ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті » Хмарні технології в освіті

У категорії матеріалів: 61
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

В наш час в еру комп’ютерних технологій основним завданням сучасного вчителя є формування конкурентоспроможної та успішної особистості готової вільно орієнтуватися в електронному інформаційному середовищі.

Серед величезної кількості соціальних сервісів особливу увагу слід приділити сервісам Google. Google є однією із найпопулярніших компаній у світі. І все це завдяки величезній кількість продуктів, сервісів та послуг, які роблять наше життя легшим. Не дарма ж Google ще називають "пошуковим гігантом" або "корпорацією добра". Пошуковий гігант, тому що все розпочалося із сторінки для пошуку інформації в Інтернеті. І зараз пошук від Google займає перше місце серед інших популярних пошукових систем. Google сервіси – це не тільки безмежні розваги, а невід’ємний помічник у навчанні, кожного сучасного, як вчителя так і учня. Найпопулярнішими серед них в наш час є: Google Search, Google Images, Gmail, Google Maps, Google Docs, YouTube, Google Translate, Blogger, Google Sites, Google Drive, Google Class.

Застосування цих сервісів у навчальному процесі надає багато переваг.

Простота в використанні. Розпочати роботу с Google сервісами дуже просто, все що потрібно – це створити поштову скриньку у Gmail, зробити це дуже просто з будь-якого пристрою, який має будь-яку поширену операційну систему та браузер.

Вільний та швидкий доступ до документів та матеріалів з будь-якої точки, як зі школи, так і з дому.

Можливість організації спільної роботи з учнями в режимі On-line.

Можливість перевірки виконання домашніх завдань.

Можливість отримання додаткової освіти.

Створювати власні освітні ресурси.

Безкоштовність.

Давайте роздивимося основні з  сервісів Googl, які допоможуть кожному учневі та вчителю зробити навчальний процес не тільки цікавим, а й корисним.

Google Drive

Google Диск – віртуальне сховище даних, з можливістю організації власного робочого простору. Він дає можливість організації спільної роботи з колегами, з класами, з творчими групами. Сервіс Google Диск надає можливість створювати спільно доступні папки в яких можна зберігати, видаляти, додавати  презентації,  документи, таблиці, зображення. Для оцінювання та контролю самостійної роботи учнів гарним варіантом буде використання форм. Для створення форм достатньо зайти на свою сторінку в сервісі Google Drive, в закладці «Створити» вибрати додаток «Форма» та наповнити його навчальними матеріалами – наприклад це можуть бути тести для дистанційної перевірки знань учнів. Але даний вид навчання буде ефективний лиш за умови вправної організації учбового процесу вчителем та від того наскільки учень може самостійно організовувати свою навчальну діяльність.

Google Docs

Google Документи дають можливість створювати текстові документи, форматувати їх, редагувати, використовувати різні шрифти, додавати зображення, малюнки, посилання та таблиці. Працювати над ними можна разом з колегами та учнями - де завгодно і коли завгодно. Кросплатформенність надає можливість працювати на всіх пристроях з найбільш розповсюдженими операційними системами та без обов’язкового виходу в Інтернет. Завдяки автоматичному збереженню під час роботи жоден з документів не зникне.

Google Class

Google Клас надає можливість викладачам організовувати звичний навчальний процес через Інтернет. Викладачем створюються класи і додаються в них учні, відправляються їм завдання, організовуються тематичні обговорення. Учні отримують повідомлення і завдання через сервіс та виконують його он-лайн в Google Документах прикріплюючи свою роботу. Всі роботи зберігаються в структурованому вигляді в каталозі на Google Диску, можна не турбуватися, що забули роботу вдома і т.п. В панелі викладача у реальному часі оновлюється список виконаних робіт їх можна переглянути, перевірити, поставити відповідну оцінку і написати коментар. За таким принципом організовуються і індивідуальні заняття.

Google Translate

Завдяки Перекладачу ми можемо охопити весь обсяг інформації та глибше розібратися з наробками іноземних колег. Саме у цьому перекладачі текст перекладається цілими реченнями, а це стало можливо завдяки використанню нейромережі. І саме тому інформація сприймається так, як її хотів передати сам автор. Перекладач є необхідним інструментом сучасної людини, викладача, учня.

YouTube

YouTube – це величезний відео хостинг, створений на сам перед для самоосвіти, а вже тільки потім для розваг. На сторінках YouTube ми бачимо різноманітний контент та можемо додати до цієї безмежної скарбнички свої відео. В YouTube  ми навчаємося і відпочиваємо. Можемо побачити як проводять наукові експерименти, виконують завдання різного типу, пройти навчальний відео курс.

Висновок:

Вміння ефективно використовувати сучасні сервіси це показник зацікавленості людини у сучасних технологіях та вдосконаленні своїх вмінь і навичок. Google сервіси надають не лише можливість працювати безкоштовно з веб-додатками, а ще й активно використовувати їх в професійній діяльності. Практичні використання в діяльності створює умови для модернізації процесу освіти і виховання. Що в свою чергу економить багато часу, дозволяє працювати віддалено та спонукає до саморозвитку та самоосвіти.

Тема: Інщі cервіси Google для освіти

Підготував: вчитель інформатики Рудченко Олександр Андрійович

https://vseosvita.ua/library/download?file=000ap1-05df.docx

Сучасні технології навчання | Переглядів: 648 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.02.2019 | Коментарі (0)

 Валентина Борисенко поширила посилання13 січня о 16:27

http://didaktor.ru/naibolee-populyarnye-cifrovye-instrumen…/
5 сходинка поряд із відомими інструментами - успіх. Бажаю впевнено йти до №1!

DIDAKTOR.RU Наиболее популярные цифровые инструменты 2018 года — Дидактор

Наиболее популярные цифровые инструменты 2018 года 12.01.201912.01.2019 Начатое в конце прошлого года голосование завершилось. Читателям Дидактора было предложено проголос....

Сучасні технології навчання | Переглядів: 758 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.01.2019 | Коментарі (0)

 Журнал "Відкритий урок" 7 хв. · 

Владимир Спиваковский: будут ли учителя когда-то заменены роботами? http://osvita.ua/blogs/63162/

OSVITA.UA В. Співаковський: хороших вчителів все менше

Комп'ютер не читає нотацій: він може запам'ятовувати помилки, виправляти їх, але він не сердиться

Психологія / Педагогіка | Переглядів: 858 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 14.01.2019 | Коментарі (0)

http://nus.org.ua/…/yak-legko-i-bezkoshtovno-zrobyty-bud-…/…

NUS.ORG.UA Як легко і безкоштовно зробити зображення для друку – інструкція для вчителів | Нова українська школа

У вчительських групах є багато пропозицій купити дизайн чогось: табличок множення, розкладу занять, підписів для осередків тощо. Часто ці речі мають, скажімо так, с....

Хмарні технології в освіті | Переглядів: 100 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.10.2018 | Коментарі (0)

Уявіть, що замість фрази «Дістаємо подвійні листочки, пишемо контрольну», ви запропонуєте учням… скласти тест на смартфоні. Про таку Нову українську школу з гадати...

OSVITORIA.MEDIA Інновації в дії: Як платформа Classtime допомагає на уроках — журнал | «Освіторія»

Читати далі ...

Сучасні технології навчання | Переглядів: 1044 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.10.2018 | Коментарі (0)

 Дивіться вебінар тут: https://youtu.be/M0Rouc0HWKU

Підготувати проект можна і на папері, але з новітніми технологіями — значно цікавіше! І це зовсім не складно. Ірина Морквян, спеціаліст вищої категорії та методист, продемонструвала у вебінарі, як виконувати кожен етап проекту за допомогою Google-форм, Google-таблиць, сервісу Kahoot, віртуальних дошок Padlet та Lino It, графічних сервісів ABCya Paint, Recite, сервісів для створення сайтів та інших ресурсів.

YOUTUBE.COM Хмарні сервіси в проектній діяльності

Інтернет-Марафон- Події Ініціативи Персони Хмарні сервіси…

 

Хмарні технології в освіті | Переглядів: 85 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.10.2018 | Коментарі (0)

Світлана Чухій

Щойно · 

https://naurok.com.ua/…/interaktivni-tehnologi-v-osviti-zal…

NAUROK.COM.UA Вебінар: Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів

Цей вебінар започатковує серію освітніх вебінарів, присвячених модернізації освітнього процесу. Ми плануємо познайомити українських вчителів з популярними...

Хмарні технології в освіті | Переглядів: 565 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.10.2018 | Коментарі (0)

DOCS.GOOGLE.COM Мобільні додатки як інструмент дослідника

Мобільні додатки як інструменти дослідника Наталія Гущина, ст.викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ Університету менеджменту освіти https://goo.gl/9BrRp8

Хмарні технології в освіті | Переглядів: 643 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.09.2018 | Коментарі (0)

Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [140]
Актуально [51]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [156]
Олімпіади [4]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [157]
Методичні рекомендації [21]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [28]
НУШ [5]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [22]
Сучасні технології навчання [197]
Інструментальна цифрова дидактика [2]
Хмарні технології в освіті [61]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [49]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [9]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [4]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [5]
Освіта за допомогою відео [23]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [92]
Інтегроване навчання [14]
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [28]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [96]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [10]
Критичне мислення [26]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [68]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [20]
ФІЛОСОФІЯ [29]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [75]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua