ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Архів матеріалів

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 814 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.02.2019 | Коментарі (0)

• Знання не дають, їх здобувають власною працею. 
• Освіта - це не те, що запам'яталось, а те, що «лишилось після того, як усе вивчене в школі забулось». 
• Компетентності не формують, їх набувають (звісно, якщо створено середовище для того, щоб учні могли їх набути).
• Патріотизм не виховують, ним «просолюються» як огірки у розсолі, якщо у здоровому соціумі є правильна система цінностей і координат.
• Освіта – це не послуга із «незмінно чудовим результатом». Це засів «розумного, доброго, вічного» у незораний ґрунт пострадянського розшарпаного соціуму, коли змучені «сівачі» усе ще «без надії сподіваються», що хоч щось проросте.
• Досвід не передають, а набувають (звісно, можна поділитись якоюсь ідеєю в процесі реалізації якої люди зможуть набути власний досвід).
• Учитель не ретранслює інформацію і контролює процес її «засвоєння», а надихає, мотивує, супроводжує…
• До школи дітей не віддають як у «камеру зберігання», а сприймають її лише як один із дороговказів в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії дитини, на кшталт, таблички на стовпі...
• Педагоги – це не колектив однодумців (якщо усі думають однаково, це означає, що не думає ніхто), а спільнота різнодумців, об'єднана спільними цінностями та схожим баченням майбутнього.
• Зміст освіти не визначають ще до того, як дитина переступила поріг школи, його генерують в процесі її індивідуального поступу до зникаючих горизонтів сучасної освіти.
• Освіту зверху не реформують, реально реформувати її можна лише знизу.
• Інновації в освіті не впроваджують, інноваційний потенціал вчителів розкріпачують шляхом створення атмосфери свободи педагогічної думки та дії, інноваційного клімату, що стимулює творчий пошук.
• Бюрократичними методами освіту не дебюрократизовують, бюрократизавр може сконати лише за умови відсутності «кормової бази».
• Хорошими педагогами та директорами шкіл не керують, вони самі знають, що їм робити (не має сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати, що їм робити. Ми наймаємо тямущих людей, щоб вони говорили, що робити нам. Стів Джобс).


Джеоело: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158210977072166&set=a.10150446349077166&type=3&theater

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 509 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.02.2019 | Коментарі (0)

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 629 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.02.2019 | Коментарі (0)

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 813 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.02.2019 | Коментарі (0)

Головне - не переставати запитувати. Цікавість має свою причину для існування. Альберт Ейнштейн

Світлина від Незвична шкільна фізика.

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 762 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.02.2019 | Коментарі (0)

 Наталія Саражинська posted 10 способів інтенсивного навчанняАдміністратор · 12 год

Способи інтенсивно навчатися, напевне, нічого нового нам не відкриють. Далекі від дидактики... Поради більше фізіологічні.

� Пишіть нотатки. Пишіть на папері. Залишайте пробіли, коли пишете. Повертайтесь до записів через певний час, читайте й заповнюйте порожні місця.

� Глибокий сон. Спати упродовж 12 годин після вивчення нової інформації, а потім вранці повторити.

� Перерви. Мозок спалює найбільше енергії, 20% енергетичних запасів, що ми отримали зовні, направлені на роботу мозку, частини тіла, що займає 2% від усієї маси. Щоб зосередитися на чомусь новому, змінюйте види діяльності.

� Пийте воду. Зневоднення може серйозно впливати на психічні функції. У ситуаціях, коли людина зневоднюється, але (з різних причин) не відчуває спраги, перший сигнал зневоднення - головна біль.

Об этом сайте ENTREPRENEUR.COM 10 Proven Ways to Learn Faster

Neuroscience has taught us a lot about how our brains process and hold on to information.

Категорія: Новини сайту | Переглядів: 411 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.02.2019 | Коментарі (0)

http://www.taktaev.ru/c/%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B…

TAKTAEV.RU Уровни мышления и общественного развития в привязке к спиральной динамике. | Станислав Тактаев

Пытаясь осмыслить этапы общественного развития , я пришел к идее увязать их с личностным развитием большей части общества.

Категорія: Новини сайту | Переглядів: 111 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.01.2019 | Коментарі (0)

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 622 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.01.2019 | Коментарі (0)

Категорія: Цитата дня | Переглядів: 627 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.01.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 ... 17 18 »

Категорії розділу

Цитата дня [92]
Новини сайту [51]

Вхід на сайт

Календар

«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пошук

Архів записів

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua