ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний кейс

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 1365
Показано матеріалів: 1321-1330
Сторінки: « 1 2 ... 131 132 133 134 135 136 137 »

Поурочне планування | Переглядів: 104 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.01.2016 | Коментарі (0)

 

Інформатика 4 клас

35 комплектів для проведення уроків інформатики в 4 класі за підручником Г.В. Ломаковської. Більше не потрібно витрачати свій особистий час на підготовку до уроків.

Тепер у вас будуть готові презентації з елементами інтерактивності для пояснення теоретичної частини навчального матеріалу, готові плани-конспекти, а також тести для перевірки знань

За допомогою готових тестів, ви за п'ять хвилин перевірите знання і підготовку всіх учнів до майбутнього уроку. При цьому з вашого боку потрібно буде натиснути всього пару кнопок, а все інше зробить за вас комп'ютер. Він задасть потрібні питання і сам поставить оцінку.

Поурочне планування | Переглядів: 96 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ 3 КЛАС 

 
Інформатика 3 клас

35 комплектів для проведення уроків інформатики в 3 класі за підручником Г.В. Ломаковської. Більше не потрібно витрачати свій особистий час на підготовку до уроків.

Тепер у вас будуть готові презентації з елементами інтерактивності для пояснення теоретичної частини навчального матеріалу, готові плани-конспекти, а також тести для перевірки знань

За допомогою готових тестів, ви за п'ять хвилин перевірите знання і підготовку всіх учнів до майбутнього уроку. При цьому з вашого боку потрібно буде натиснути всього пару кнопок, а все інше зробить за вас комп'ютер. Він задасть потрібні питання і сам поставить оцінку.

Поурочне планування | Переглядів: 95 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Інформатика 2 клас

35 комплектів для проведення уроків інформатики в 2 класі за підручником Г.В. Ломаковської та ін. Більше не потрібно витрачати свій особистий час на підготовку до уроків.

Поурочне планування | Переглядів: 583 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Hавчальна програма "Інформатика. 2-3 клас"

Навчальна програма для учнів 2-3 класів загальноосвітніх навчальних закладів згідно новго Державного стандартупочаткової загальної освіти (який поступово набирає чинності з 1 вересня 2012, а в 2 класі з 1 вересня 2013 року).


Із змінами, затвердженими Наказом МОН №584 від 29.05.2015 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»


Галузь «Технології» в інтеграції з іншими освітніми галузями є базовою для молоді в успішному опануванні практичних навичок користування сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ) з метою розв'язування життєвих та навчальних завдань.

Формування ІКТ-компетентності учнів — один із пріоритетних напрямів розвитку сучасної загальної освіти.

Інформатика МЕТОДИКИ | Переглядів: 595 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Усний журнал.

Мета заходу: ознайомити учнів 7 класу з творчою індивідуальністю Анатолія Свидницького — українського письменника-просвітителя, громадського діяча; прищепити почуття любові до літератури,пошани культурної спадщити; сформувати високі ідеали моральності,відповідальності за культурні надбання народу.

Проектний метод навчання | Переглядів: 81 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Моє завдання: Ознайомити учнів з життєвим шляхом та літературною спадщиною Панаса Мирного;

Розкрити особливості його творчої долі;

Вчити учнів цінувати в кожній людині творче начало;

Виховувати інтерес до творчості письменника, почуття національної гідності за кращі таланти свого народу.

Проектний метод навчання | Переглядів: 597 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Цитата моменту


Нинішній урок - демократичний, який проводиться не для учнів, а з учнями.

Поурочне планування | Переглядів: 531 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.01.2016 | Коментарі (0)

Многогранники становлять центральний предмет стереометрії. Провідна роль много­гранників визначається передусім тим, що багато результатів стосовно інших тіл отримано з відповідних результатів для много­гранників. Много­гранники виокремлюються серед інших тіл багатьма цікавими властивостями, теоремами і задачами щодо них. Вони є простими просторовими фігурами, які, проте, дозволяють вивчити різні ситуації в тривимірному просторі і можуть використовуватися як моделі для навчання.

Зважаючи на це, дана робота має не лише теоретичне, а й  науково-практичне  значення.

Мета роботи – дати визначення многогранника та його ви­дів, дослідити застосування многогранників  в обробці дорогоцінного каміння.

Завдання роботи: 1) розглянути історію вивчення многогранників; 2) розглянути визначення многогранників та  їх класифікацію; 3) дослідити практичне застосування многогранників у ювелірній справі


Категорії розділу

Інформатика 2 - 11 клас УРОКИ [139]
Актуально [49]
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [150]
Олімпіади [4]
Поурочне планування [15]
Рефлексія [1]
Психологія / Педагогіка [150]
Методичні рекомендації [19]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [28]
НУШ [4]
Астрономія МЕТОДИКИ [5]
Інформатика МЕТОДИКИ [10]
Кабінет інформатики [9]
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [21]
Сучасні технології навчання [189]
Інструментальна цифрова дидактика [2]
Хмарні технології в освіті [60]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [47]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
Сервіси та послуги Google [7]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
Сайт вчителя [4]
Змішане навчання [3]
Перевернуте навчання [9]
Кейс-метод навчання [11]
Ігрова педагогіка [11]
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [1]
Брейн-ринг [5]
Онлайн-освіта [5]
Освіта за допомогою відео [23]
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Проектний метод навчання [89]
Інтегроване навчання [14]
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [28]
Бінарні уроки [5]
Як працює мозок? [93]
Мотивація [7]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
Розвиток критичного мислення [10]
Критичне мислення [25]
Тематичні тижні та декади [7]
Україна - рідний край [1]
Творчість [1]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
Науково-дослідницька діяльність [65]
Сценарії / Привітання / Конкурси / Ігри [14]
ГУРТКОВА РОБОТА [19]
ФІЛОСОФІЯ [27]
ДИСТАНЦ.НАВЧ. / САМООСВІТА / ДОСВІД / АТЕСТАЦІЯ [75]

Вхід на сайт

Пошук

СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Профспілка
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №1
  • ЗОШ №3
  • ЗОШ №5
  • Гімназія ім.Т.Г.Шевченка
  • ЗОШ №7
  • ЗОШ №9
  • НВК «Гелікон»
  • СК MuayThai Миргород
  • Shkola
  • Методичний портал
  • Педагогічна преса
  • Освіта.ua