ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    Можливості Google в освітньому середовищі

    Про вебінар

    Ми позбавляємо дітей майбутнього,
    якщо продовжуємо вчити сьогодні так,
    як вчили цьому вчора.
    Д. Дьюї

    Якщо Ви запитаєте нашого лектора, чи зможе вона уявити свою роботу без використання мережевих технологій, то почуєте "НІ!", не зважаючи на те, що  цей учитель – мовник. Чим допоможе онлайн-сервіс учителеві, як він діє, як можна створити опитування, тести, вікторини, використати  різні додатки Google Apps у своїй діяльності вам розповість учителька української мови та літератури СЗШ І-ІІІ ст №4 м.Гайсина Вінницької обл. Немировська Наталія Вікторівна.

    У час комп'ютерних технологій важко уявити учителя, який, якщо навіть не користується, то не чув про  різні онлайн-сервіси, що обов'язково полегшать та урізноманітнять роботу будь-якого учителя.

    Базові сервіси Google мають безмежні можливості не лише для організації навчально-виховного процесу, але й професійного розвитку педагогів та адміністрації закладів середньої освіти, підвищення їх компетентності у сфері інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).

    Інформаційно-освітнє середовище керівника закладу середньої освіти на базі сервісів Google може виглядати таким чином: організаційні шаблони і форми реалізуються за допомогою сервісів Google Документи, Google Таблиці, Google Форми; як інструменти планування і контролю можуть бути використані Google Календар і Google Блог; для співробітництва – Google Календар, Google Диск; для аналізу – Google Форма і Блог; для комунікації і зворотного зв’язку – Gmail та Hangouts. 

    Розпочавши застосовувати на практиці хоча б один із сервісів Google, творчий, допитливий педагог оцінить переваги цього інструменту.

    План вебінару:

    1. Сервіси  Google  сприяють професійному  розвитку  вчителя.
    2. Основні  плюси Google для  навчальних закладів.
    3. Які сервіси Google має знати педагог і має вміти ними користуватися?
    4. Практичне застосування сервісів Гугл в школі та моїй діяльності як вчителя-філолога:
      A. Способи використання Google Docs.
      B. Створювати форми для опитування так само легко, як і створювати документи за допомогою Google форм.
      C. Google фото допоможе Вам  зберігати та упорядковувати ваші фото, створити колажі.
      D. Google Blog та  Blogger – створюємо власний унікальний блог.
    5. Інші  сучасні освітні інструменти для вчителів.

    Кому це буде корисно:

    менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

    За участь у вебінарі ви отримаєте:

    1. Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
    2. Презентацію з матеріалами.
    3. Відеозапис трансляції вебінару.
    4. Подарунок від лектора.

    УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА
    СВІДОЦТВО 60 ГРН

    ЗРАЗОК СВІДОЦТВА

    • Видається в електронному форматі
    • Зазначено 2 академічні години

    Немировська Наталія Вікторівна

    учитель української мови та літератури Гайсинської СЗШ І-ІІІ ст №4 м. Гайсина Вінницької області

    Категорія: Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Додав: mirgorodschoolseven (08.11.2018)
    Переглядів: 771 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [230]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [277]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [86]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [17]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [16]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7