6 клас
Комп‘ютерна графіка
|
· відтворити наданий натюрморт з використанням засобів растрової графіки;
· відтворити наданий натюрморт з використанням засобів векторної графіки;
· створити елементи інтерфейсу веб-сайта: кнопки, маркери, заголовки, рамки, з використанням засобів графічного редактора за зразком;
· розробити та створити власні елементи інтерфейсу для веб-сайту;
· створити зображення класної кімнати у перспективі з використанням засобів графічного редактора.
|
Комп’ютерні презентації
|
· створити презентацію для супроводу виступу або індивідуального перегляду;
· розв’язувати навчальні задачі з логічним навантаженням шляхом створення візуальних імітацій у середовищі редактора електронних презентацій;
|
Алгоритми і програми
|
· відтворити рух комп’ютерного об’єкта на площині, у тому числі з обминанням перешкод;
· запрограмувати креслення геометричних фігур із повторюваними елементами;
· запрограмувати відтворення взаємопов’язаного функціонування кількох комп’ютерних об’єктів;
· створити нескладну комп’ютерну гру, у якій об’єкти «реагують» на події.
|
Компетентнісні завдання та задачі мають застосовуватися наскрізно через увесь навчальний курс (компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІТ, як засобу їх розв’язування).
Розв’язування компетентнісних задач зазвичай передбачає такі етапи діяльності учнів:
• учень/учениця розуміє умову задачі, правильно ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
• учень/учениця формує стратегію розв’язування задачі, планує свою роботу при виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв’язування завдання, співставляє результати пошуку із метою, здійснює пошук даних);
• учень/учениця структурує потрібні дані для пошуку розв’язку; • учень/учениця порівнює і співставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук;
• учень/учениця враховує особливості призначення підсумкового документа, добирає середовища опрацювання даних, стисло і логічно викладає узагальнені дані, обґрунтовує свої висновки;
• учень/учениця адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює підсумковий документ акуратно та презентабельно.
|