Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 231 Показано матеріалів: 171-180 |
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 23 24 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Умение обнаруживать закономерности и логичность — это ваши главные достоинства? Давайте проверим. Эта статья поможет не только отшлифовать уже имеющиеся таланты, но и позволит посоревноваться со своим внутренним ребенком в разгадывании занимательных головоломок.
Мы в AdMe.ru собрали для вас, на первый взгляд, детские задачки, над которыми придется поломать голову даже взрослым.
1.
Представьте, что видите эту детскую пирамидку сверху.
- Какой вид сверху соответствует действительности?
2.
Это осколки с буквами. Ранее они были словами на стеклянной доске.
- Составьте слова из букв и найдите лишнее слово. Почему оно лишнее?
Источник: https://www.adme.ru/svoboda-sdelaj-sam/7-detskih-golovolomok-kotorye-nauchat-nahodit-zakonomernost-1793115/ © AdMe.ru
|
Логические задачи отлично помогают на время оторваться от работы и занять мысли занимательными вопросами, которые развивают логику, смекалку и наблюдательность.
Редакция Интересно знать предлагает вам внимательно посмотреть на эту картинку. Художник допустил 18 ошибок, сможете ли вы найти их все, используя при этом логику и наблюдательность? Если вы готовы, то приступаем:
|
На этих картинках кое-что спрятано. Приглядитесь внимательно к опавшим листьям и фруктам в корзине.
1. Среди опавших листьев притаился котенок:
2. А кто спрятался в этих осенних фруктах?
3. Сколько тыкв потерялось в цветах и листве?
Ответы на загадки вы найдете в конце статьи.
Дети учатся, играя и разгадывая головоломки. Почему бы и взрослым не взять пример и не превратить это забавное развлечение в полезное времяпрепровождение? Благодаря подобным загадкам наш мозг всегда будет находиться в тонусе. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[231]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[189]
|
Методичні рекомендації
[59]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[27]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[20]
|
Кабінет інформатики
[16]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[43]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[278]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[17]
|
Хмарні технології в освіті
[89]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[18]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[17]
|
Змішане навчання
[7]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[25]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[25]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[96]
|
Інтегроване навчання
[18]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[31]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|