ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 1807
    Показано матеріалів: 1331-1340
    Сторінки: « 1 2 ... 132 133 134 135 136 ... 180 181 »

    shinzen

    В те месяцы, которые предшествовали президентским выборам в США в 2016 году, терапевты начали сообщать о том, что возросло количество клиентов с тревожными расстройствами и депрессией в связи с тем, что Дональд Трамп мог выиграть эти выборы.

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 774 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 12.11.2017 | Коментарі (0)

    САМООСВІТА | Переглядів: 155 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.11.2017 | Коментарі (0)

    Метод сторітелінгу, або розповідання історій, особливо ефективний в епоху технологій, коли факти, що їх мають запам’ятати на уроках учні, губляться серед інформаційного шуму. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже розповідання історій передбачає вкраплення власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання. Донесення ідеї, а не лише інформації. Ось кілька прикладів того, як метод можна застосовувати на заняттях з конкретних дисциплін.


    Мета – дати учням уявлення про сучасні вимоги до мультимедійних технологій, тенденції їх еволюції. Забезпечити учнів знаннями, які необхідні для розуміння і визначення завдань, послідовність їх вирішення, які пов’язані з мультимедійними технологіями

    Завдання – розглянути сучасний стан розвитку мультимедійних технологій, тенденції розвитку, новітні дослідження. Вивчити етапи історії розвитку мультимедіа, вивчити складові мультимедіа. Учні повинні засвоїти поняття “звук”, “процесор”, “відео”, “тест”, “інтерактив”, "зображення" та інші. Показати приклади використання, ознайомити з відповідним програмним забезпеченням. Дати уявлення про роботу систем мультимедіа

    У результаті вивчення навчального курсу студент повинен

    знати:

    • сучасний стан розвитку мультимедійних технологій;
    • поняття про мультимедіа та їх роль у сучасному світі;
    • поняття про технології Вікі-Вікі;
    • призначення, склад та основні функції мультимедійних проектів;
    • технології використання тексту;
    • технології використання графіки;
    • технології використання звука;
    • технології використання відео;
    • систему законодавчо-правових актів у галузі мультимедіа.

    вміти:

    • орієнтуватися у складових сучасних мультимедіа;
    • розміщувати інформацію у різних форматах на Вікі-сайтах;
    • налаштовувати власне оточення на Вікі-сайтах;
    • спілкуватися з іншими користувачами Вікі-сайта;
    • використовувати інструменти оформлення тексту в документі та презентації;
    • використовувати засоби роботи з графічними файлами;
    • використовувати засоби роботи з звуковими файлами різних форматів;
    • використовувати засоби роботи з відео файлами;
    • планувати підготовку та реалізацію мультимедійних проектів;
    • розміщувати мультимедійні матеріали проекту в мережі інтернет;
    • користуватися сучасними веб-сервісами для розміщення мультимедіа;
    • визначати типи файлів, що захищені авторським правом;
    • добирати мультимедійні продукти з правової точки зору.


    В сучасному інформаційному світі виникає потреба постійно шукати нові діючи засоби навчання, які допоможуть підвищити рівень засвоєння навчального матеріалу, зацікавити учнів, підвищити пізнавальну та стимулювати розумову активність учнів. Реалізація діяльнісного підходу в сучасній освіті вимагає від вчителя нових форм організації пізнавальної діяльності учнів, а саме самоосвітньої дяльності з відкриттям нових знань. Мова йде про активне та інтерактивне навчання при якому субєктами взаємодії є не лише учні та вчитель, а й інтерактивні засоби навчання, які готуються або підбираються вчителем. І одним із таких засобів стає  засіб популярний серед сучасних інформаційних технологій - інтерактивний плакат.

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 682 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 02.11.2017 | Коментарі (0)

    Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних форм і методів в навчально-виховному процесі. Хмароорієнтовані технології навчання

    ● Формування компетенцій використання інформаційних технологій в контексті розвитку суспільства знань;
    ● Використання проектного практико-орієнтованого підходу в навчанні;
    ● Формування інформаційної компетентності
    ● Формування наукових інтересів та навичок дослідницької роботи;
    ● Запровадження дослідницького підходу в навчанні;
    ● Підготовка до участі в науково-методичних семінарах, конференціях, круглих столах, конкурсах, інтелектуальних іграх...
    ● організація навчального процесу з використанням хмаро-орієнтованих технологій та технологій Веб-2.0


    Подано виступ на педагогічній раді на заявлену тему, провідною метою якого є усвідомлення, що сучасний учитель має знати більше, ніж його учні, але його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій

    САМООСВІТА | Переглядів: 203 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.10.2017 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [292]
    Музичне мистецтво 1-7 класи УРОКИ [51]
    Методичний кейс [1652]
    Науково-дослідницька діяльність [68]
    Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [16]
    ГУРТКОВА РОБОТА [22]
    ФІЛОСОФІЯ [53]
    ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [155]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7