ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    У категорії матеріалів: 59
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    NAUROK.COM.UA 6 способів використання QR-кодів на уроках

    Прості та дієві способи, які допоможуть залучити QR-коди у навчальний процес будь-якого класу.

    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Переглядів: 995 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.09.2018 | Коментарі (0)

    За посиланням https://umity.in.ua/ideas17/?ref=19 Ви переходити на сторінку «Ідеї навчання з доповненою реальністю». 
    Для мене було дуже цікавим та корисним дізнатися про ресурси створення доповненої реальності (Hp reveal та інші), про ідеї навчання із доповненою реальністю. 
    Завдяки цим ресурсам з’явилося багато ідей, для створення доповненої реальності і впровадження цих ідей в освітньому процесі. ...

    Показати більше...

    UMITY.IN.UA Ідеї навчання з доповненою реальністю – УМІТИ

    Ідеї навчання з доповненою реальністю Опис: Ця сторінка призначена для взаємообміну свіжими ідеями й досвідом. Діліться, чим маєте, і беріть, що потрібно з теми “Ід...


    вчителям, директорам, учням

    З нового навчального року у школах Дніпра, Маруіполя, Тернополя та Чернігова почнуть викладати предмети з елементами інформаційно-медійної грамотності.

    Про це повідомляє Media Sapiens.

    У лютому Лілія Гриневич презентувала програму “Вивчай та розрізняй”. Міністр наголосила, що медіаграмотність має пронизувати різні шкільні дисципліни.

    Поки це – пілотний проект, у якому беруть участь ЗОШ, кілька ліцеїв та спеціалізованих шкіл, що мають не менше двох паралелей 8-9 класів. Вчителі обраних навчальних закладів вже пройшли базовий тренінг з медіаграмотності.

    Наприкінці літа вчителі пройдуть ще один тренінг, де їм запропонують нові матеріали для уроків та нову методику.

    Відтак, у першому семестрі зміняться навчальні матеріали з української мови та літератури (8 клас), історії (8 клас) та мистецтва (9 клас).

    У змінених програмах будуть впроваджені такі елементи медіаграмотності:

    • методи критичного аналізу;
    • інструменти верифікації інформації;
    • використання медіадискурсу як предмету аналізу для різних дисциплін.

    Приміром, на заняттях із мистецтва вчителі навчать учнів опановувати програму з перевірки фотографій, пошуку в соціальних мережах. На уроках до теми “Телебачення” розглядатимуть роль інвесторів, значення реклами, державне фінансування, поняття цільової аудиторії.

    Коли проект закінчиться, експерти оцінять якість проведеної роботи, виміряють успішність учителів та їхніх учнів. В майбутньому проект планують розширити.

    Фото: автор – TheDigitalArtist, Pixabay


    Чи може вчитель публікувати світлини в купальнику з відпустки? Це нормально, коли учні та вчителі спілкуються в соцмережах? Педагог має право на різкі висловлювання чи ненормативну лексику в особистому блогу? Де межа етики та коректності, розповідає спеціаліст з етикету Анна Чаплигіна.

    Історія зі звільненням виховательки дитсадка з Рівненської області через фото в купальнику в соцмережі отримала несподіваний поворот. Вікторія Черешнівська, світлини якої керівництво трактувало як «аморальні», оголосила флешмоб. Вихователька закликає колег викладати світлини в купальниках та додавати хештег #явчительімійвідпочинок. «Доведемо всім, що педагоги теж люди, і наш відпочинок немає нікого хвилювати» — написала Віта у Facebook. «Освіторія» з’ясовує, як освітянам презентувати відпустку в соцмережах «без цензури» та не нашкодити репутації.

    Соцмережі — середньовічна площа, де вас обговорюють і оцінюють

    У однієї людини одночасно може бути кілька ролей. Наприклад, жінка може бути і мамою, і донькою, і дружиною, і професіоналом у своїй сфері. Домінуючою є одна з цих ролей. Саме через її призму людину сприйматимуть інші. Найчастіше це професійна роль, у якої є два різновиди.

     

    Перший — особистий бренд, або свідомо створений публічний образ. Яскравий приклад — бізнесмен-фрік Гарік Корогодський. Він свідомо вибудував свій «відв’язний» образ, відповідно до якого будь-які нестандартні вчинки будуть сприйматися природніми. Бізнесмен-фрік може бути і батьком-фріком, і чоловіком-фріком — навіть ексцентричні витівки сходитимуть йому з рук.

     

     

    Інший різновид професійних ролей — ті, що мають стереотипне сприйняття в очах суспільства. Зокрема — президенти, депутати, лікарі, вчителі. Суспільство очікує від людей цих професій надетичної поведінки. Тож і в соцмережах представники «стереотипних» професій мусять її контролювати, відділяючи професійне від особистого. І пам’ятати, що в першу чергу люди сприймають вас крізь призму професійної діяльності.

     

     

    Позиція вчителя щодо поведінки в соцмережах має дозволяти приблизно той рівень свободи, з якою педагоги поводяться в школі. Адже віртуальний світ — це не паралельна реальність, а ще одна форма спілкування. Вона має бути приблизно такою ж, як і в реальному житті.

    Вчитель у соцмережах — та ж особистість, що й у житті. Варто пам’ятати, що соцмережі — не ваша особиста затишна кімната, де ви сидите й чаюєте тет-а-тет. Це радше середньовічна площа, на якій ви декламуєте власні думки, де вас обговорюють і оцінюють.

     


    Як навчити школярів користуватися гаджетами за правилами етикету

     

     

     

    У кожної людини є три життя: публічне, особисте й таємне. Їх треба розділяти й обирати, що варто виставляти на публіку, а що буде зайвим. Що працюватиме на вас, а що може нашкодити. Раджу перед кожною публікацією запитувати себе: «Навіщо я це роблю? Як це вплине на сприйняття мене іншими людьми?»

     

     

    Відверті фото: де межа, за якою починається «аморальність»?

     

     

    Тільки суд має право озвучити рішення про визнання конкретного вчинку «аморальним». Як спеціаліст з етикету можу зазначити, що в моїх очах ситуація зі звільненням виховательки з Рівненської області нагадує особистий конфлікт, перенесений на професійний ґрунт. Варто взяти до уваги й те, що в селі на Західній Україні уявлення про поведінку працівника освіти більш консервативне й строге, ніж у Києві в альтернативній школі.

     

     

    Так чи інакше, кожне фото вчитель перед публікацією має оцінювати. Чи має він право публікувати фото в купальнику? Так. Але ось запитання викладачеві: «Ви зможете провести урок у купальнику?» Відповідь буде «ні»: у купальнику педагог може піти на пляж зі своїми рідними та друзями.

     

     

    Якщо вчителеві неодмінно хочеться «розшерити» пляжні знімки з відпочинку, моя єдина рекомендація — розподілити всіх підписників і друзів на групи «Сім’я», «Друзі», «Близькі друзі», «Колеги» й налаштувати приватність для кожної. Нехай тільки ваше близьке коло має доступ до особистих знімків.

    Те саме стосується і письмових постів у соцмережах — слова вчителеві слід ретельно добирати. Як і у випадку з відвертими фотографіями, ви маєте право оприлюднити все, що завгодно. Свободу слова ніхто не відміняв. Ось тільки фідбек може нашкодити. Запитайте себе, чи готові відповідати на критику.

     

     

    Щоб уникнути конфліктів, пов’язаних з активністю працівників навчальних закладів у соцмережах, керівництву варто перед прийняттям на роботу ознайомити людину з правилами поведінки. Це можуть бути конкретні пункти, за порушення яких вчитель може отримати попередження, штраф або цілком аргументоване прохання написати заяву про звільнення. Недарма кажуть, що репутація однієї людини — це репутація всієї установи.

     

     

    Чи можлива «віртуальна дружба» між учнем і вчителем

     

     

    Чітко регламентованої практики з приводу цього питання нема. Його краще вирішувати через правила школи. Якщо в «шкільній конституції» буде прописано, що на сторінки педагогів учні можуть підписуватися, але не додавати в друзі, то питань і образ ні в кого не виникатиме. Якщо стандарти поведінки не прописані, вчителі можуть ініціювати зустріч з директором і обговорити правила поведінки в соцмережах. Важливо, щоб це були єдині правила та домовленості, яких дотримуються всі вчителі школи.

     

     

    Як реагувати на «непристойні» пости школярів у соцмережах

    Головне правило: дорослі мають обговорити з дітьми правила поведінки в соцмережах: що можна виставляти на загал, а що має залишитись особистим. Звісно, якщо вчитель бачить потенційну загрозу, яку несе зміст фото- чи відеоконтенту учня чи учнівських груп у соцмережах, про це варто повідомляти насамперед батьків.

     


    Діти і батьки: дружити чи ні

     

     

     

    Ті мають поспілкуватися з дітьми та знайти причини агресивної поведінки й шляхи вирішення проблеми. Якщо батьки не можуть впоратися самі — треба запропонувати їм допомогу шкільного психолога. А ось груба критика й накази «негайно видалити пост» без попереднього обговорення сприятимуть поглибленню соцмережевого конфлікту.

    Через накази й тиск діти будуть лише ретельніше приховувати внутрішні конфлікти. Їх варто не придушувати, а розв’язувати.

     

     

    Треба виробити загальну стратегію поведінки, яку дорослі застосують у разі виникнення критичної ситуації. Будь-який конфлікт має вирішуватись спершу в тісному колі, а потім, за потреби, виноситись на загальне обговорення. Спершу нехай зберуться дорослі, які відповідають за виховання дитини. Наступний крок — підключаємо до бесіди школяра. І тільки потім виносимо проблему на загальне обговорення серед решти учнівства: «У нас трапився такий випадок, тому ми закликаємо вас дотримуватись таких правил поведінки». А також доносимо до дітей порядок дій у випадку, якщо вони самі стануть жертвами агресивної поведінки.


    МОН затвердило Положення про електронний підручник

    Документ визначає вимоги до змісту, структурних компонентів та функціонування е-підручника


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [278]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7