ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    У категорії матеріалів: 59
    Показано матеріалів: 41-50
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Переглядів: 200 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.07.2018 | Коментарі (0)

    https://naurok.com.ua/tvorchiy-zvit-vchitelya-pochatkovih-klasiv-koryagino-oleni-vgeni-vni-35036.html

    Про матеріал

    Під час атестації вчителя створюють творчий звіт своєї роботи. Можливо мій творчий звіт надихне на створення свого. На мою думку він має нести основку інформацію.Роз'яснення, коментарі, враження, уточнення - звучать за кадром, безпосередньо вчителем. Бажаю успіхів!

    Зміст слайдів


    Створення інтерактивних газет та плакатів.

    INTBOARD - ІНТЕРАКТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ·СЕРЕДА, 11 КВІТНЯ 2018 Р.

    Сьогодні ми розповімо вам про робочий простір, на якому кілька користувачів. В режимі он-лайн разом можуть створювати один документ, в якому можна писати текст, малювати, робити позначки, додавати різні об'єкти і багато іншого.

    WikiWall або, як його називають, Вікі-стіна — це сервіс, що дозволяє створити сторінку і зробити її доступною групі користувачів. Учасники можуть набирати текст, розміщувати свої замітки, картинки, відео. Сервіс не вимагає реєстрації. Можна вибрати свій аватар і вказати ім'я, щоб бачити, хто саме вносив виправлення на сайт.

    За замовчуванням поле газети містить сітку-розмітку для зручності розміщення об'єктів. За бажанням сітку можна прибрати.

    На вільному полі можна розміщувати:

    • Текст. Форматувати його, змінювати розмір шрифту, збільшувати розмір текстового поля і змінювати його колір. Детально про форматування тексту в текстових блоках можна дізнатися на сайті Wacko Wiki

    • Картинки. Розміщуються файли в форматі JPG, GIF, PNG.

    • Відео. Завантажувати його з мережі Інтернет або з сервісів YouTube, скопіювавши і вставивши в віконце URL адреса файлу.

    • Активне посилання на будь-який веб-сайт.

    Всі блоки (текст, зображення, відео), що розміщуються в стінгазеті, отримують свій номер згідно з порядком їх розміщення користувачем. Блоки можна переміщати по сторінці, змінювати їх розмір, видаляти.

    Також текстові блоки можна використовувати для спілкування користувачів (писати один одному повідомлення), які спільно створюють газету. Ці блоки завжди можна видалити.

    Крім того, на панелі інструментів стінгазети розміщені кнопки доступу до інших функцій. Наприклад, тут є інструменти малювання - лінія (звичайна і по точках), ластик. У ліній можна змінити колір (для цього використовується команда Колір лінії).

    В якості фону можна використовувати будь-яку Web-сторінку.

    За допомогою кнопки Дивитися можна відкрити створену сторінку в режимі перегляду - редагування сторінки не буде доступно.

    Кожну створену версію Wiki-газети можна назвати. Ви можете переглянути стан стінгазети (подивитися газету), відновити або видалити версію із загального списку.


    Нова освітня програма для магістрів «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Поділитися12

    Київський університет імені Бориса Грінченка пропонує нову інноваційну магістерську програму «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі  Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі

     

    Завершення навчання за цією програмою дозволить працювати:

    • помічником директора професійного закладу освіти чи школи з проектування та розвитку відкритого освітнього електронного середовища;
    • консультантом керівника бізнес-компанії з питань електронного навчання співробітників новим навичкам;
    • фасилітатором і коучем з упровадження технологій Flipped class/перевернутий клас, blended learning/змішане навчання, case study тощо.

    Навчаючись за новою інноваційною магістерською програмою Ви набудете компетентностей:

    • використання сервісів Веб 2.0 та Веб 3.0, сучасних мережних та мультимедіа технологій;
    • використання різних ІК-інструментів для сторітейлінгу, гейміфікації, формувального оцінювання, методу проектів, інтерактивного відео;
    • підбору «правильних» комп’ютерних пристроїв для дітей, підлітків та студентів;
    • проектування ІТ-інфраструктури навчального закладу;
    • вирішення питань електронного управління навчальним закладом;
    • використання систем електронного документообігу;
    • створення сучасних електронних курсів на платформі EdX та LMS Moodle;
    • оцінювання якості навчального курсу та підтримки позитивної мотивації до навчання на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

    А також сформуєте фундаментальні знання та практичні навички з таких дисциплін:

    • інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті;
    • управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи;
    • інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання;
    • проектування та експертиза інформаційного освітнього середовища;
    • проектний менеджмент.

    Долучайтесь до нової інноваційної магістерської програми «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

     

     

    Київський університет імені Бориса Грінченка чекає на Вас!

    Адреса Університету: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, каб. 116 (М. Мінська)

    Телефон приймальної комісії: (044) 428 34 07

    E-mail: abiturient@kubg.edu.ua

    Адреса порталу: http://kubg.edu.ua/


    Нове століття принесло в наше життя багато новин. Якщо ще пару десятиліть тому вчитель конкурував за увагу учнів тільки з телебаченням і радіо, то зараз комп'ютери, мобільні телефони, mp3-плеєри, КПК та інші цифрові пристрої більше приваблюють учня

    Нові цифрові пристрої стають усе більш мініатюрними, стають звичайним атрибутом сучасної молодої людини. Учні залюбки спілкуються з комп'ютером, а не з книгою.

    Автор: Д. Тутаров http://osvita.ua/school/method/technol/2900/



    КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ

    Мистецтво. Підручник. Конспекти уроків[2]
    Тема 1-2. ТАЄМНИЦІ МИСТЕЦТВА СТАРОДАВНЬОГО ЄГИПТУ[6]
    Тема 3-4. МИСТЕЦТВО АНТИЧНОСТІ - КОЛИСКА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ[9]
    Тема 5-6. ПАМ'ЯТКИ МИСТЕЦВА ПІВНІЧНОГО ПРИЧОРНОМОР'Я І СКІФІЇ[3]
    Тема 7-8. МИСТЕЦЬКІ ПЕРЛИНИ ВІЗАНТІЇ ТА КИЇВСЬКОЇ ДЕРЖАВИ[15]
    Тема 9-10. РОМАНСЬКА АРХІТЕКТУРА. ЛИЦАРСЬКИЙ КОДЕКС ЧЕСТІ[2]
    Тема 11-12. ГОТИКА [16]
    Тема 13-14. ІДЕАЛИ Й ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУ[7]
    Тема 17-18. БАРОКО: АРХІТЕКТУРА, СКУЛЬПТУРА, ЖИВОПИС[2]
    Тема 19. СТИХІЯ МУЗИКИ БАРОКО [2]
    Тема 20. УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО [2]
    Тема 21. ГАЛАНТНИЙ СТИЛЬ – РОКОКО [1]
    Тема 22-23. КЛАСИЦИЗМ: АРХІТЕКТУРА, СКУЛЬПТУРА, ЖИВОПИС[2]
    Тема 24-25. КЛАСИЦИЗМ: МУЗИКА [1]
    Тема 26-27. РОМАНТИЗМ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ[1]
    Тема 28-29. МУЗИКА РОМАНТИКІВ [0]
    Тема 30-31. РЕАЛІСТИЧНИЙ СТИЛЬ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ[1]
    Тема 32. РЕАЛІСТИЧНИЙ СТИЛЬ У МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ[0]
    Тема 33. СТИЛЬОВИЙ СИНТЕЗ. ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА І МИКОЛИ ЛИСЕНКА[7]
    Віртуальні екскурсії та подорожі [5]

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [278]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7