ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Поурочне планування

    Корекційна програма з подолання негативного впливу Інтернету на психіку та здоров’я дитини. Попередження кібербулінгу

    АвторЛаврович Марія Михайлівна

    Навчальний заклад: Церківнянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

    Корекційна програма з подолання негативного впливу Інтернету на психіку та здоров’я дитини. Попередження кібербулінгу

     Пояснювальна записка

    В сучасному світі комп’ютер з Інтернетом став для дітей не лише інструментом для навчання та розваг, а й небезпекою. І все частіше батьки та педагоги стали помічати негативний вплив Інтернету на психологічне, емоційне і фізичне здоров’я дитини.

    На жаль на сьогоднішній день немає комп’ютерних програм, здатних повністю захистити дитину від доступу до небажаної чи небезпечної інформації.

    Єдиним способом, що залишається навчити дітей безпечно користуватися Інтернетом та попередити його негативний вплив, навчити їх робити усвідомлений та грамотний вибір стосовно інформації, яку вони зустрічають в Інтернет просторі.

    Отже метою даної програми є зменшити рівень негативного впливу Інтернету на психологічне, емоційне і фізичне здоров’я дитини, розширити та поглибити знання про безпечний Інтернет, навчити аналізувати інформацію з Інтернет простору, ознайомити з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті, розвивати вміння спілкуватися в соціальних мережах та чатах, забезпечити достатнє інформування дітей стосовно проблеми кібербулінгу.

    Завдання програми:

    • Навчити дітей обережно користуватися Інтернетом;
    • Розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет, розвивати уважність, спостережливість;
    • Привернення уваги користувачів Інтернету до проблеми Інтернет – безпеки;
    • Формування у дітей критичного ставлення до ресурсів мережі;
    • Стимулювання використання дітьми і підлітками позитивного Інтернет – контенту, який би сприяв їхньому розвитку і навчанню;
    • Дослідити позитивні і негативні наслідки користування Інтернетом;
    • Сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання, мотивувати їх не поширювати цю інформацію в своєму середовищі;
    • Навчити дітей, як вони повинні діяти в певних ситуаціях, з якими вони можуть стикнутися в Інтернеті, щоб не стати жертвою кібербулінгу.

    Завантажити: Корекційна програма з подолання негативного впливу Інтернету на психіку та здоров’я дитини. Попередження кібербулінгу + Сертифікат (Розмір: 346.4 KB, Завантажень: 39)

    Категорія: Поурочне планування | Додав: chuhyys (18.02.2018)
    Переглядів: 258 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [231]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [25]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7