Методичний кейс
Перелік тем випускних робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації за дистанційною мовою навчання
- Філософія освіти: стан, проблеми і перспективи.
- Взаємозв'язки філософії освіти із спеціальними науками про освіту.
- Філософія освіти і державна політика в освіті.
- Принципи проектування освітніх систем.
- Основні педагогічні парадигми і сучасна педагогічна практика.
- Місце і смисл освіти в культурному універсумі життя.
- Ідеал освіченості.
- Криза класичної моделі і системи освіти.
- Філософські передумови створення експериментальних і альтернативних шкіл.
- Технологізація педагогічної діяльності як проблема філософії освіти.
- Філософсько-педагогічні ідеї при викладанні мови (літератури, історії, географії, тощо).
- Школа діалогу культур і педагогічна практика.
- Цілі освіти.
- Зміст освіти.
- Значення філософії освіти для виховної практики.
- Цілі освіти і образ людини.
- Авторитарна педагогіка та її критика.
- Дослідження різних проектів реорганізації шкільної освіти.
- Філософія освіти ХХІ ст.
- Національна філософія освіти.
- Філософсько-соціологічні проблеми освіти.
- Прогнозування в освіті.
- Філософія освіти як терапія людини.
- Педагогічна антропологія.
- Співвідношення традицій та інновацій, минулого і теперішнього в освіті.
- Освіта як механізм еволюції людства.
- Футурологія освіти.
- Прикладне значення філософії і освіти.
- Інтегративний потенціал змісту навчального предмету.
- Категорії навчання, виховання і розвитку.
- Життєві цінності і навчання.
- Творчість і викладання предмету.
- Нові освітні парадигми.
- Критичне мислення і реформа освіти.
- Навчання критичного мислення.
- Філософія як парадигма шкільної освіти.
- Сучасні технології трансляції гуманітарного знання.
- Вирішення шкільних конфліктів.
- Духовність чи розумність – вибір орієнтації світської освіти.
- Учитель і філософія освіти.
- Архітектура педагогічного простору.
- Нові інформаційні технології і філософія освіти.
- Методологічні засади екологічної освіти.
- Ціннісні орієнтації у вихованні та освіті школярів.
- Світоглядні аспекти освіти і виховання.
- Культурологічні функції сучасної освіти.
- Філософські проблеми національного виховання молоді.
- Національні засади навчання і виховання.
- Мета виховання в сучасній педагогіці і школі.
- Сучасна парадигма виховання.
- Формування духовної культури особистості.
- «Філософія для дітей» М.Ліпмана як педагогічна стратегія розвитку продуктивного мислення.
- Філософія лідерства.
|
Категорія: ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ | Додав: SvetlanaCh (16.04.2016)
|
Переглядів: 689
| Рейтинг: 0.0/0 |