Головна » Файли » АСТРОНОМІЯ » 6. Наша планетна система

Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

6. Наша планетна система | Переглядів: 433 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.04.2019 | Коментарі (0)

6. Наша планетна система | Переглядів: 661 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.12.2018 | Коментарі (0)

6. Наша планетна система | Переглядів: 663 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2018 | Коментарі (0)

Світлина від Снежани Прохор. Світлина від Снежани Прохор.  +13 т

6. Наша планетна система | Переглядів: 667 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.12.2018 | Коментарі (0)

Учёные выяснили, что кольца Сатурна неумолимо истощаются, а в будущем могут и вовсе полностью исчезнуть.

POPMECH.RU

У Сатурна стремительно исчезают кольца

6. Наша планетна система | Переглядів: 955 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 19.12.2018 | Коментарі (0)

ПЛАНЕТИ СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ.

У Сонячній системі налічують вісім планет, вони рухаються  своїми орбітами навколо Сонця й світять нам відбитим від нього світлом, шість з них мають природні супутники.

Природні супутники — небесні тіла, які обертаються навколо планет.

Штучні супутники – спеціальні пристрої, створені людьми, що рухаються навколо планет.

ПЛАНЕТИ — великі небесні тіла кулястої форми, що самі не випромінюють ні світла, ні тепла, рухаються по своїх орбітах навколо зорі. Всі планети Сонячної системи перебувають на своїх орбітах завдяки величезній силі сонячного тяжіння, ось чому Сонце - центр Сонячної системи.

До серпня 2006 року дев'ятою планетою вважали Плутон (був відкритий 1930 року), але з розвитком науки і техніки його краще дослідили й з'ясували, що за ним рухається багато небесних тіл, схожих на нього за розмірами.

Групи планет Сонячної системи:

планети земної групи

Меркурій, Венера, Земля, Марс

мають порівняно невеликі розміри, значну густину та складаються здебільшого з твердих речовин

планети-гіганти

Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун

мають великі розміри, малу густину та складаються переважно з газів
    6. Наша планетна система | Переглядів: 176 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.12.2018 | Коментарі (0)

Що нам вдалося дізнатися про Марс, а які загадки людству ще не вдалося розгадати? Отже, чим може здивувати ця червона планета?

Дослідження Марса ведуться вже дуже довгий час, інформує UkrMedia.

Марс найбільш вивчена планета в Сонячній системі після Землі, сьогодні він розглядається вченими, як потенційна для колонізації людством планета.

GOLOSUA.INFO Марс: секрети і унікальні факти червоної планети