ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    Календарно-тематичне планування 10 клас нова програма 2018-2019 н.р.

    Н О В А    П Р О Г Р А М А    2 0 1 8 - 2 0 1 9    н.р.

    Календарно-тематичне планування 10 клас нова програма 2018-2019 н.р.

    № уро-ку

    Дата

    уроку

    Тема уроку

    Примітки

     

    Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і правила поведінки у комп'ютерному класі. Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу

     

    Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві

     

    Інформаційні системи у сучасному суспільстві

     

     

    Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.

     

     

    Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення

     

     

    Практична робота №1.Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.

     

     

    Системи електронного врядування

     

     

    Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології

     

    Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

     

    Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент

     

     9

     

    Основи статистичного аналізу даних

     

    10 

     

    Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних

     

    11 

     

    Практична робота №2. Розв’язування рівнянь

     

     12

     

    Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач

     

    13 

     

    Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків

     

    14 

     

    Практична робота №3.Візуалізація рядів і трендів даних

     

    15 

     

    Інфографіка

     

     16

     

    Практична робота №4.Розв'язання задач з різних предметних галузей

     

    Тема 3. Системи керування базами даних

    17 

     

    Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення

     

    18 

     

    Модель «сутність-зв’язок» предметної області

     

    19 

     

    Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі

     

    20 

     

    Практична робота №5.Створення та відкриття бази даних

     

    21 

     

    Впорядкування, пошук і фільтрування даних

     

    22 

     

    Практична робота №6.Запити на вибірку даних

     

    23 

     

    Створення звітів за однією та кількома таблицями

     

    Тема 4. Мультимедійні та гіпертекстові документи

    24 

     

    Технології опрацювання мультимедійних даних

     

    25 

     

    Проектування та створення об'єктів мультимедіа

     

    26 

     

    Системи керування вмістом для веб-ресурсів

     

    27 

     

    Практична робота №7.Створення та адміністрування сайту

     

    28 

     

    Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

     

    29 

     

    Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

     

    30 

     

    Практична робота №8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

     

    31 

     

    Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці

     

    32 

     

    Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

     

    33

     

    Практична робота №9.  Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

     

    34

     

    Роль електронних медійних засобів в житті людини

     

     35

     

    Підсумково-узагальнюючий урок

     

    http://vsimppt.com.ua/lessons/plan/10klas

    Категорія: Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів | Додав: SvetlanaCh (06.08.2018)
    Переглядів: 258 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [43]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [278]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7