ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ » 6 клас

    Орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач 6 клас

    6 клас

     

     

    Комп‘ютерна графіка
    ·          відтворити наданий натюрморт з використанням засобів растрової графіки;
    ·          відтворити наданий натюрморт з використанням  засобів векторної графіки;
    ·          створити елементи інтерфейсу веб-сайта: кнопки, маркери, заголовки, рамки, з використанням засобів графічного редактора за зразком;
    ·          розробити та створити власні елементи інтерфейсу для веб-сайту;
    ·          створити зображення класної кімнати у перспективі з використанням засобів графічного редактора.
    Комп’ютерні презентації 
    ·          створити презентацію для супроводу виступу або індивідуального перегляду;
    ·          розв’язувати навчальні задачі з логічним навантаженням шляхом створення візуальних імітацій у середовищі редактора електронних презентацій;
    Алгоритми і програми
    ·          відтворити рух комп’ютерного об’єкта на площині, у тому числі з обминанням перешкод;
    ·          запрограмувати креслення геометричних фігур із повторюваними елементами;
    ·          запрограмувати відтворення взаємопов’язаного функціонування кількох комп’ютерних об’єктів;
    ·          створити нескладну комп’ютерну гру, у якій об’єкти «реагують» на події.
     
    Компетентнісні завдання та задачі мають застосовуватися наскрізно через увесь навчальний курс (компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІТ, як засобу їх розв’язування).
    Розв’язування компетентнісних задач зазвичай передбачає такі етапи діяльності учнів:
     • учень/учениця розуміє умову задачі, правильно ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
     • учень/учениця формує стратегію розв’язування задачі, планує свою роботу при виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв’язування завдання, співставляє результати пошуку із метою, здійснює пошук даних);
    • учень/учениця структурує потрібні дані для пошуку розв’язку; • учень/учениця порівнює і співставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук;
    • учень/учениця враховує особливості призначення підсумкового документа, добирає середовища опрацювання даних, стисло і логічно викладає узагальнені дані, обґрунтовує свої висновки;
    • учень/учениця адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює підсумковий документ акуратно та презентабельно.
    Категорія: 6 клас | Додав: SvetlanaCh (21.08.2017)
    Переглядів: 675 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    2 клас [22]
    3 клас [24]
    4 клас [26]
    5 клас [26]
    6 клас [30]
    7 клас [21]
    8 клас [22]
    9 клас [20]
    10 клас [23]
    11 клас [20]
    Астрономія [6]
    2017-2018 н.р. [46]
    Гаджети для освіти [6]
    Комп’ютери, смартфони, планшети, Інтернет та соціальні мережі — усе це тепер є невід’ємною частиною нашого життя.

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7