Урок №38.
Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Цілі:
- навчальна: познайомити учнів з операціями порівняння, алгоритмічною конструкцією розгалуження та її графічним поданням;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
- Що вивчає наука логіка? Що вивчає математична логіка?
- Що таке висловлення? Наведіть приклади істинних і хибних висловлень.
- Які речення не є висловленнями?
- Що називається логічною константою?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Підбиття підсумків уроку
- Бесіда за питаннями (Слайд17)
- Що таке розгалуження?
- Які існують типи розгалуження? Чим вони особливі?
- Який тип розгалуження на вашу думку кращий? Доведіть свою думку.
VIІ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал отриманий на уроці |