ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » ІНФОРМАТИКА » Алгоритмізація та програмування

    Допомога учням у вивченні інформатики програмування 4-7 класу!
    09.01.2023, 18:47

    http://stemvar.com.ua

    Зберігайте на сторінку, долучайте учнів.

    1. Поняття об’єктів природи, поняття процесів. Опис процесів та об’єктів. (Теорія)

    https://stemvar.com.ua/pershyj-urok/

    2.Бінарне представлення об’єктів в ЄОМ. Знайомство з середовищем scratch.(Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/druhyj-urok/

    3.Алгоритми в житті людини: лінійні, циклічні, умовні. (Теорія)

    https://stemvar.com.ua/tretij-urok/

    4.Алгоритми в середовище програмування scratch: лінійні, умовні, циклічні. (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-chotyry/

    5.Поняття градусів на площині. Вчимо виконавця малювати коло трикутник (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/piatyj-urok/

    6.Практика використання циклів, малюємо зірки та багатокутники. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/shostyj-urok/

    7.Поняття події в програмуванні, та використання декількох об’єктів в одному алгоритму. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/somyj-urok/

    8.Вчимо виконавця малювати логотип Олімпійських ігор. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-visim/

    9.Виконання дії від події. Умова практичне засвоєння. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/deviatyj-urok/

    10.Перша проста гра ” Стрибучий дракон”. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-desiat/

    11.Поняття змінної в середовище програмування. (Вдосконалюємо гру “Стрибучий дракон”- вчимо рахувати кількість стрибків). Створюємо простий калькулятор в scratch. (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-odynnadtsat/

    12.Логічні оператори І Або Не. Оператори для роботи з математичними діями +-*/. Створюємо гру “Ловець полуниць” (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvanadtsiat/

    13.Поняття мої блоки або функції scratch. Створимо гру: “Полювання за рибою”. (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-trynadtsiat/

    14.Робота з великою кількістю об’єктів. Практичне застосування – функції, змінні, оператори. Створимо гру ” Гонки”. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-chotyrnadtsiat/

    15.Поняття списків в scratch. Створимо гру в “Міста”- приклад роботи з списками. (Теорія та практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-p-iatnadtsiat/

    16.3D куб. Створимо куб який можна наближати та віддаляти. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-shistnadtsiat/

    17.Створимо гру “Pong” ,яку можна вдосконалювати (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    https://stemvar.com.ua/urok-simnadtsiat/

    18.Створимо каркас гри Змійка -який можна вдосконалювати, та додавати власні ідеї. (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    https://stemvar.com.ua/urok-visimnadtsiat/

    19.Створимо проект гри Лабіринт – цю гру можна вдосконалювати, та створювати нові рівні. (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    https://stemvar.com.ua/urok-dev-iatnadtsiat/

    20.Створимо клавіатурний тренажер з використанням списків та змінних (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat/

    21.Створимо гру Angry birds з використанням змінних та мої блоки (функції) (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-pershyj/

    22.Cтворимо гру Хрестики нолики з використанням списків, зміних. (Практика )

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-druhyj/

    23.Моделюємо гвинтокрил. Сцена, яка рухається (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-tretij/

    24.Розглянемо етапи створення моделі (Ханойської вежі). Моделюємо диски та стовпи, налагодимо взаємозв’язки між ними.

    Матеріали за посиланням. (Практика)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-chotyry/

    25.В цьому уроці розглянемо, як навчити виконавця малювати герб України.(Також, паска на Великдень)

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-p-iatyj/

    26.В цьому уроці, сторимо гру (Pong p мішенями), досить цікавий прект, який маємо можливість вдосконалювати.

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-shist/

    27.В цьому уроці,навчимо виконавця малювати – правильний трикутник за введеною стороною (а). Та розраховувати площу S. Вважаємо 10 кроків виконавця за 1 (см).

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-sim/

    28.Створимо гру, в якій два гравця мають змагатися. Гравці переміщуються лабіринтом, хто перший пройшов – той переміг.

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsiat-visim/

    29.Моделюємо роботу вітрової електростанції. (Мета нашого проекту- продемонструвати користь поновлювальних джерел енергії).

    https://stemvar.com.ua/urok-dvadtsat-dev-iat/

    30.В цьому уроці – створимо гру “Smile Hunter”

    https://stemvar.com.ua/urok-trydtsiatyj/

    31.Фрактальна графіка – приклад.

    https://stemvar.com.ua/urok-trydtsiat-odyn/

    Категорія: Алгоритмізація та програмування | Додав: chuhyys
    Переглядів: 67 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Історія комп’ютера [180]
    Комп’ютер і здоров’я [47]
    Апаратне та програмне забезпечення [57]
    Клавіатура [28]
    Перші кроки [10]
    ОС [28]
    Android [3]
    Служби Інтернету [37]
    Інтернет та Безпека [164]
    Основи інформаційної безпеки [9]
    OpenOffice [0]
    Office 365 [1]
    Microsoft Office [8]
    Текстовий процесор [29]
    Комп’ютерні презентації [44]
    Скрайбінг [8]
    Movie Maker [7]
    Табличний процесор [65]
    СУБД [15]
    Документообіг [3]
    Основи веб розробки [1]
    Основи інформаційної безпеки [3]
    ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ [51]
    Цифрова та медіаграмотність [8]
    Google для навчання [87]
    Google Drive [21]
    Google Презентації [11]
    Google таблиці [12]
    Формы Google [7]
    Google фото [4]
    Пошта Gmail [24]
    Google Plus [5]
    Google sites / Сайти WordPress /... [27]
    Google малюнки [35]
    Google Classroom [12]
    Google Keep [3]
    Blogger від Google [3]
    Google Maps [1]
    YouTube відеохостінг [35]
    Інформаційні технології у навчанні [3]
    ThingLink [4]
    Астрономія - Готові плакати [1]
    Інформатика - Готові плакати [5]
    Онлайн-сервіси [2]
    SlideShare [1]
    SvitPPT [2]
    MyShared [2]
    Астрономія - Готові презентації [0]
    Ментальні карти в навчальному процесі [16]
    Ментальні карти [14]
    MindМeister [6]
    XMind [3]
    Стрічка часу [16]
    Архівація даних [2]
    Комп’ютерна графіка [50]
    Графічні редактори [57]
    Macromedia Flash [2]
    VideoScribe [3]
    Photoshop [34]
    GeoGebra [1]
    Алгоритмізація та програмування [57]
    Scratch [208]
    Робототехніка [2]
    Lazarus [16]
    Python [91]
    Delphi [6]
    HTML [28]
    Створення сайтів [8]
    Створення сайтів на uCoz [10]
    Довідники [1]
    Facebook [10]
    Відеоредактори [5]
    SketchUp - моделювання [1]
    Веб-технології [1]
    Інтернет речей [1]
    Комп'ютерне моделювання [7]
    Inkscape [1]
    Сторителлинг [1]
    Хмара слів [4]
    Інфографіка [8]
    Canva [14]
    Документообіг [0]
    learningapps.org [1]
    Робототехніка [0]
    ШІ [45]
    Replit [4]
    Бобер [2]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7