як пра­вило, тут розкривається зміст теми, роз­ділу курсу педагогіки та психології, які є предметом випускної творчої роботи та подається критичний огляд існуючих досліджень, розробок за темою.

    У ПРАКТИЧНОМУ РОЗДІЛІ аналізуються особливості розвитку та саморозвитку педагогічної майстерності вихователя (керівника гуртка, вчителя) у реалізації досліджуваних ним теоретичних положень на практиці, описується та узагальнюється досвід, подаються висновки і рекомендації.

    ВИСНОВКИ містять короткі резюме за кожним розділом і коментар з практичного використання роботи.

    У ДОДАТКУ роблять підсумки результатів досліджень у вигляді таб­лиць, довідкових даних, дидактичних матеріалів, форм контрольних зав­дань, анкет, інструкційних карток, фрагментів уроків тощо.

    Робота виконується на аркушах паперу формату А4, односторонній друк.

    Розташовувати текст на сторінці необхідно з урахуванням полів: спра­ва 10 мм, зліва 20 мм, зверху і знизу 20 мм.

    Зміст роботи викладається у вигляді складного плану, з позначенням сто­рінок.

    Розділи повинні мати порядкові номери, позначені арабськими цифрами. Кожен розділ рекомендується починати з нової сторінки.

    Підрозділи повинні мати порядкові номери в межах кожного розділу.

    Номери розділу складаються із номера розділу та підрозділу, розділе­них крапкою. У кінці підрозділу також повинна ставитися крапка (напри­клад, другий підрозділ першого розділу - 1.2.).

    Найменування розділів мають бути короткими, відповідати змісту і записуватися у вигляді заголовків великими буквами. Найменування під­розділів записуються у вигляді заголовків малими буквами (крім першої великої).

    На початку випускної твор­чої роботи розташовується зміст, який нумерується в за­гальному порядку.

    У кінці роботи вміщують перелік літератури, нормативно-технічної та іншої документа­ції, яка була  використана.

    Термінологія і визначення повинні бути єдиними та відпо­відати встановленим стандар­там. Умовні буквенні позначен­ня механічних, хімічних, мате­матичних та інших величин, а також умовні графічні позна­чення теж повинні відповідати  встановленим стандартам.

    Ілюстрації можуть бути розташовані як у тексті (як най­ближче після першого згаду­вання про них), так і в додатках.

    Усі ілюстрації повинні мати номер та назву. Номер рисунка включає номер розділу (рис. 1.1 або рис. 2.3).

    Ілюстративний матеріал, таблиці або текст допоміжного характеру дозволяється подавати у вигляді додатків, які розташовані після переліку літератури або окремо в папці.

    Цифровий матеріал оформлюється у вигляді таблиць. Вони повинні бути пронумеровані арабськими цифрами протягом усього документа. Над верхнім правим кутом таблиці розташовується напис: «Таблиця 2». Слово «таблиця», при наявності тематичного заголовка, пишеться над ним. На всі таблиці повинні бути посилання в тексті, при цьому слово «таблиця» в тексті пишеться повністю, якщо таблиця не має номера, і скорочено, якщо має номер (наприклад: табл. 1).

    До списку літератури включаються опубліковані літературні джерела, на які є посилання в тексті роботи. Це можуть бути монографії, статті із наукових і науково-методичних журналів, збірників праць науково-дослід­них закладів, довідники т. ін. Найзручнішим є алфавітний перелік літера­тури за першою і наступною літерами прізвищ авторів.

    Наводимо приклади оформлення літературних джерел: (Запроваджено наказом ВАК України від 29 травня 2007 р. № 342; від 3 грудня 2007 року № 845; від 26 січня 2008 року № 63; від 03 березня 2008 року № 147)


    Приклади оформлення бібліографічного опису у списку джерел

    (скорочений варіант)

    Характеристика джерела

    Приклад оформлення

    Книги:

    Один автор

    Зязюн І. А.  Педагогіка добра: ідеали і реалії  : наук.-метод. посіб. / Іван Андрійович Зязюн ; Міжрегіональна академія управління персоналом. – К. : МАУП, 2000. – 312 с.

    Два автори

    Стом О. Ю.  Навчальні ігри в початковій школі  / Ольга Юріївна Стом, Світлана Володимирівна Рудь. – Х. : Основа, 2010. – 128 с. – (Б-ка журн. "Англійська мова та література" ; Вип. 07).

    Три автори

    Авраменко О. М.  Українська мова  : зб. текстів для переказів. 11 клас: державна підсумкова атестація / М. Авраменко, Л. Т. Коваленко, В. Ф. Чукіна. – К. : Грамота, 2010. – 96 с.

    Чотири автори

     Використання невербальних вправ в роботі психолога / Т. С. Яценко, С. М. Авраменко, І. В. Євтушенко, І. В. Калашник. – К. : Марич В. М., 2010. – 98 с. – (Психологічний інструментарій).

    П’ять і більше авторів

    Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – 2-е вид., доп. – К. : Каравела, 2009. – 400 с. – (Українська книга).

    Без автора

    Історія Свято-Михайлівського Золотоверхого монастиря / [авт. тексту В. Клос]. - К. : Грані-Т, 2007. - 119 с. - (Грані світу).

    Багатотомний документ

     Грушевський М. С. Твори : у 50 т. / М. С. Грушевський ; ред. П  Сохань ; НАН України, Ін-т укр. археографії та джерелознавства імені М. С. Грушевського. – Львів : Світ, 2008. –  Т. 14. Рецензії та огляди (1888-1897). – 432 с.

    Матеріали

    конференцій,

    з’їздів

    Розвиток та саморозвиток педагогічної майстерності у сучасному освітньому просторі : тези доповідей Міжнародного форуму педагогічної майстерності, (м.Полтава, 7-8 квітня. 2015 р.) / редкол. В.В. Зелюк (голова), Я.В. Сухенко, Н.І. Білик, З.В. Резніченко, І.О. Калініченко ; Полт. обл. ін-т післядипломної пед. освіти імені М. В. Остроградського. – Полтава : ФОП Гаража М.Ф., 2015. – 160 с.

    Словники

    Географія : словник-довідник / [авт.-уклад. Ципін В. Л.]. – Харків : Халімон, 2006. - 175, [1] с.

    Атласи

    Загальногеографічний атлас України . – К. : Картографія, 2004. – 112 с. – Покажч. географічних назв: с. 92–112.

    Енциклопедії

    Долматовский Ю. А. Электромобиль // ЕСЭ. - 3-е изд. - М., 1978. -Т.30. - С.72.

    Законодавчі акти

    Закон України про вищу освіту  / Верховна Рада України, Ін-т законодавства. – К., 2002. – 96 с.

    Тези доповідей

    Зелюк В. В. Удосконалення педагогічної майстерності вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / ЗелюкВ. В. // Розвиток та саморозвиток педагогічної майстерності у сучасному освітньому просторі : тези доповідей Міжнародного форуму педагогічної майстерності (м. Полтава, 7–8 квітня 2015 року). -Полтава : ФОП Гаража М.Ф., 2015. – 16-18.

     

    Melikov A. Z. On the approach to optimal control of queuing systems with multiple classes of customers / Melikov A. Z., Ponomarenko L. A. // Proc. Intern. Conf. on Syst. Sci. XII. - Wroclaw (Poland), 1995. - P. 507-515.

    Дисертації

    Зосименко О. В.  Організація проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Зосименко. – Суми, 2010. – 256 с.

    Автореферати дисертацій

    Резніченко З. В. Мистецький декоративно-ужитковий компонент у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. В. Резніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К., 2005. – 21 c. – укp..

    Частина книги, періодичного, продовжуваного видання

    Білик Н.І. 15-річний ювілей Всеукраїнського науково-практичного освітньо-популярного журналу «Імідж сучасного педагога» / Н.І. Білик // Імідж сучасного педагога. – 2014. – № 1. – 2 с. обкл.

    Електронні ресурси

    Сухенко Я.В. Рефлексивний аналіз як чинник розвитку післядипломної педагогічної освіти / Сухенко Я.В. // Розвиток та саморозвиток педагогічної майстерності у сучасному освітньому просторі : тези доповідей Міжнародного форуму педагогічної майстерності (м. Полтава, 7–8 квітня 2015 року) [Електронний ресурс] / редкол. : В. В. Зелюк (голова), Я. В. Сухенко, Н. І. Білик, З. В. Резніченко, І. О. Калініченко ; Полт. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського. – Полтава : ФОП Гаража М. Ф., 2015. – С. 35-37. – Режим доступу : http://poippo.pl.ua/images/FILES/pidrozdily/kafedra_pedmaisternosti/forum2015/tezy_forum_2015.pdf (дата звернення 12.06.2015) – Назва з екрану.

     

    Ляшенко О. У Полтаві – нова виставка [Електронний ресурс] / О. Ляшенко. – Опубл. 14:41 22.03.2011. –  Полтава, 2011. – Режим доступу http://www.misto-tv.poltava.ua/news/9060 (дата звернення 12.06.2015) – Назва з екрану.

     

    Голодомор 1932–1933 років. Геноцид українського народу [Електронний ресурс] / Український ін-т національної пам'яті. – Атлантік. – 1 електорон. опт. диск CD-ROM. – Мінімальні системні вимоги: Microsoft Windovs 98/ 2000/ХР,1000 Мгц, інтегроване відео, 128 RAM.


    Зразок оформлення титульної сторінки роботи

     

    Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    ім. М.В. Остроградського

     

     

    Кафедра педагогічної майстерності

    (кафедра філософії та економіки освіти)

                                                                                   

     

     

     

     

     

    Випускна робота на тему:

    Назва теми

     

     

     

    Виконав(ла):  Прізвище, ім’я, по батькові,

    місце роботи (район, школа, посада),

    спеціальність, з якої підвищується кваліфікація

     

     

     

     

    ПОЛТАВА

    2016

     


    Зразок оформлення плану випускної роботи

    Вступ ..........................................................................................................................

    Розділ 1. Назва розділу............................................................................................

    1.1. Назва підрозділу.......................................................................................

    1.2. Назва підрозділу.......................................................................................

    1.3.Назва підрозділу.......................................................................................

    Висновок до розділу 1

    Розділ 2. Назва розділу...........................................................................................

    2.1.Назва підрозділу.......................................................................................

    2.2.Назва підрозділу.......................................................................................

    2.3.Назва підрозділу.......................................................................................

    Висновок до розділу 2....................................................................................

    Висновки...................................................................................................................

    Список використаних джерел..............................................................................

    Додатки..................................................................................................................…

     

     

     

    Ректор                                                                                      В.В.Зелюк

    Категорія: ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ | Додав: SvetlanaCh (16.04.2016)
    Переглядів: 793 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [11]
    САМООСВІТА [64]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [28]
    Портфоліо [9]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7