ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ » ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

    Перелік тем випускних робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації за дистанційною мовою навчання
    1. Філософія освіти: стан, проблеми і перспективи.
    2. Взаємозв'язки філософії освіти із спеціальними науками про освіту.
    3. Філософія освіти і державна політика в освіті.
    4. Принципи проектування освітніх систем.
    5. Основні педагогічні парадигми і сучасна педагогічна практика.
    6. Місце і смисл освіти в культурному універсумі життя.
    7. Ідеал освіченості.
    8. Криза класичної моделі і системи освіти.
    9. Філософські передумови створення експериментальних і альтернативних шкіл.
    10. Технологізація педагогічної діяльності як проблема філософії освіти.
    11. Філософсько-педагогічні ідеї при викладанні мови (літератури, історії, географії, тощо).
    12. Школа діалогу культур і педагогічна практика.
    13. Цілі освіти.
    14. Зміст освіти.
    15. Значення філософії освіти для виховної практики.
    16. Цілі освіти і образ людини.
    17. Авторитарна педагогіка та її критика.
    18. Дослідження різних проектів реорганізації шкільної освіти.
    19. Філософія освіти ХХІ ст.
    20. Національна філософія освіти.
    21. Філософсько-соціологічні проблеми освіти.
    22. Прогнозування в освіті.
    23. Філософія освіти як терапія людини.
    24. Педагогічна антропологія.
    25. Співвідношення традицій та інновацій, минулого і теперішнього в освіті.
    26. Освіта як механізм еволюції людства.
    27. Футурологія освіти.
    28. Прикладне значення філософії і освіти.
    29. Інтегративний потенціал змісту навчального предмету.
    30. Категорії навчання, виховання і розвитку.
    31. Життєві цінності і навчання.
    32. Творчість і викладання предмету.
    33. Нові освітні парадигми.
    34. Критичне мислення і реформа освіти.
    35. Навчання критичного мислення.
    36. Філософія як парадигма шкільної освіти.
    37. Сучасні технології трансляції гуманітарного знання.
    38. Вирішення шкільних конфліктів.
    39. Духовність чи розумність – вибір орієнтації світської освіти.
    40. Учитель і філософія освіти.
    41. Архітектура педагогічного простору.
    42. Нові інформаційні технології і філософія освіти.
    43. Методологічні засади екологічної освіти.
    44. Ціннісні орієнтації у вихованні та освіті школярів.
    45. Світоглядні аспекти освіти і виховання.
    46. Культурологічні функції сучасної освіти.
    47. Філософські проблеми національного виховання молоді.
    48. Національні засади навчання і виховання.
    49. Мета виховання в сучасній педагогіці і школі.
    50. Сучасна парадигма виховання.
    51. Формування духовної культури особистості.
    52. «Філософія для дітей» М.Ліпмана як педагогічна стратегія розвитку продуктивного мислення.
    53. Філософія лідерства.

     

     

    Категорія: ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ | Додав: SvetlanaCh (16.04.2016)
    Переглядів: 689 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ [5]
    ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ [7]
    ПЕД,МАЙСТЕРНІСТЬ [7]
    Законодавство про освіту та охорона праці [4]
    ПЕДПРАКТИКА [5]
    ІКТ в діяльності педагогічного працівника [11]
    САМООСВІТА [64]
    Сертифікати Дипломи Грамоти Подяки [16]
    АТЕСТАЦІЯ [28]
    Портфоліо [9]
    Інтегровані уроки інформатики [5]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7